想生BB

跳至

首頁

尾頁
   5


複式洋房

積分: 478


1#
發表於 21-1-22 22:11 |只看該作者
剛再婚,同前夫有一個。而家先生想要小朋友,但我同我先生都過左40歲,擔心自己卵子唔夠驚要取唔到卵,上網睇過下資料見到有人會借卵生仔,其實係咪真係work?直接做借卵成功率係咪會比IVF高?


禁止訪問

積分: 858


42#
發表於 21-3-26 16:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1889


41#
發表於 21-3-9 02:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1889


40#
發表於 21-3-9 02:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1889


39#
發表於 21-3-9 02:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1889


38#
發表於 21-3-9 02:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1889


37#
發表於 21-3-9 02:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 560


36#
發表於 21-3-8 13:50 |只看該作者
回覆 敏珠BB 的帖子

佢地網址度有聯系方式..


別墅

積分: 560


35#
發表於 21-3-8 13:49 |只看該作者
回覆 Adaleunggg 的帖子

ok,已pm,btw其實上網search茂盛醫院都有


複式洋房

積分: 478


34#
發表於 21-3-8 12:15 |只看該作者
回覆 Nagomi 的帖子

明白...謝謝


複式洋房

積分: 478


33#
發表於 21-3-8 12:14 |只看該作者
回覆 Miss.MIMI 的帖子

有冇資料或者網址可以俾我?或者pm?


大宅

積分: 3178


32#
發表於 21-3-1 11:47 |只看該作者
Adaleunggg 發表於 21-1-29 21:08
我第一胎個女已經好似我,但前夫想要仔又一直無第二胎消息,嘈呢個問題已經嘈好耐...我希望借完生出嚟似我 ...

唔好介意,如果想要BB只係因為唔想再同先生嘈的話真係要認真考慮,對你黎講BB其實同自己無血緣關係,要認真諗清楚是否可以承擔長遠責任


大宅

積分: 1266


31#
發表於 21-3-1 10:33 |只看該作者
Miss.MIMI 發表於 21-3-1 09:32
個人覺得唔錯,專業同埋都老字號,妳可以睇多少少資料比較下先

好,唔該你,請問佢地國際事務部係香港?點預約?


別墅

積分: 560


30#
發表於 21-3-1 09:32 |只看該作者
敏珠BB 發表於 21-2-28 10:07
我都係等台灣開關去借卵,請問茂盛醫院好唔好?聽好多香港人都係去愛群,同送子鸟
...

個人覺得唔錯,專業同埋都老字號,妳可以睇多少少資料比較下先



別墅

積分: 560


29#
發表於 21-3-1 09:31 |只看該作者
回覆 Adaleunggg 的帖子

我唔知而家有冇加價,我當時問於大約40萬台幣左右,佢地有個國際事務部,專係服務外國客,你去之前要同佢哋預約,


複式洋房

積分: 478


28#
發表於 21-3-1 03:16 |只看該作者
SUENG0717 發表於 21-2-3 21:56
去台灣借之前要搵返間大醫院,睇佢哋有無嚴格檢查過d卵,你amh好低?好少人一開始就諗借卵 ...

係呀,離婚前check過amh得0.8前夫又唔肯做ivf嫌貴,最後變咗嫌我個肚唔爭氣



複式洋房

積分: 478


27#
發表於 21-3-1 03:06 |只看該作者
Miss.MIMI 發表於 21-2-2 15:52
原來係咁,我係去台中茂盛醫院做ivf既,但其實最初我係去問借卵,見佢地自己有卵子庫,話最快兩個禮拜就可 ...

鄧你高興啦,我都好想好似你咁,但係我諗我大機會要借卵,始終amh低又有經濟考量,想問多少少,如果借卵的話大約要幾錢?同埋而家疫情係咪去唔到呢?


大宅

積分: 1266


26#
發表於 21-2-28 10:07 |只看該作者
Miss.MIMI 發表於 21-2-2 15:52
原來係咁,我係去台中茂盛醫院做ivf既,但其實最初我係去問借卵,見佢地自己有卵子庫,話最快兩個禮拜就可 ...

我都係等台灣開關去借卵,請問茂盛醫院好唔好?聽好多香港人都係去愛群,同送子鸟


禁止訪問

積分: 398


25#
發表於 21-2-26 21:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 982


24#
發表於 21-2-24 21:45 |只看該作者
回覆 Adaleunggg 的帖子

如果自己接受到,借卵系一條捷徑,畢竟都系後生女仔既卵子,品質一定會比較好,成功率又高

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo