影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1249


1#
發表於 20-6-24 12:32 |只看該作者
追左12集!睇到凌晨3點有人有追嗎?


珍珠宮

積分: 32469


51#
發表於 20-9-27 09:38 |只看該作者
whywhite22 發表於 20-9-27 08:44
等緊播多幾集先開,諗住睇鳳歸四時歌攝時間,發覺編劇好唔掂,勁多嘢唔合邏輯,冇劇睇,唯有速度X1.5咁睇 ...

係呀,我都係快快趣趣睇完就算


翡翠宮

積分: 76985

2025勳章蛇年勳章


50#
發表於 20-9-27 08:44 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-7-3 16:44
鳳歸,開頭都ok
到中段後你未必想繼續睇

等緊<<我·喜歡你>>播多幾集先開,諗住睇鳳歸四時歌攝時間,發覺編劇好唔掂,勁多嘢唔合邏輯,冇劇睇,唯有速度X1.5咁睇佢


珍珠宮

積分: 32469


49#
發表於 20-7-9 19:01 |只看該作者
已睇完結局,臨尾有啲婆婆媽媽
係happy ending
尾集最尾啲情話
你盲架?撞到我個心
你做咩害我?害我喜歡你
你今天怪怪的,怪可愛的


公爵府

積分: 27399

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


48#
發表於 20-7-9 18:44 |只看該作者
本帖最後由 BOBO128 於 20-7-9 18:45 編輯

回覆 pappu1024 的帖子

比呢部好.
但女主雙眼太大, 成日眼光光, 吾識做戲. 男主比較好.


珍珠宮

積分: 32469


47#
發表於 20-7-7 20:03 |只看該作者
nanabee0728 發表於 20-7-7 17:50
我覺得都ok , 係個女主都錦王煩d, 最後4集會將幾時出啊

應該星期三晚更新


大宅

積分: 4802


46#
發表於 20-7-7 17:50 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-7-7 16:54
終於都捱完30集了
仲有4集,好想知遺表到底講咩?

我覺得都ok , 係個女主都錦王煩d, 最後4集會將幾時出啊


珍珠宮

積分: 32469


45#
發表於 20-7-7 16:54 |只看該作者
pappu1024 發表於 20-7-7 16:33
我都係一路飛住睇

終於都捱完30集了
仲有4集,好想知遺表到底講咩?


大宅

積分: 1249


44#
發表於 20-7-7 16:34 |只看該作者
BOBO128 發表於 20-7-4 14:24
回覆 bbbusy 的帖子

我近期喜歡睇已播完....甜劇:

月上重火好睇嗎


大宅

積分: 1249


43#
發表於 20-7-7 16:33 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-7-3 16:43
嗯,鳳歸這套
我懷疑係收視唔得所以一次出多幾集
早啲收工讓下套上線

我都係一路飛住睇


珍珠宮

積分: 32469


42#
發表於 20-7-7 06:53 |只看該作者
Connielai 發表於 20-7-6 20:28
呢度我都邊睇邊鬧,我見個個宮女都係向後走但佢偏偏向前走去太妃到,真係搵戲黎做
...

我最初見佢走向太妃到
以為佢會叻返次走去拉埋太妃走
點知佢


侯爵府

積分: 20235

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 20-7-6 20:28 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-7-6 17:06
我今日睇26集
見到佢避隻猴子衝埋去太妃到
太妃本來都唔喜歡佢啦
呢度我都邊睇邊鬧,我見個個宮女都係向後走但佢偏偏向前走去太妃到,真係搵戲黎做


珍珠宮

積分: 32469


40#
發表於 20-7-6 17:06 |只看該作者
Connielai 發表於 20-7-6 16:16
我都係飛住睇,點知飛極都係未坦白,佢成日闖禍,又要人幫,解決左又再闖禍,不斷挑戰人地底線,當自己係咩 ...

我今日睇26集
見到佢避隻猴子衝埋去太妃到
太妃本來都唔喜歡佢啦
佢驚起上嚟咩都唔理,攬住人一齊落水
佢真係蠢唔係扮架喎!
我都冇眼睇了
個編劇麻麻地


侯爵府

積分: 20235

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 20-7-6 16:16 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-7-6 09:27

我睇到24集都仲未坦白
已經唔想睇落去了
我都係飛住睇,點知飛極都係未坦白,佢成日闖禍,又要人幫,解決左又再闖禍,不斷挑戰人地底線,當自己係咩?佢只係一個小侍女,點解可以咁不顧後果?真係吾怕會連累自己家人?對住其他人成日ee 哦哦,好似有口難言,我應該會跳船,實在頂佢吾順。


大宅

積分: 3841


38#
發表於 20-7-6 15:17 |只看該作者
李露眉 發表於 20-7-6 14:39
下.
我睇到14,
唔知係米HAPPY ENDING.

男主開頭我都覺唔靚仔,再睇佢時裝相,直頭唔掂,但好有夜華 feel, 我唔係話佢似夜華,係越睇越靚仔果種


珍珠宮

積分: 32469


37#
發表於 20-7-6 15:14 |只看該作者
李露眉 發表於 20-7-6 14:39
下.
我睇到14,
唔知係米HAPPY ENDING.

我估會係happy ending
我都係呀,最初男主唔覺好睇
越睇越順!女主又真係做到傻白甜嘅
不過女主角色越睇越煩人
成日都誤會誤會又唔解釋
對住錦王又唔講清楚
由得人地誤會又誤會


水晶宮

積分: 61030


36#
發表於 20-7-6 14:39 |只看該作者
下.
我睇到14,
唔知係米HAPPY ENDING.

男主唔靚仔,但愈睇愈好,
女主作狀左D,好彩個樣搭夠.


珍珠宮

積分: 32469


35#
發表於 20-7-6 09:27 |只看該作者
Connielai 發表於 20-7-5 15:02
去到30集都仲未坦白自己身份,仲係不停闖禍,睇到好煩好厭。


我睇到24集都仲未坦白
已經唔想睇落去了


侯爵府

積分: 20235

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 20-7-5 15:02 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-7-3 16:43
嗯,鳳歸這套
我懷疑係收視唔得所以一次出多幾集
早啲收工讓下套上線
去到30集都仲未坦白自己身份,仲係不停闖禍,睇到好煩好厭。


水晶宮

積分: 55702


33#
發表於 20-7-4 14:40 |只看該作者
BOBO128 發表於 20-7-4 14:24
回覆 bbbusy 的帖子

我近期喜歡睇已播完....甜劇:

謝謝
有好多劇煲啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo