夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1082


1#
發表於 21-4-16 21:35 |只看該作者
我係一個好著重感情交流嘅人,生完bb後感覺同老公關係改變左,以前二人世界返到屋企咩都會傾。食完飯就會睇下電視打下機。而家話題都係圍繞bb飲唔飲奶,去唔去到便便。佢每日返黎後就好似例行公事咁問我。但一句都冇問我過得開唔開心。再加上而家好攰,每晚如果bb醒就同bb玩。bb瞓教就各有各玩電話。對於咁嘅生活突然有種心淡嘅感覺。(emoji)

再加上而家屋企多左個姐姐,奶奶又成日走過黎,有時想享受下兩個人嘅時間都冇。


別墅

積分: 515


26#
發表於 21-5-15 23:45 |只看該作者
kinkiyan 發表於 21-4-16 21:35
我係一個好著重感情交流嘅人,生完bb後感覺同老公關係改變左,以前二人世界返到屋企咩都會傾。食完飯就會睇 ...

就算有左BB和工人,都要照顧埋老公,否則就會好似其他post咁講變成同屋主, 咁樣嘅生活就好艱難啦!


大宅

積分: 1082


25#
發表於 21-4-19 16:41 |只看該作者
961123 發表於 21-4-19 09:44
因為感情昇華左.由愛情變咗感情

都係呀,雖然愛情比以前少,但大家仍然一齊開心舒服生活就夠。搵到一個夾自己嘅人其實都好難得,我都嘗試左大家俾我嘅意見慢慢學習適應,希望一切會變得更好(emoji)


象牙宮

積分: 216490


24#
發表於 21-4-19 09:44 |只看該作者
因為感情昇華左.由愛情變咗感情


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 21-4-17 19:13 |只看該作者
kellylky 發表於 21-4-17 16:56
我同你掉轉,啱啱生完果陣老公唔會參與小朋友嘅任何嘢(餵奶,換片,沖涼)唔好話陪玩。雖然老公仍然好關心我,但我都想佢關心下個bb。
所以有d嘢好難得到平衡,佢而家只係將bb放喺第一位,同埋當大家都係一家人嘅時候,一齊睇電視同禁電話都係情趣黎,重要係佢會喺你身邊陪你,唔會分開做。
反而我覺得三個人一齊行街果陣好sweet,訓覺都係三個人攬住一齊訓。唔好令自己覺得bb係第三者,因為佢愛你嘅小朋友都係愛你嘅表現黎。 ...

有左小朋友就去到人生另一個階段,要好好平衡各方面。女人經過懷孕過程,好容易過渡成媽媽的角色。男人不同,尤其是BB還細時,佢地未轉變成爸爸,往往唔識主動分擔工作。
你覺得三個人一齊瞓好sweet,但男人未必咁諗,因為BB一齊瞓無可避免會影響夫妻生活,也減少了夫妻間的交流。在成為好父母之前,我們先要維持好的夫妻關係。提提你,BB和成人一齊瞓係危險的,要小心。


子爵府

積分: 13577

虎到金來勳章


22#
發表於 21-4-17 18:20 |只看該作者
係咪剛剛生完無耐?bb大過啲會好啲㗎啦大家都太累了


大宅

積分: 1082


21#
發表於 21-4-17 17:15 |只看該作者
kellylky 發表於 21-4-17 16:56
我同你掉轉,啱啱生完果陣老公唔會參與小朋友嘅任何嘢(餵奶,換片,沖涼)唔好話陪玩。雖然老公仍然好關心 ...

多謝你呀,我都好認同bb唔係第三者,因為我地都好錫bb.如果佢唔錫bb我真係反而仲擔心。其實我都應該對老公多d信任,因為佢其實對我真係好好。就係因為佢好好,所以當佢少左關心我我就唔習慣(emoji)


大宅

積分: 1082


20#
發表於 21-4-17 17:10 |只看該作者
終極熊貓 發表於 21-4-17 13:05
咁你有無關心你先生?

一時時,而家好多時間都俾左bb.都相對少左關心老公。


洋房

積分: 96


19#
發表於 21-4-17 16:56 |只看該作者
我同你掉轉,啱啱生完果陣老公唔會參與小朋友嘅任何嘢(餵奶,換片,沖涼)唔好話陪玩。雖然老公仍然好關心我,但我都想佢關心下個bb。
所以有d嘢好難得到平衡,佢而家只係將bb放喺第一位,同埋當大家都係一家人嘅時候,一齊睇電視同禁電話都係情趣黎,重要係佢會喺你身邊陪你,唔會分開做。
反而我覺得三個人一齊行街果陣好sweet,訓覺都係三個人攬住一齊訓。唔好令自己覺得bb係第三者,因為佢愛你嘅小朋友都係愛你嘅表現黎。


珍珠宮

積分: 41135


18#
發表於 21-4-17 13:05 |只看該作者
kinkiyan 發表於 21-4-16 23:38
而家只係開始(emoji)我地結左婚都過左一段長時間二人世界,諗左好耐先生b.無可否認bb帶俾我地好多開心,令 ...

咁你有無關心你先生?


男爵府

積分: 8127


17#
發表於 21-4-17 12:58 |只看該作者
kinkiyan 發表於 21-4-16 21:35
我係一個好著重感情交流嘅人,生完bb後感覺同老公關係改變左,以前二人世界返到屋企咩都會傾。食完飯就會睇 ...

你既情況好正常,所以好多人都話生細路後完全唔同,未經歷過真係感受唔到。BB 過左1歲會好啲,再大啲又再好啲。但等你好習慣做父母既時候佢又已經大個到時唔理你地,你又再一次被衝擊唔知做咩好既失落。 人生係咁,適應吓就得。


子爵府

積分: 12137


16#
發表於 21-4-17 12:31 |只看該作者
首先要知道你地感情關係係點,以往成日有交流意思係甜言蜜語上嘅,定係有唔同人生觀交流,有無一D你地兩個獨有儀式感,我同老公識左半年就結婚,結左婚兩個月有左第一個小朋友,小朋友出生後請左工人姐姐,老爺奶奶會每日下午係我地過來幫手湊下小朋友。

為左維繫夫妻關係,我地會堅持幾件事,晚上放工後,我地自己湊小朋友,但唔同我地同房,小朋友十點幾瞓左之後,我地會傾半個鐘至1小時偈,早上返工前有時間又傾一陣,放工如果大家都得閒會傾半小時電話,一個月兩個人單獨出街食一次飯慶祝唔同節日或紀念日,係小朋友面前都係稱呼對方老公老婆


大宅

積分: 1082


15#
發表於 21-4-17 11:49 |只看該作者
wbowbo 發表於 21-4-17 09:55
唔知你們二人世界的時間有幾長, 有時一段關係時間耐左都已經無咩交流了。 ...

我地識左10年,結婚都有4年啦


大宅

積分: 1082


14#
發表於 21-4-17 11:48 |只看該作者
Nbs 發表於 21-4-17 01:04
本帖最後由 Nbs 於 21-4-17 01:04 編輯

返工之後會有多d不同的話題,唔會成個生活都係圍繞bb, 會好d 嘅 ...

都好,而家二人獨處時間真係近乎零。同埋照顧初生b真係好多野要學,bb出現嘅唔同情況已經令我地好忙。冇時間再講其他野


子爵府

積分: 10302


13#
發表於 21-4-17 09:55 |只看該作者
唔知你們二人世界的時間有幾長, 有時一段關係時間耐左都已經無咩交流了。


水晶宮

積分: 65587


12#
發表於 21-4-17 01:04 |只看該作者
kinkiyan 發表於 21-4-17 01:00
多謝你嘅建議,我會嘗試下。可能因為未復工太多時間胡思亂想,我諗返工之後就冇時間諗咁多。(emoji)同埋姐 ...

本帖最後由 Nbs 於 21-4-17 01:04 編輯

返工之後會有多d不同的話題,唔會成個生活都係圍繞bb, 會好d 嘅!
而且你返工之後都會係工人姐姐湊bb ? 咁可以搵日放工食埋晚飯先返屋企,都唔會太耐,好快手食個快餐店都唔緊要啦,至在有二人獨處時間。


大宅

積分: 1082


11#
發表於 21-4-17 01:00 |只看該作者
Nbs 發表於 21-4-17 00:56
bb 瞓咗之後,兩公婆會唔會都傾陣計?5分鍾又好,每隔幾日一次又好。嗰陣時傾計除講bb 嘢(或唔講bb 嘢)咪 ...

多謝你嘅建議,我會嘗試下。可能因為未復工太多時間胡思亂想,我諗返工之後就冇時間諗咁多。(emoji)同埋姐姐黎左冇耐,暫時都唔敢俾佢同bb獨處太耐,遲下可能會好少少。


水晶宮

積分: 65587


10#
發表於 21-4-17 00:56 |只看該作者
bb 瞓咗之後,兩公婆會唔會都傾陣計?5分鍾又好,每隔幾日一次又好。嗰陣時傾計除講bb 嘢(或唔講bb 嘢)咪傾下你之前乜都會傾的話題囉。
仲有,每隔一排(我係每個星期六)都要製造date nite, 放低bb 出去二人世界。唔使耐,落樓下食個飯已可以。


大宅

積分: 4628


9#
發表於 21-4-17 00:41 |只看該作者
kinkiyan 發表於 21-4-16 21:35
我係一個好著重感情交流嘅人,生完bb後感覺同老公關係改變左,以前二人世界返到屋企咩都會傾。食完飯就會睇 ...

係咁架啦,好難有二人世界


複式洋房

積分: 179


8#
發表於 21-4-16 23:43 |只看該作者
kinkiyan 發表於 21-4-16 23:35
慢慢適應緊,不過真係好唔慣。大家關係由無所不談嘅夫妻,變成只有bb嘅家人
...
可以再試下主動問老公 工作心情如何。
然後係小孩睡左既時間多親熱下保持關係既

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo