立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5422
禁止訪問
積分: 62814
珊瑚宮
積分: 109154
circle212 發表於 21-6-16 00:25 佢老公唔肯搬走,又唔肯簽紙,點樣可以單方面申請離婚?
珍珠宮
積分: 30606
opclk99 發表於 21-6-17 15:59 共同撫養都好麻烦, 至怕两边長老家人唔合作, 成日生事。
opclk99 發表於 21-6-17 12:57 近期公屋forum既新case, 己經唔得勒, 板主亦引用晒房處新Policy,
積分: 49704
Macusmama 發表於 21-6-17 11:26 不過要有離婚証明才可以...
PIGPIG朱 發表於 21-6-17 11:05 唔需要的,有離婚證明,佢自己落該村搵該座主任攪的
Macusmama 發表於 21-6-17 11:01 視乎社工幫唔幫到手...
PIGPIG朱 發表於 21-6-17 09:48 我有朋友可以分到戶,一人一個,每人一間
opclk99 發表於 21-6-17 07:44 除非仔女人數一人一半, 勢均力敵, 今日係無分多間屋,
伯爵府
積分: 17287
sugerlucy 發表於 21-6-17 00:03 分房都可以叫分居
積分: 8679
circle212 發表於 21-6-16 10:22 同一屋簷下都可分居嗎?
S_S_Shan 發表於 21-6-16 02:08 分居兩年就可以單方面離婚
公爵府
積分: 25196
大宅
積分: 1899
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy