影視娛樂

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 45360


1#
發表於 20-9-12 21:22 |只看該作者
我睇左2 集好悶,暫時想跳船。
詩詩個樣好似微調左,有d怪,做戲好似差左


珍珠宮

積分: 45360


16#
發表於 20-9-21 19:36 |只看該作者
Seanachoy 發表於 20-9-21 17:42
算係咁啦 都可以追下

睇到跟播仲係幾悶下,可睇可唔睇咁
唔知係故事問題,定演技問題


禁止訪問

積分: 1167


15#
發表於 20-9-21 17:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28591


14#
發表於 20-9-14 23:21 |只看該作者

回覆樓主:

我好中意劉詩詩呢個藝人,但佢揀啲戲真係麻麻,好容易會有悶嘅感覺。佢嘅樣太平順,無乜故事感。

點評

幪面超人    發表於 20-9-15 09:34


男爵府

積分: 8245


13#
發表於 20-9-14 16:04 |只看該作者
Tebing 發表於 20-9-13 07:22
呢套有朱一龍 立即唔想睇呀

x2


珍珠宮

積分: 45360


12#
發表於 20-9-13 21:39 |只看該作者
angelc0617 發表於 20-9-12 22:31
回覆 sasa@uk 的帖子

我睇左4集..覺得不錯啊反而平凡的榮耀,睇左15分鐘棄劇了....

我忽然睇到第7 集
暫時都ok 會再追落去



水晶宮

積分: 59281


11#
發表於 20-9-13 07:38 |只看該作者
sasa@uk 發表於 20-9-13 07:36
佢同詩詩確實係悶爆,完全投入唔到
其他d 角色仲好睇過主角

所以有佢 我唔開啦 佢重要係男一


珍珠宮

積分: 45360


10#
發表於 20-9-13 07:36 |只看該作者
Tebing 發表於 20-9-13 07:26
因為佢做戲真係好差 只識Chok 自以為好靚仔
...

佢同詩詩確實係悶爆,完全投入唔到
其他d 角色仲好睇過主角


水晶宮

積分: 59281


9#
發表於 20-9-13 07:26 |只看該作者
sasa@uk 發表於 20-9-13 07:24
點解呀,雖然我都覺得佢唔靚仔

因為佢做戲真係好差 只識Chok 自以為好靚仔


珍珠宮

積分: 45360


8#
發表於 20-9-13 07:24 |只看該作者
Tebing 發表於 20-9-13 07:22
呢套有朱一龍 立即唔想睇呀

點解呀,雖然我都覺得佢唔靚仔


水晶宮

積分: 59281


7#
發表於 20-9-13 07:22 |只看該作者
sasa@uk 發表於 20-9-12 21:22
我睇左2 集好悶,暫時想跳船。
詩詩個樣好似微調左,有d怪,做戲好似差左
...

呢套有朱一龍 立即唔想睇呀


珍珠宮

積分: 45360


6#
發表於 20-9-13 01:36 |只看該作者
rose-mag 發表於 20-9-13 01:28
應該產後未復完晒,見佢眼袋好勁,但開播會上又狀態好好。

係喎,下圖又靚返晒


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 20-9-13 01:28 |只看該作者
sasa@uk 發表於 20-9-12 21:22
我睇左2 集好悶,暫時想跳船。
詩詩個樣好似微調左,有d怪,做戲好似差左
...

應該產後未復完晒,見佢眼袋好勁,但開播會上又狀態好好。
15999317048374669999487046770211.jpg
15999317048803296018898676939578.jpg
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


複式洋房

積分: 159


4#
發表於 20-9-12 23:09 |只看該作者
回覆 sasa@uk 的帖子

近半年睇左好多陸劇以家人之名
三十而已
燃燒
綠水青山帶笑顏
我在北京等你
安家
完美關係
如果歲月可回頭
摩天大樓
套套都ok呀


珍珠宮

積分: 45360


3#
發表於 20-9-12 22:40 |只看該作者
angelc0617 發表於 20-9-12 22:31
回覆 sasa@uk 的帖子

我睇左4集..覺得不錯啊反而平凡的榮耀,睇左15分鐘棄劇了....

本帖最後由 sasa@uk 於 20-9-12 22:40 編輯

平凡我都係好快跳左
親愛的我比較有興趣係有小朋友果家人


複式洋房

積分: 159


2#
發表於 20-9-12 22:31 |只看該作者
回覆 sasa@uk 的帖子

我睇左4集..覺得不錯啊反而平凡的榮耀,睇左15分鐘棄劇了....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo