夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   3


男爵府

積分: 5422


1#
發表於 21-6-16 00:25 |只看該作者
佢老公唔肯搬走,又唔肯簽紙,點樣可以單方面申請離婚?


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


20#
發表於 21-6-18 16:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 21-6-18 12:55 |只看該作者
circle212 發表於 21-6-16 00:25
佢老公唔肯搬走,又唔肯簽紙,點樣可以單方面申請離婚?
離婚同搬走真係二回事


珍珠宮

積分: 30606


18#
發表於 21-6-18 10:07 |只看該作者
opclk99 發表於 21-6-17 15:59
共同撫養都好麻烦,
至怕两边長老家人唔合作,
成日生事。
所以個時我離婚時堅持我擁有個權,好好多...申請咩都好啲...

點評

opclk99    發表於 21-6-18 16:02


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


17#
發表於 21-6-17 15:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30606


16#
發表於 21-6-17 15:44 |只看該作者
opclk99 發表於 21-6-17 12:57
近期公屋forum既新case,
己經唔得勒,
板主亦引用晒房處新Policy,
都岩的,有撫養權那一方才可以留下,但而家好多官都判共同撫養的...


珍珠宮

積分: 49704


15#
發表於 21-6-17 13:01 |只看該作者
opclk99 發表於 21-6-17 12:57
近期公屋forum既新case,
己經唔得勒,
板主亦引用晒房處新Policy,

甘新規則我唔清楚了。但我朋友跟佢前夫是一人要一個小朋友。而兩個小朋友都只有幾歲的


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


14#
發表於 21-6-17 12:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49704


13#
發表於 21-6-17 12:23 |只看該作者
Macusmama 發表於 21-6-17 11:26
不過要有離婚証明才可以...

一定要,佢係未離婚個時就搵主任,主任話無離婚證書咩都幫唔到佢,之後隔左兩年佢老公先肯離,拎到正本個份離婚證書,主任先開始幫佢辦手續,再等左一年幾先派到屋


珍珠宮

積分: 30606


12#
發表於 21-6-17 11:26 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-6-17 11:05
唔需要的,有離婚證明,佢自己落該村搵該座主任攪的
不過要有離婚証明才可以...


珍珠宮

積分: 49704


11#
發表於 21-6-17 11:05 |只看該作者
Macusmama 發表於 21-6-17 11:01
視乎社工幫唔幫到手...

唔需要的,有離婚證明,佢自己落該村搵該座主任攪的


珍珠宮

積分: 30606


10#
發表於 21-6-17 11:01 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-6-17 09:48
我有朋友可以分到戶,一人一個,每人一間
視乎社工幫唔幫到手...


珍珠宮

積分: 49704


9#
發表於 21-6-17 09:48 |只看該作者
opclk99 發表於 21-6-17 07:44
除非仔女人數一人一半,
勢均力敵,
今日係無分多間屋,

我有朋友可以分到戶,一人一個,每人一間


伯爵府

積分: 17287


8#
發表於 21-6-17 09:15 |只看該作者
sugerlucy 發表於 21-6-17 00:03
分房都可以叫分居

諗起「香港愛情故事」白彪被離婚,住公屋、3個子女


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


7#
發表於 21-6-17 07:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49704


6#
發表於 21-6-17 02:36 |只看該作者
circle212 發表於 21-6-16 00:25
佢老公唔肯搬走,又唔肯簽紙,點樣可以單方面申請離婚?

無緊要架,離左婚就可以申請分戶,可以分多間屋


男爵府

積分: 8679


5#
發表於 21-6-17 00:03 |只看該作者
circle212 發表於 21-6-16 10:22
同一屋簷下都可分居嗎?

分房都可以叫分居

點評

opclk99    發表於 21-6-17 07:44


男爵府

積分: 5422


4#
發表於 21-6-16 10:22 |只看該作者
S_S_Shan 發表於 21-6-16 02:08
分居兩年就可以單方面離婚

同一屋簷下都可分居嗎?


公爵府

積分: 25196


3#
發表於 21-6-16 08:16 |只看該作者
S_S_Shan 發表於 21-6-16 02:08
分居兩年就可以單方面離婚

有錢 有能力 先得


大宅

積分: 1899


2#
發表於 21-6-16 02:08 |只看該作者
circle212 發表於 21-6-16 00:25
佢老公唔肯搬走,又唔肯簽紙,點樣可以單方面申請離婚?

分居兩年就可以單方面離婚

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo