自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1013


1#
發表於 21-7-8 22:41 |只看該作者
我是租客 冷氣唔夠凍 (要另加風扇都ok ge 但唔會一開冷氣就即時涼果隻)業主都肯換 但要搭棚先換到
請問jm有冇經驗 住緊既屋企要搭棚換冷氣?要幾多日?會唔會整到間屋勁污糟?
我一唸起就怕怕 考慮緊叫唔叫業主都係唔洗換…


珍珠宮

積分: 32986


33#
發表於 21-7-9 21:41 |只看該作者
opclk99 發表於 21-7-9 21:03
在下前身五金/招牌工程老闆,
家族經營三十年工程,
搭棚工程極多,

閣下知唔知而家係業主買冷氣,業主負責搵工程,而租客係用家



禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


32#
發表於 21-7-9 21:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


31#
發表於 21-7-9 20:55 |只看該作者
fupigpig 發表於 21-7-9 20:17
你講到搭棚好大鑊,其實你搵過人搭棚換冷氣未?
沒有不喜、亦不算插!

我喜歡你最後果2句


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


30#
發表於 21-7-9 20:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32986


29#
發表於 21-7-9 20:17 |只看該作者
opclk99 發表於 21-7-8 23:18
除非自住公屋,
(租)我一定唔攪,
一來依d仍業主責任,

你講到搭棚好大鑊,其實你搵過人搭棚換冷氣未?
沒有不喜、亦不算插!


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


28#
發表於 21-7-9 20:17 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Jasmine-4711 於 21-7-9 20:18 編輯

業主出錢就當然要搭棚, 佢同你都唔想變凶宅或跌野落街有死傷

搭棚,外牆一定要鑽洞, 拆棚時提佢要補洞, 否則落雨時可能滲水入屋


珍珠宮

積分: 32986


27#
發表於 21-7-9 20:14 |只看該作者
雪菜肉c 發表於 21-7-9 17:33
業主肯比錢攪,我就her her聲應承啦。

搭棚師傅應該一早到,搭左棚先,再裝冷氣。

「所有之前有個回應話唔會換,因為怕之後有咩事會比工程公司拖埋落水,我唔想明佢點解會咁講。」
我估佢可能未整過先咁講基本就算自己乜都唔識,d搭棚公司都會主動問,要send保險資料等等,但好快搞掂,多數佢哋問左電話號碼,佢哋會聯絡。


珍珠宮

積分: 32986


26#
發表於 21-7-9 20:11 |只看該作者
paulai0106 發表於 21-7-8 22:41
我是租客 冷氣唔夠凍 (要另加風扇都ok ge 但唔會一開冷氣就即時涼果隻)業主都肯換 但要搭棚先換到
請問jm ...

業主肯換咁點解唔換?
通常係裝冷氣嘅搵搭棚公司,其實成個過程都係業主搞啫!我上個月d cfu 25分鐘搭完啦,之後先裝冷氣cfu嚟裝冷氣,我hold左個柵2星期,觀察真係冇問題,call番工程嗰邊會約拆柵,拆就大概15分鐘。
搭/拆柵佢哋都由門口鋪帆布,搭/拆柵唔會太污糟。
拆舊冷氣預左有污水,幫我拆裝個cfu就好好,拆外置機時,佢助手喺窗邊接手,攬住部機直出走廊先放低,佢哋有掃清所有垃圾,有用拖把大概吸左地下污水。


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


25#
發表於 21-7-9 20:00 |只看該作者
雪菜肉c 發表於 21-7-9 17:33
業主肯比錢攪,我就her her聲應承啦。

搭棚師傅應該一早到,搭左棚先,再裝冷氣。

x 2

一勞永逸~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


水晶宮

積分: 56492

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


24#
發表於 21-7-9 19:54 |只看該作者

回覆樓主:

其實換機一日就得,撘左栅先因就C傅時間,栅多幾日拆又係就C傅時間!不過宜家D C傅好企理,唔會整污糟地方!


男爵府

積分: 9584


23#
發表於 21-7-9 19:39 |只看該作者
paulai0106 發表於 21-7-8 22:41
我是租客 冷氣唔夠凍 (要另加風扇都ok ge 但唔會一開冷氣就即時涼果隻)業主都肯換 但要搭棚先換到
請問jm ...

幾耐無揾人洗部分體式?


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


22#
發表於 21-7-9 17:33 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 雪菜肉c 於 21-7-9 20:54 編輯

業主肯比錢攪,我就her her聲應承啦。

搭棚師傅應該一早到,搭左棚先,再裝冷氣。

之後佢地會走,叫你開兩個鐘冷氣,無事無漏水,佢地先會拆棚走。

佢地會鋪好哂帆布係地下做保護,唔算太污糟。

而且搭棚要向管理處申請,要出通告通知其他單位,要收哂棚紙保險先會比搭棚師傅開工。

所以之前有個回應話唔會換,因為怕之後有咩事會比工程公司拖埋落水,我唔想明佢點解會咁講。


伯爵府

積分: 18344


21#
發表於 21-7-9 15:30 |只看該作者
我撘棚揾返之前嘅裝修師傅每次要成$3000
冷氣就搵冷氣公司
唔太污糟


男爵府

積分: 5792


20#
發表於 21-7-9 11:24 |只看該作者
paulai0106 發表於 21-7-8 22:41
我是租客 冷氣唔夠凍 (要另加風扇都ok ge 但唔會一開冷氣就即時涼果隻)業主都肯換 但要搭棚先換到
請問jm ...

我上月都搭,師傅好企理一入屋用帆布鋪到去窗,佢地只行帆布位置,一個八尺棚半個鐘完成,冇想像中咁麻煩污糟


水晶宮

積分: 74790


19#
發表於 21-7-9 11:23 |只看該作者
paulai0106 發表於 21-7-8 22:41
我是租客 冷氣唔夠凍 (要另加風扇都ok ge 但唔會一開冷氣就即時涼果隻)業主都肯換 但要搭棚先換到
請問jm ...

搭栅好麻煩,先要問大厦要否買裝修保乏類,如冇最好…一般2日換就好


子爵府

積分: 13641


18#
發表於 21-7-9 11:18 |只看該作者
Herobear 發表於 21-7-8 22:57
撘棚還可以la
我屋企已經係一年內撘咗2次
冇奈係要自己比錢啫

請問大約幾錢?


珍珠宮

積分: 44036

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


17#
發表於 21-7-9 10:38 |只看該作者
paulai0106 發表於 21-7-8 22:41
我是租客 冷氣唔夠凍 (要另加風扇都ok ge 但唔會一開冷氣就即時涼果隻)業主都肯換 但要搭棚先換到
請問jm ...

搭棚同換冷氣唔會好污糟, 夾到時間兩日攪掂, 事後當然要清理下, 都好快. 新冷氣, 靜啲, 涼啲, 慳電啲.

最大考慮點反而係換冷氣駛唔駛搬開好多野, 通常呢啲要自己處理.


象牙宮

積分: 213603

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 21-7-9 10:36 |只看該作者
paulai0106 發表於 21-7-9 10:28
係咪只是搭棚換機?港唔港鑽牆果d?

本帖最後由 cy101 於 21-7-9 10:39 編輯

梗係要鑽(外牆), 唔係點承起個棚架!


大宅

積分: 3402

2024年龍年勳章


15#
發表於 21-7-9 10:34 |只看該作者
Herobear 發表於 21-7-8 22:57
撘棚還可以la
我屋企已經係一年內撘咗2次
冇奈係要自己比錢啫
要幾錢?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo