6個月-1歲

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1258


1#
發表於 20-7-16 11:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 878


29#
發表於 20-8-31 21:09 |只看該作者
DONT WORRY, BE HAPPY~
飲奶粉無壞, 而且你可以搵返貼近母乳既奶粉


大宅

積分: 2406


28#
發表於 20-8-31 12:57 |只看該作者
pettyp 發表於 20-7-16 11:47
女女唔長肉,跟唔上生長線。最近我奶量又開始跌,健康院話唔夠就要補奶粉,聽完都真係有d失落,諗住餵人奶 ...

奶粉都不是太差姐,好過營養不良。


禁止訪問

積分: 375


27#
發表於 20-8-30 15:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 466


26#
發表於 20-8-30 00:24 |只看該作者
回覆 szetop 的帖子

請問 哩隻奶粉會唔會好多泡?沖唔溶?


複式洋房

積分: 466


25#
發表於 20-8-26 17:35 |只看該作者
回覆 pettyp 的帖子

我都係...T_T


禁止訪問

積分: 1391

2024年龍年勳章


24#
發表於 20-8-25 18:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2498


23#
發表於 20-8-25 00:53 |只看該作者
大米小米 發表於 20-7-18 01:25
回覆 pettyp 的帖子

各位媽媽嘅分享真係好啱,我諗大部分有餵母乳嘅媽媽都明白你感受,其實講得啱㗎,餵到 ...

飲人奶係咪聰明啲就真係好難考究,但係健康啲的確有根據


大宅

積分: 2498


22#
發表於 20-8-25 00:52 |只看該作者
pettyp 發表於 20-7-17 16:10
我明白啊...依家係有少少失落感覺
但我會盡力,唔夠都會補奶粉,多謝你啊jm
...

你係埋身定泵出嚟?其實點解你會覺得唔夠呢?佢生長線唔夠可以係因為唔吸收,我仔唔算飲得多,樽餵未試過超過五安,咪一樣超出生長線


禁止訪問

積分: 630


21#
發表於 20-8-19 10:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 261


20#
發表於 20-7-27 19:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2005


19#
發表於 20-7-23 12:52 |只看該作者
pettyp 發表於 20-7-16 11:47
女女唔長肉,跟唔上生長線。最近我奶量又開始跌,健康院話唔夠就要補奶粉,聽完都真係有d失落,諗住餵人奶 ...

本帖最後由 SmileCheung 於 20-7-23 12:53 編輯

我B差唔多同樣狀態
一出世奶粉人奶混合,出濕疹後抗拒奶樽,我全人奶喂,點知跌出生長線3,轉介入院,其實咩都幫唔到我。直到排期見營養師,教我多食飯,食芝士食蛋飲牛奶之類,增加人奶蛋白質,1個月時間我重咗2kg啊B重1kg,我預咗喂人奶自己會肥,BB有重到-總好過繼續跌磅,喂人奶多令到BB抗拒奶粉,我唯有繼續行人奶條路


大宅

積分: 1288


18#
發表於 20-7-22 20:47 |只看該作者
回覆 pettyp 的帖子

如果跟唔上生長線,而人奶又唔够嘅話,同BB補奶粉都係一個好嘅選擇,我果陣都係一半人奶一半奶粉,我揀皇家美素佳兒俾佢,因為呢隻奶粉味道比較淡同天然,接近母乳,BB容易接受。


禁止訪問

積分: 4306


17#
發表於 20-7-21 14:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 770


16#
發表於 20-7-21 11:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 383


15#
發表於 20-7-21 02:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 383


14#
發表於 20-7-21 02:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2787


13#
發表於 20-7-20 23:34 |只看該作者
pettyp 發表於 20-7-16 11:47
女女唔長肉,跟唔上生長線。最近我奶量又開始跌,健康院話唔夠就要補奶粉,聽完都真係有d失落,諗住餵人奶 ...

完全理解,人奶夠當然好,之不過奶粉都唔係毒藥,一樣都可以食得健康。無謂比自己不必要的壓力。


禁止訪問

積分: 770


12#
發表於 20-7-20 21:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 727


11#
發表於 20-7-18 14:32 |只看該作者
大米小米 發表於 20-7-18 01:25
回覆 pettyp 的帖子

各位媽媽嘅分享真係好啱,我諗大部分有餵母乳嘅媽媽都明白你感受,其實講得啱㗎,餵到 ...

啱喎 社會太鼓吹

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo