自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 30983


1#
發表於 21-11-17 08:03 |只看該作者
西人燒熟啲鹿肉, 跟住話 : “係今朝我哋喺狩獵保護區 捕獵到隻鹿嘅肉"

電視機話係加拿大魁北克狩獵保護區
16371074116114524854315397404175.jpg


珍珠宮

積分: 30983


33#
發表於 21-11-17 17:53 |只看該作者
daijuju 發表於 21-11-17 15:49
好多食開豬又話唔好殺豬,即係點啊,係咪養殖豬條命cheap啲?話時話黑毛豬都貴啊
...

黑毛豬都冇走地豬咁矜貴


公爵府

積分: 28356

牛年勳章


32#
發表於 21-11-17 16:38 |只看該作者
YURICKY 發表於 21-11-17 15:46
野豬整傷佢地小朋友,老人家,咪又呼天搶地政府嘅錯

咪就係因為今次整傷嘅係警察,唔係老人家同小朋友囉!有好多人咪覺得冇所謂囉!


公爵府

積分: 29435

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 21-11-17 16:00 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 21-11-17 13:29
我諗我都要開番個「關注關注組」

support


禁止訪問

積分: 12869


30#
發表於 21-11-17 15:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31726


29#
發表於 21-11-17 15:50 |只看該作者
bobotenten 發表於 21-11-17 15:45
佢哋話你哋啲人唔好主動去撩野猪就相安無事啦,嗱!啲狗同野猪相處從來無事架!殘殺人哋,你哋於心何忍呀 ...

上次受傷單嘢都係捉市區豬先受傷喎,咁係咪即係唔捉啊~~~捉算唔算撩


珍珠宮

積分: 31726


28#
發表於 21-11-17 15:49 |只看該作者

回覆樓主:

好多食開豬又話唔好殺豬,即係點啊,係咪養殖豬條命cheap啲?話時話黑毛豬都貴啊


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


27#
發表於 21-11-17 15:46 |只看該作者
野豬整傷佢地小朋友,老人家,咪又呼天搶地政府嘅錯



男爵府

積分: 7592


26#
發表於 21-11-17 15:45 |只看該作者
ian723 發表於 21-11-17 13:30
點解佢地唔成立個老鼠關注組同壁虎關注組?

係佢地心目中,呢D物種都係生命喎

係呀,仲有曱甴關注組,老鼠曱甴都係生物,點解要殺死佢地?曱甴仲要生存歷史係耐過人類,點解要殺佢地?


大宅

積分: 2719


25#
發表於 21-11-17 15:45 |只看該作者
Lilyforest 發表於 21-11-17 14:09
而家連馬鞍山都有野豬出沒,早2星期有隻野豬喺行人天橋横行,嚇到啲路人雞飛狗走 ...

佢哋話你哋啲人唔好主動去撩野猪就相安無事啦,嗱!啲狗同野猪相處從來無事架!殘殺人哋,你哋於心何忍呀?
有人仲話,傷咗個香港公安啫,就要殺害生命,回歸之後真係冇眼睇咯


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


24#
發表於 21-11-17 15:42 |只看該作者

回覆樓主:

咁巴閉叫佢地捉d野豬啦,而家走入民居範圍傷到人呀?佢地一人養幾隻係自己屋企囉,垃圾


珍珠宮

積分: 45634

馬年勳章


23#
發表於 21-11-17 15:35 |只看該作者
回覆 大力大力 的帖子

野豬都要關注, 太得閒了吧!
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


大宅

積分: 3045


22#
發表於 21-11-17 15:20 |只看該作者

回覆樓主:

真係冇佢地咁大愛,d野豬都出埋黎有攻擊性,間唔中都聽到有市民受傷。政府唔做時又話人攞住高薪乜都唔處理,處理又係到話關注野豬權益野豬都係生命,總之就包反對,日日都揾位鬧政府。


禁止訪問

積分: 12869


21#
發表於 21-11-17 15:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68052

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


20#
發表於 21-11-17 14:51 |只看該作者
ocarebear 發表於 21-11-17 08:03
西人燒熟啲鹿肉, 跟住話 : “係今朝我哋喺狩獵保護區 捕獵到隻鹿嘅肉"

電視機話係加拿大魁北克狩獵保護區

要成立鹿關注組


伯爵府

積分: 16421


19#
發表於 21-11-17 14:50 |只看該作者
ian723 發表於 21-11-17 13:30
點解佢地唔成立個老鼠關注組同壁虎關注組?

係佢地心目中,呢D物種都係生命喎

啱,相比野豬,老鼠曱甴更加唔會傷害人,千其唔好殺死佢地


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 21-11-17 14:33 |只看該作者
Shellyxlk 發表於 21-11-17 10:21
記得有單新聞澳洲太多袋鼠,好似都係捕殺

係喺空中掃射


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


17#
發表於 21-11-17 14:23 |只看該作者
ian723 發表於 21-11-17 13:30
點解佢地唔成立個老鼠關注組同壁虎關注組?

係佢地心目中,呢D物種都係生命喎

曱甴關注組~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 30233


16#
發表於 21-11-17 14:09 |只看該作者
而家連馬鞍山都有野豬出沒,早2星期有隻野豬喺行人天橋横行,嚇到啲路人雞飛狗走


水晶宮

積分: 56170


15#
發表於 21-11-17 14:00 |只看該作者
大力大力 發表於 21-11-17 10:12
自從回歸後、香港成立好多什麼、什麼關注組、但班人個腦真係有啲問題~

香港野豬關 ...

本身我信佛,都覺得殺生殘忍,但都不能話完全唔殺就可以解決問題架,成件事最賤格就係亂餵飼野豬嘅人,唔係啲人搞事,野豬未必會多到走入社區,原本河水不犯井水咪好囉!

點評

LamVff    發表於 21-11-17 15:54
babycam    發表於 21-11-17 14:35

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo