夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


民房

積分: 28


1#
發表於 21-7-17 19:35 |只看該作者
本帖最後由 Umbria 於 21-7-17 19:39 編輯

我係一個中年男人,同我女人關係本來一直都幾好,自問都好照顧佢,表面睇對方都好受落,大家財政上都無大問題搞得掂有餘,唯獨是同佢屋企人關係好差(嫌棄我窮,恨不得我死果隻)

上年意外懷孕,我同佢都一齊計劃點應付未來生活,本來都傾得好地地,地方都租埋俾對方坐月(大西北),我屋企幫手揍,對方當時都話無問題仲一齊買野執野準備搬。直到臨生前佢突然之間話唔願意入大西北住,仲要俾佢屋企人揍小朋友,因為佢大肚廢事同佢鬧太耐影響左個小朋友,唯有由得佢返去住等生仔。

到生完後,佢真係返左去佢屋企揍仔。我連小朋友都無得見(佢屋企唔會俾我入門口,就算俾入其實都無位俾我訓),然後慢慢地因為大家相處少左,我女人都開始嫌棄我屋企住大西北,亦嫌棄我屋企人,要迫我租返出去如果唔係就當無我呢個男人(除左我租緊俾佢坐月果度我屋企仲有另一間供完嘅屋,唔想曬咁多錢租黎租去)。

我而家真係好迷惘,俾呢個人搞到我身份好尷尬。我租返出去係唔係即係認同佢嫌棄我屋企人?應承嘅話有種好對我屋企唔住嘅感覺因為佢地一直對我好好。但我又好掛住我小朋友,同佢分開咁多日我好似個心俾人撕開一半咁..


水晶宮

積分: 51827


45#
發表於 21-7-30 00:07 |只看該作者

回覆樓主:

我覺這個時候你不如寫封信同你女人好溝通,說出自己的感受,如果你的女人是個明白事理的人一定會自我檢討。


男爵府

積分: 6388


44#
發表於 21-7-26 17:13 |只看該作者
你的情況同我某個親友好似 (唔計住屋個方面)。又係被人嫌窮,但對家又係唔係有錢個隻,又係成日被人睇唔起視如無物個隻......

唐突問一句,你女人外表和條件如何?

我親友那個情況,我有少少覺得係個女人一直有心想呃我親友。個女人條件頗差,唔靚,又肥又矮,讀書又唔多,作為一個女人嚟講,我會話我親友同佢一齊,佢執到啦。雖然我親友條件都唔係太理想。後來結婚後,個女人對我地都好唔同了,簡直係過海係神仙,好歹叫做結左婚嘛。後來生了仔,唉,我親友又係百般受氣,被人玩到暈呀,宜家係點,我都唔想理。但我好有一種感覺,個女人一直只係想搵人結婚借種生仔咁,要仔唔要公,其他嘢都唔理了。


大宅

積分: 1612


43#
發表於 21-7-26 15:08 |只看該作者
del


男爵府

積分: 6667


42#
發表於 21-7-26 11:27 |只看該作者
01234361D 發表於 21-7-26 05:13
萬五蚊仲可以做咁多野,好犀利!

本帖最後由 baby1628 於 21-7-26 11:27 編輯

萬五蚊係講緊月收入,並不代表我冇積蓄


大宅

積分: 3618


41#
發表於 21-7-26 05:13 |只看該作者
baby1628 發表於 21-7-22 14:37
本帖最後由 baby1628 於 21-7-22 14:40 編輯

人到中年講嘢仲咁唔成熟,租層樓係大西北,有冇請陪月呀?

萬五蚊仲可以做咁多野,好犀利!
我無自由, 我失自由


男爵府

積分: 6667


40#
發表於 21-7-22 14:37 |只看該作者
Umbria 發表於 21-7-17 23:07
回覆 honeybid2 的帖子

1. 睇野呀唔該,我點知佢點諗,所以我咪話對方睇落好受落

本帖最後由 baby1628 於 21-7-22 14:40 編輯

人到中年講嘢仲咁唔成熟,租層樓係大西北,有冇請陪月呀?

當年我太太坐月,我請咗一個月假陪佢坐月,再請咗個陪月,再加工人姐姐,佢喺法國醫院生,產檢加陪月同埋買bb用品同埋補品,我已經洗咗15萬,作為男人,一個女人冒住生命危險,為你生仔,呢啲錢絕對唔慳得

我只係一個月入萬五蚊嘅低收入人士,但我知道乜嘢係應洗則洗,好明顯你太太係對你有好多不滿,所以返咗外家

點評

cathngai    發表於 21-7-22 19:07


珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


39#
發表於 21-7-22 14:22 |只看該作者
Umbria 發表於 21-7-17 19:35
我係一個中年男人,同我女人關係本來一直都幾好,自問都好照顧佢,表面睇對方都好受落,大家財政上都無大問 ...
大西北有可能實在太遠[佢娘家]唔方便,所以咪反對


珍珠宮

積分: 30606


38#
發表於 21-7-22 11:47 |只看該作者
可能BB唔係你的...


公爵府

積分: 29335

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


37#
發表於 21-7-22 10:24 |只看該作者
本帖最後由 小菜豆 於 21-7-22 10:25 編輯
mingmama 發表於 21-7-22 01:35
你可以從另一方面睇件事~厲害唔明點解咁多人係咁質疑樓主~可能因為樓主係男士啦
...

其實呢版間唔中就有類似情況嘅男士上黎求助。
記得上次係一年前, 原本同老婆恩愛嘅公務員上黎問,
又係老婆返外家坐月後忽然變臉, 唔俾佢見阿B搞到佢好迷網。


公爵府

積分: 29335

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


36#
發表於 21-7-22 10:08 |只看該作者
本帖最後由 小菜豆 於 21-7-22 10:26 編輯
Umbria 發表於 21-7-22 01:19
回覆 小菜豆 的帖子

我想講,你真係估得最準果個有d事我有証據不過唔方便講嘅情況下你講中左

如果想用軟攻的話, 建議
1. 掌握你女人現時心態: 女人現時焦點集中在阿B,
阿B是否食飽照顧得好唔好都牽動女人情緒, 因為佢有少許產後抑鬱。
想佢聽你說話, 以阿B幸福為前提勸佢會比較入耳。

2. 估計女人同阿B婆婆(外母)執著係你層市區樓。你要諗下點樣拆掂佢。
呢兩母女非理性咁質疑你, 如果男人係錫老婆仔女, 點解唔係俾最好嘅兩母子?
明明有市區樓都唔安排佢地住, 租個次等的大西北,
呢個應該係最大盲點。因為如果你冇市區樓都冇得好講, 但係男家有市區樓都唔俾佢地住。
外母認定自己個女兒連條命都攞出來同你生仔,但係男家守住層市區樓好自私。
所以女人同外家忽然連男家都排斥埋。你要預點樣說服女人關於市區樓安排。

3. 受產後荷爾蒙影響, 你女人心理質素好脆弱, 欠分析能力, 容易受人唆擺, 越早離開外母影響越好。
坐月遲早要完。阿B亦冇可能永遠冇爸爸。建議你早D提出以一家三口為完整家庭作為將來既安排,
令女人帶住希望咁跟你走。


珍珠宮

積分: 32599


35#
發表於 21-7-22 10:00 |只看該作者
Umbria 發表於 21-7-22 01:29
回覆 秋天與楓葉 的帖子

唔好誤會,我真係無講過我啱曬所有決定行動前真係有一齊傾過先做

係嘅….你無話自己啱晒,但你一直強調自己所做嘅都無問題,有問題係老婆同女家

打咁多字都係想提醒你要關心老婆感受、換位思考,你唔改善嘅話,俾你解決到今次事件,之後都係無限loop


大宅

積分: 4922


34#
發表於 21-7-22 06:45 |只看該作者

回覆樓主:

睇嚟你老婆都好嬲你,連bb都唔畀見。你有冇真正關心佢,佢唔係你下屬, 你講乜野佢都要聽,我諗佢其實好多嘢想講,不過見你咁強勢,佢唔敢講, 費事嗌交。


子爵府

積分: 11322


33#
發表於 21-7-22 01:35 |只看該作者
小菜豆 發表於 21-7-19 10:43
另一個可能,
就係你女人有外家"教路", 即女人媽咪,你外母, 阿B外婆發放負能量。
我當年陀仔都係差唔情況。 ...

你可以從另一方面睇件事~厲害唔明點解咁多人係咁質疑樓主~可能因為樓主係男士啦


民房

積分: 28


32#
發表於 21-7-22 01:29 |只看該作者
回覆 秋天與楓葉 的帖子

唔好誤會,我真係無講過我啱曬所有決定行動前真係有一齊傾過先做
去大西北真係只係坐月果段時間而唔係一直住
佢ok我先租。
我係比較硬頸嘅人但唔係唔傾就做嘅人
但佢係做左先話唔想做我真係好無奈
會唔會輸頭家我都唔知,唉


民房

積分: 28


31#
發表於 21-7-22 01:19 |只看該作者
回覆 小菜豆 的帖子

我想講,你真係估得最準果個有d事我有証據不過唔方便講嘅情況下你講中左
我都諗緊我點帶返佢走好


大宅

積分: 3809


30#
發表於 21-7-20 07:55 |只看該作者
wholemilk 發表於 21-7-17 20:53
我敢保證。
如果你係女人,班sis一定叫你離婚,仲教你點爭取贍養費。
但你係男人,班sis就一定教你向老婆認 ...

well said


已刪除用户

積分: 24878


29#
發表於 21-7-20 04:58 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32599


28#
發表於 21-7-19 14:18 |只看該作者
本帖最後由 秋天與楓葉 於 21-7-19 14:43 編輯

你太一廂情願,又自以為是
你同女家不和,係女家唔啱
老婆唔想同男家日見夜見,係老婆同女家唔啱
其他人提你一個銀仔有兩面,完全係善意提醒,勸你要識得換位思考

怪老婆嫌棄你屋企住大西北,嫌棄你就唔會同你一齊仲生埋bb
怪老婆嫌棄你屋企人,呢條更加係欲加之罪,bb現安排女家湊,想近市區人之常情

加上明顯老婆唔想長輩經常登門拜訪,受氣受到產後抑鬱
普遍長輩嚟親都評批媽媽湊b湊得唔好,見親都話bb瘦咗,bb生好少粒粒都怪罪
呢啲情況,自己父母就可以真誠溝通、無隔夜仇,但對住男家不便溝通、只會積壓不滿同一直受氣

你同自己家人相處咗幾十年,理所當然認為自己家人一切都好美好,但相處從來都係人夾人老婆要一下去適應男家各人同生活模式係好困難,既然同男家夾唔嚟,唔好強人所難
大家保持距離仲好,記住距離維持美感

由文中描述可見,樓主同老婆兩個都硬頸,硬碰硬只會輸咗頭家,最無辜係bb

奉子成婚通常一切儀式從簡,加上受疫情影響估計未必有擺酒, 女家肉赤個女無聲無息咁嫁咗,老婆心底又好介意無咗個夢幻求婚同婚禮
如果無做到嘅,記得補返




公爵府

積分: 29335

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


27#
發表於 21-7-19 10:43 |只看該作者
另一個可能,
就係你女人有外家"教路", 即女人媽咪,你外母, 阿B外婆發放負能量。
我當年陀仔都係差唔情況。我被我媽打毒針, 數臭老公。
女人有產前產後抑鬱,而女人同佢媽咪走埋一齊, 就會一齊數落男人不是,
例如由女人咁辛苦用條命為男人生仔開始, 連結婚名份保障都冇....
男人俾D咩野生活女人, 仲要搬去大西北挨,
由其女人生產後失去理性分析...
坐月咁耐女人日日同自己媽咪數你同你家人不是
兩母女互相負能量, 結果由恩愛夫婦變成"女人同阿B不夠幸福"

建議你盡快接走女人同阿B, 強硬又好, 氹又好,
問清楚女人意願, 最重要唔好俾女人受外家影響


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo