論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   2


子爵府

積分: 12693


1#
發表於 20-4-27 17:31 |只看該作者

以我所知, 外傭自己提出唔續約, 僱主係唔使比長期務金。 因為我之前個姐姐做左6年, 第三個約佢自己唔續。Agent 話我唔使比長期服務金。 所以我冇賠足長期服務金比佢, 只比左一畢錢比佢當獎賞。

但朋友問我, 佢想搵一D資料證明係可以唔使賠。 例如勞工處, 但我搵唔到。

JM有冇搵過類似資料?

Thanks.



大宅

積分: 1479


25#
發表於 20-6-7 13:12 |只看該作者
birdbird 發表於 20-6-7 12:43
工人休息日, 佢要出去 係好正常.
佢想放大假回鄉, 亦係人之常情.
你打工, 都唔想老細在紅雨阻你出街食飯或 ...

係嘅。。


大宅

積分: 1479


24#
發表於 20-6-7 13:11 |只看該作者
bestwish 發表於 20-6-7 11:26
你唔要佢,就一定要賠足。但工人放假要出去係合理。我工人疫症最嚴重果時都一樣有出去。人地每個星期先放 ...

我都明白佢有權出去,但仍建議佢留係屋企,如留低需煮兩至三餐飯,補一百蚊同半日有薪假。另一邊,都俾咗佢五十個口罩,一盒火酒濕巾,一支酒精搓手液同一支噴霧。佢平日出去買嘢同去銀行往往半日,不會同佢計較。但上次星期日見佢臨出門,口罩上下調轉,提佢返轉,見佢口罩裡化曬濃妝,個心真係好唔舒服。都明佢女可能八月生BB,想返去照顧一排,但佢又講到男家條件非常好,好似有工人照顧。我覺得疫情期間大家心力交瘁,而佢好熱衷社交,成日七八點入房鎖門大聲講電話。所有呢啲讓人好唔安心。其實小朋友都升中,如果唔係因為唔俾獨留兒童在家,我真係唔想留佢。。


水晶宮

積分: 61763


23#
發表於 20-6-7 12:43 |只看該作者
本帖最後由 birdbird 於 20-6-7 12:48 編輯
dingyan 發表於 20-6-7 08:59
唔好意思,我都想借問下。。我個工人就快六年,八月完約,佢做嘢ok,雖然越來越手機不離手,同樣樣都要人出 ...

工人休息日, 佢要出去 係好正常.
佢想放大假回鄉, 亦係人之常情.
你打工, 都唔想老細在紅雨阻你出街食飯或者唔想你放假.



子爵府

積分: 12693


22#
發表於 20-6-7 11:26 |只看該作者
dingyan 發表於 20-6-7 08:59
唔好意思,我都想借問下。。我個工人就快六年,八月完約,佢做嘢ok,雖然越來越手機不離手,同樣樣都要人出 ...

你唔要佢,就一定要賠足。但工人放假要出去係合理。我工人疫症最嚴重果時都一樣有出去。人地每個星期先放一日假,想離開工作地方休息下係理解既。至於佢用自己大假回鄉都合理既。


大宅

積分: 1479


21#
發表於 20-6-7 08:59 |只看該作者
唔好意思,我都想借問下。。我個工人就快六年,八月完約,佢做嘢ok,雖然越來越手機不離手,同樣樣都要人出聲請佢做。。但最要我頭痛係佢個個星期都要出去,今日紅雨都係,仲要八月返去探親,我想炒咗佢,又唔知咁樣算唔算有充足理由,需唔需要俾長期服務金。。


子爵府

積分: 11379


20#
發表於 20-6-5 06:12 |只看該作者
jols 發表於 20-6-4 22:45
記得要白紙黑字,佢唔續約或者辭職。避免之後有拗撬!

工人比左遲職信我,原因是firmly issue, 佢都簽入境處離職表格。


大宅

積分: 1116


19#
發表於 20-6-4 22:45 |只看該作者
記得要白紙黑字,佢唔續約或者辭職。避免之後有拗撬!


子爵府

積分: 11379


18#
發表於 20-6-4 12:46 |只看該作者
bolisui 發表於 20-6-4 11:30
俾係人情,唔俾係道理,記住,你無欠佢的。

我都係咁諗。


子爵府

積分: 11379


17#
發表於 20-6-4 12:45 |只看該作者
bestwish 發表於 20-6-4 10:34
回覆 李家承 的帖子

OIC, THANKS.


大宅

積分: 2056


16#
發表於 20-6-4 11:30 |只看該作者
李家承 發表於 20-6-4 08:14
我好嬲囉,佢係因為我話左幾句佢就唔做,我現在無工人又要再搵,佢現在問我囉長期服務金,你覺得比幾多好? ...

俾係人情,唔俾係道理,記住,你無欠佢的。


子爵府

積分: 12693


15#
發表於 20-6-4 10:34 |只看該作者
回覆 李家承 的帖子


佢自己唔做, 比條毛佢


水晶宮

積分: 61763


14#
發表於 20-6-4 08:22 |只看該作者
李家承 發表於 20-6-4 08:14
我好嬲囉,佢係因為我話左幾句佢就唔做,我現在無工人又要再搵,佢現在問我囉長期服務金,你覺得比幾多好? ...

你用長期服務金個計算方法, 然後打個折頭。你慢慢諗下俾幾多。


子爵府

積分: 11379


13#
發表於 20-6-4 08:22 |只看該作者
bestwish 發表於 20-4-27 17:31
以我所知, 外傭自己提出唔續約, 僱主係唔使比長期務金。 因為我之前個姐姐做左6年, 第三個約佢自己唔續。A ...

勞工處資料
1591230132647.JPEG


子爵府

積分: 11379


12#
發表於 20-6-4 08:14 |只看該作者
birdbird 發表於 20-6-4 08:12
個個工人自己唔續约或辭職都話僱主要比長期服務金。你带埋佢去勞工署等職員親口同佢講。

不過, 工人幚你7 ...

我好嬲囉,佢係因為我話左幾句佢就唔做,我現在無工人又要再搵,佢現在問我囉長期服務金,你覺得比幾多好?


水晶宮

積分: 61763


11#
發表於 20-6-4 08:12 |只看該作者
李家承 發表於 20-6-4 07:26
本帖最後由 李家承 於 20-6-4 07:27 編輯

唔好意思,我工人剛滿7年突然斷約唔做,話要返菲律賓,我問過 ...

個個工人自己唔續约或辭職都話僱主要比長期服務金。你带埋佢去勞工署等職員親口同佢講。

不過, 工人幚你7年, 佢工作應該算ok. 你可考慮俾筆錢佢, 當 gratuity, 但講明並不是長期服務金。


子爵府

積分: 11379


10#
發表於 20-6-4 07:26 |只看該作者
bestwish 發表於 20-4-27 17:31
以我所知, 外傭自己提出唔續約, 僱主係唔使比長期務金。 因為我之前個姐姐做左6年, 第三個約佢自己唔續。A ...

本帖最後由 李家承 於 20-6-4 07:27 編輯

唔好意思,我工人剛滿7年突然斷約唔做,話要返菲律賓,我問過勞工處佢話自己遲職是無長期服務金,但工人話有,請問你最後工人有無追你長期服務金? 佢走時我需要書面比佢簽話離職是無長期服務金嗎?

我現在都好頭痛要請新工人。


子爵府

積分: 12693


9#
發表於 20-4-28 11:00 |只看該作者
birdbird 發表於 20-4-28 10:16
勞工法例定的係 員工的 "基本" 待遇, 僱主給員工的待遇可以比法例規定的為好, eg. 員工頭三個月不享有 有 ...


明白哂。


水晶宮

積分: 61763


8#
發表於 20-4-28 10:16 |只看該作者
bestwish 發表於 20-4-28 09:31
下.......真係架 !

我真係做左25年以上, 咁咪一定要 lay off 先可以取長期服務金??? HR 又好似唔係咁做 ...

勞工法例定的係 員工的 "基本" 待遇, 僱主給員工的待遇可以比法例規定的為好, eg. 員工頭三個月不享有 有薪法定假期, 但好多僱主照出糧比員工。

處理員工辭職, 每間公司的人事管理會有不同, 但不可比勞工法例定的員工待遇為低。有些大公司可能給年資高而辭職的員工有較好的待遇。


子爵府

積分: 12693


7#
發表於 20-4-28 09:31 |只看該作者
birdbird 發表於 20-4-27 23:19
係。


下.......真係架 !

我真係做左25年以上, 咁咪一定要 lay off 先可以取長期服務金??? HR 又好似唔係咁做

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo