自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2075


1#
發表於 21-12-20 09:28 |只看該作者
成套劇佢都好少講野咁,估唔到佢發嬲喊都做得幾好,期待之後可以拍多d劇

https://youtu.be/JlJdSrU8n2g


大宅

積分: 2075


92#
發表於 21-12-21 21:51 |只看該作者
lulu23456 發表於 21-12-21 20:41
真係好掂喎

直情估唔到呀


大宅

積分: 2075


91#
發表於 21-12-21 21:50 |只看該作者
何里玉 發表於 21-12-21 20:35
我覺得佢做得好自然,希望唔會係因為有經歷先咁真

可能本身又要工作又要讀書,順便係套喊戲釋放埋


大宅

積分: 2075


90#
發表於 21-12-21 21:49 |只看該作者
h-lad 發表於 21-12-21 20:31
其實我本身真係冇諗過Gigi 會識做戲,有驚喜

講做戲最好我覺得似rock,因為佢真係做到好黑人憎既feel


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


89#
發表於 21-12-21 21:13 |只看該作者
大拇指 發表於 21-12-21 21:04
煒哥和黑仔話現場拍戲Gigi唔玩手機,我諗起佢之初比賽或活動時,都唔玩手機,坐喺度準備,有次IG live同其 ...

Gigi 真係好乖好專心


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


88#
發表於 21-12-21 21:12 |只看該作者
大拇指 發表於 21-12-21 20:47
12月19日,7:30第一集

原來係咁,即係內地播完都會直播


男爵府

積分: 7180


87#
發表於 21-12-21 21:04 |只看該作者
Ki3i3 發表於 21-12-21 20:56
都係既,始終係學生,不過又要番學又要keep住曝光度真係好難

煒哥和黑仔話現場拍戲Gigi唔玩手機,我諗起佢之初比賽或活動時,都唔玩手機,坐喺度準備,有次IG live同其他小花,佢都唔識離開。諗都好好笑,佢真係好乖。


禁止訪問

積分: 918


86#
發表於 21-12-21 20:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7180


85#
發表於 21-12-21 20:51 |只看該作者
Ki3i3 發表於 21-12-21 20:47
新人黎講真係算係咁,唔知佢會唔會係呢方面發展呢?

下年要準備DSE,我諗Gi粉想佢暫時都係唱歌多啲,等佢正式出道,我諗會歌演齊備。

好鍾意Gigi和煒哥餐廳嗰幕,唔係形容,超「正」。


禁止訪問

積分: 918


84#
發表於 21-12-21 20:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7180


83#
發表於 21-12-21 20:47 |只看該作者
littlesister 發表於 21-12-21 20:10
我睇左少少,Gigi 同 Rock 普通話都幾好喔,知唔知青春本我係咪在內地同步播?
...

12月19日,7:30第一集


男爵府

積分: 7180


82#
發表於 21-12-21 20:45 |只看該作者
hagupit 發表於 21-12-21 13:59
你可能少留意, gigi 係內地都好多Fans, 早幾日係微博開直播有11萬幾人睇, 要入內地市場TVB係一個好好的平 ...

仲有Gigi開拉夫有內地歌迷送禮物比佢


複式洋房

積分: 196


81#
發表於 21-12-21 20:41 |只看該作者
lak:al 發表於 21-12-20 09:50
同佢個人有大反差,哩part有驚喜

真係好掂喎


男爵府

積分: 8571


80#
發表於 21-12-21 20:35 |只看該作者
我覺得佢做得好自然,希望唔會係因為有經歷先咁真


禁止訪問

積分: 1240


79#
發表於 21-12-21 20:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


78#
發表於 21-12-21 20:10 |只看該作者
hagupit 發表於 21-12-21 13:59
你可能少留意, gigi 係內地都好多Fans, 早幾日係微博開直播有11萬幾人睇, 要入內地市場TVB係一個好好的平 ...

我睇左少少,Gigi 同 Rock 普通話都幾好喔,知唔知青春本我係咪在內地同步播?


大宅

積分: 2075


77#
發表於 21-12-21 20:03 |只看該作者
hagupit 發表於 21-12-21 13:59
你可能少留意, gigi 係內地都好多Fans, 早幾日係微博開直播有11萬幾人睇, 要入內地市場TVB係一個好好的平 ...

我都少留意,估唔到有11萬幾人睇


大宅

積分: 2075


76#
發表於 21-12-21 20:02 |只看該作者
大拇指 發表於 21-12-21 12:46
同意Aska,但唱歌技巧都係Archie最好,希望下年可以睇到佢哋倆出單曲手。比賽時,「眼色」表演非常精彩。
...

Aaka又上過男神廚房,算上位上得快


大宅

積分: 2075


75#
發表於 21-12-21 20:01 |只看該作者
maryso1228 發表於 21-12-21 12:28
估唔到除左唱得 都演得
之後可以試多D拍戲

想佢主力唱多d好歌先


大宅

積分: 2075


74#
發表於 21-12-21 20:01 |只看該作者
TC1112 發表於 21-12-21 04:16
以為會好生硬,但又唔覺,佢喊都好自然

成班新人都做得ok,當然仲有好多進步空間,但第一次來講已經收貨

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo