自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


男爵府

積分: 9456


1#
發表於 20-4-6 22:17 |只看該作者
帶左係咪無感覺架?開左無聲只有燈
唔好笑我呀


瑪瑙宮

積分: 138538

馬年勳章


63#
發表於 20-4-11 01:35 |只看該作者
what'sgoingon 發表於 20-4-11 01:32
我只係諗如果有用的話,點解日本政府唔喺疫輪上一人比一部

不如你問吓日本政府, 日本有口罩生產, 點解唔係全民有口罩更實際啦


瑪瑙宮

積分: 138538

馬年勳章


62#
發表於 20-4-11 01:34 |只看該作者
糖鬼鬼 發表於 20-4-11 01:20
買咗唔通話自己傻瓜買舊嘢冇用咩
心理上一定比冇用好!
...

正如用都未用過的人, 猛講無用, 一定撐到抵
唔通話俾人知佢根本就唔識, 咁無知咩


大宅

積分: 2960

好媽媽勳章


61#
發表於 20-4-11 01:32 |只看該作者

回覆樓主:

我只係諗如果有用的話,點解日本政府唔喺疫輪上一人比一部


禁止訪問

積分: 1111


60#
發表於 20-4-11 01:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 138538

馬年勳章


59#
發表於 20-4-11 01:16 |只看該作者
QQali 發表於 20-4-11 01:15
我無話過冇用...點解你要咁激動話我無知?

ok, 我改一改
無用過, 就話無用的人, 其實是無知


大宅

積分: 1905


58#
發表於 20-4-11 01:15 |只看該作者
cbeyond 發表於 20-4-11 01:13
未用過, 就覺得得無用?
德國有醫院是專門用精油去治病, 人地係專業, 當然跟傳銷精油呃人有分別。
自己唔知 ...

本帖最後由 QQali 於 20-4-11 01:17 編輯

我無話過冇用...點解你要咁激動話我無知?我說話得罪了你嗎?


瑪瑙宮

積分: 138538

馬年勳章


57#
發表於 20-4-11 01:13 |只看該作者
QQali 發表於 20-4-11 01:01
同精油一樣...覺得有用嘅就會覺得有用...覺得冇用嘅就覺得冇用...
兩樣我都唔會買
...

本帖最後由 cbeyond 於 20-4-11 01:17 編輯

未用過, 就覺得得無用?
德國有醫院是專門用精油去治病, 人地係專業, 當然跟傳銷精油呃人有分別。
無用過的人, 就話無效, 係無知


瑪瑙宮

積分: 138538

馬年勳章


56#
發表於 20-4-11 01:08 |只看該作者
szeszefong 發表於 20-4-11 00:44
想問下你係用緊邊隻,我女鼻敏感超級嚴重想買部俾佢出街掛,可以介紹下嗎?謝謝
...

I-spring, 韓國牌子, 幾百蚊啫
應該留意番負離子是幾多, 唔好太低。
BK JM 話應該負離子2000萬, 我個部1800


大宅

積分: 1905


55#
發表於 20-4-11 01:01 |只看該作者
同精油一樣...覺得有用嘅就會覺得有用...覺得冇用嘅就覺得冇用...
兩樣我都唔會買


伯爵府

積分: 19441

畀面勳章


54#
發表於 20-4-11 00:56 |只看該作者
MKma 發表於 20-4-6 22:29
戴咗會感覺良好,有冇用另一件事!

你講得好到肉


大宅

積分: 3658


53#
發表於 20-4-11 00:44 |只看該作者
cbeyond 發表於 20-4-7 07:47
有用過? 所以覺得無用?
我覺得有用, 對鼻敏感人士

想問下你係用緊邊隻,我女鼻敏感超級嚴重想買部俾佢出街掛,可以介紹下嗎?謝謝


瑪瑙宮

積分: 138538

馬年勳章


52#
發表於 20-4-9 08:24 |只看該作者
大力大力 發表於 20-4-9 07:00
即係在戶外放部空氣清新機、比例上 仲要離開自已十幾呎、 能有丁丁效用嗎?
...

從未用過的人, 就話無效
晒氣


大宅

積分: 3317

虎到金來勳章


51#
發表於 20-4-9 08:06 |只看該作者
我有用,原理大概係釋出的負離子產生的靜電有吸附作用,會將身邊漂浮的極細微粒凝聚埋較大微粒然後沉降,減少人體呼吸吸入。所以某程度上鼻敏感人戴左會舒服d係真嘅,睇下釋出量幾多,基本上只要喺固定空間逗留超過幾秒就會有作用。心理上都覺得呢隻病毒都係較細微粒,戴左覺得減少身邊的病毒吸入亦會安心d,但當然口罩唔可以少,洗手唔可以少,係多個保障,就如點解有得揀你會揀防護性強d的口罩一樣


珍珠宮

積分: 33006

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


50#
發表於 20-4-9 07:46 |只看該作者
有無JM用緊這款呢?
myimage.jpg


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


49#
發表於 20-4-9 07:00 |只看該作者

回覆樓主:

即係在戶外放部空氣清新機、比例上 仲要離開自已十幾呎、 能有丁丁效用嗎?
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 13524

醒目開學勳章


48#
發表於 20-4-9 05:39 |只看該作者
little.k 發表於 20-4-8 20:57
我覺得啲人無用過又話無用真係好搞笑,仲要話用嘅人弱智
我有用,鼻敏感有改善
...

對 我都有用 真對鼻敏感有改善

]


禁止訪問

積分: 8262


47#
發表於 20-4-8 21:02 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4501


46#
發表於 20-4-8 20:58 |只看該作者
cathy-tse 發表於 20-4-7 02:33
我識人話 佢同佢老公訂咗 每人一部
德國製造嘅每部五千幾喎 我內心即刻笑咗
...



男爵府

積分: 6799


45#
發表於 20-4-8 20:57 |只看該作者
我覺得啲人無用過又話無用真係好搞笑,仲要話用嘅人弱智
我有用,鼻敏感有改善

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo