自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 4306


1#
發表於 20-3-4 10:43 |只看該作者
我睇中呢部,jm有冇評價
myimage.jpg


水晶宮

積分: 64129


18#
發表於 20-3-7 22:37 |只看該作者
kelkmk 發表於 20-3-7 22:34
本帖最後由 kelkmk 於 20-3-7 22:35 編輯

不過我鍾意半自動幾多啲, 同埋我應該淨係飲expresso。 :waha ...

只飲expresso就真係唔使買全自動

點評

kelkmk    發表於 20-3-7 22:40


伯爵府

積分: 15428

畀面勳章


17#
發表於 20-3-7 22:34 |只看該作者
ash_yehyeh 發表於 20-3-7 22:34
都係聽其他BK JM話先買Miele,無買錯

本帖最後由 kelkmk 於 20-3-7 22:35 編輯

不過我鍾意半自動幾多啲, 同埋我應該淨係飲expresso。

所以唔使買全自動機


水晶宮

積分: 64129


16#
發表於 20-3-7 22:34 |只看該作者
kelkmk 發表於 20-3-7 22:32
你嗰部直情引死人啦

都係聽其他BK JM話先買Miele,無買錯


伯爵府

積分: 15428

畀面勳章


15#
發表於 20-3-7 22:32 |只看該作者
ash_yehyeh 發表於 20-3-7 22:24
用緊Miele全自動

其實可以只出milk froth用黎拉花呀

你嗰部直情引死人啦
峰巒如聚,波濤如怒,山河表裏潼關路。望西都,意躊躇。傷心秦漢經行處,宮闕萬間都做了土。興,百姓苦;亡,百姓苦。
城池俱壞,英雄安在?雲龍幾度相交代?想興衰,苦為懷。漢家才起秦廷敗,世態有如雲變改。疾,也是天地差!遲,也是天地差!
天津橋上,憑欄遙望,舂陵王氣都凋喪。樹蒼蒼,水茫茫,雲臺不見中興將,千古轉頭歸滅亡。功,也不久長!名,也不久長!
青山相待,白雲互賴,夢不到紫羅袍共黃金帶。一茅齋,野花開,管甚誰家興廢誰成敗?陋巷單瓢亦樂哉。貧,氣不改!達,志不改!


水晶宮

積分: 64129


14#
發表於 20-3-7 22:24 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 ash_yehyeh 於 20-3-7 22:28 編輯

用緊Miele全自動

其實可以只出milk froth用黎拉花呀

Miele連運費$85XX咁上下


伯爵府

積分: 15428

畀面勳章


13#
發表於 20-3-7 22:22 |只看該作者
yuiyui82 發表於 20-3-4 10:43
我睇中呢部,jm有冇評價

我都睇緊半自動咖啡機, 不過我睇係 breville 870, 因為我見到佢嘅紅色好靚, 不過香港冇貨, 可能要澳洲定過嚟。

你嗰部我見好多comment都非常之好, 入門級嚟講係非常之唔錯。
1583590921048.JPEG
峰巒如聚,波濤如怒,山河表裏潼關路。望西都,意躊躇。傷心秦漢經行處,宮闕萬間都做了土。興,百姓苦;亡,百姓苦。
城池俱壞,英雄安在?雲龍幾度相交代?想興衰,苦為懷。漢家才起秦廷敗,世態有如雲變改。疾,也是天地差!遲,也是天地差!
天津橋上,憑欄遙望,舂陵王氣都凋喪。樹蒼蒼,水茫茫,雲臺不見中興將,千古轉頭歸滅亡。功,也不久長!名,也不久長!
青山相待,白雲互賴,夢不到紫羅袍共黃金帶。一茅齋,野花開,管甚誰家興廢誰成敗?陋巷單瓢亦樂哉。貧,氣不改!達,志不改!


禁止訪問

積分: 473


12#
發表於 20-3-4 14:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44654


11#
發表於 20-3-4 14:06 |只看該作者
yuiyui82 發表於 20-3-4 14:02
Ec680係咩牌子?

DeLonghi


禁止訪問

積分: 3422


10#
發表於 20-3-4 14:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4306


9#
發表於 20-3-4 14:02 |只看該作者
bobosweet 發表於 20-3-4 14:01
有埋磨豆的確方便,但係D牌打奶比較難打得好,關鍵於用咩牛奶

利申:用半自動EC680多年,好滿意!

Ec680係咩牌子?


珍珠宮

積分: 44654


8#
發表於 20-3-4 14:01 |只看該作者
yuiyui82 發表於 20-3-4 10:43
我睇中呢部,jm有冇評價

有埋磨豆的確方便,但係D牌打奶比較難打得好,關鍵於用咩牛奶

利申:用半自動EC680多年,好滿意!


水晶宮

積分: 51279


7#
發表於 20-3-4 13:50 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 llmom 於 20-3-4 14:03 編輯

用咗這部幾年. Rocket 機,再配 Mazzer 磨豆機


myimage.jpg


伯爵府

積分: 18559


6#
發表於 20-3-4 13:33 |只看該作者

回覆樓主:

呢隻唔錯,呢個係澳幣價,啲奶打得好好好滑。
1583299999944.JPEG


大宅

積分: 4306


5#
發表於 20-3-4 13:32 |只看該作者
angelheart 發表於 20-3-4 13:17
好平喎。運費貴嗎?我睇緊Miele

好似7xx, 我覺得半全自動好似好玩d


伯爵府

積分: 16363

好媽媽勳章


4#
發表於 20-3-4 13:17 |只看該作者
yuiyui82 發表於 20-3-4 13:12
半自動,整埋咖啡豆,唔駛1萬

好平喎。運費貴嗎?我睇緊Miele
myimage.jpg




大宅

積分: 4306


3#
發表於 20-3-4 13:12 |只看該作者
pbpk03845784 發表於 20-3-4 12:12
你睇中佢嘅理由?

半自動,整埋咖啡豆,唔駛1萬


水晶宮

積分: 69641


2#
發表於 20-3-4 12:12 |只看該作者
yuiyui82 發表於 20-3-4 10:43
我睇中呢部,jm有冇評價

你睇中佢嘅理由?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo