家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24595


1#
發表於 22-2-24 16:11 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-2-25 19:40 編輯

行情如何?
今天中銀外的收購者出價 $8,000 / $7,200 / $8,500(不知號碼 / 差號碼 / 靚號碼)收購全套(5 單 + 4 連 + 35 連)。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 1878


26#
發表於 22-5-3 20:44 |只看該作者
SUKI20062014 發表於 22-5-2 13:26
五張單的加埋四連先1700?

抽唔到35連唔想keep,
冇想過有人係門口收購,唔係甘知價。

屋企仲有一套百年中銀鈔。
唔知而家值幾錢?


男爵府

積分: 6359

開心吸收勳章


25#
發表於 22-5-2 13:26 |只看該作者
ps1314 發表於 22-4-29 13:32
今日領鈔,5張單張及1套四連張,一出中銀門口,有人來收,開價$1500, 成交價 $1700。
...

五張單的加埋四連先1700?


侯爵府

積分: 24595


24#
發表於 22-5-2 11:10 |只看該作者
SUKI20062014 發表於 22-3-2 11:56
我無啊,我見到有,好似特別高價

邊度見?罕有應該高價,但收購嘅好似只睇數字,唔睇字頭㗎。
會唔會係另一款,唔係中銀香港嘅冬奥紀念鈔?



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


伯爵府

積分: 19509


23#
發表於 22-5-2 08:47 |只看該作者
ps1314 發表於 22-4-29 13:32
今日領鈔,5張單張及1套四連張,一出中銀門口,有人來收,開價$1500, 成交價 $1700。
...

咁遲先取?


大宅

積分: 1878


22#
發表於 22-4-29 13:32 |只看該作者

回覆樓主:

今日領鈔,5張單張及1套四連張,一出中銀門口,有人來收,開價$1500, 成交價 $1700。


男爵府

積分: 6359

開心吸收勳章


21#
發表於 22-3-2 11:56 |只看該作者
choyki 發表於 22-3-2 11:39
你有 AB 字頭咩?
應該係無字頭同 AA 字頭,各 1,000,000 張。

我無啊,我見到有,好似特別高價


侯爵府

積分: 23766

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


20#
發表於 22-3-2 11:52 |只看該作者
choyki 發表於 22-3-2 11:28
只 1 張單鈔?

係呀


侯爵府

積分: 24595


19#
發表於 22-3-2 11:39 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-3-2 11:39 編輯
SUKI20062014 發表於 22-3-1 14:42
你估後面會唔會跌落來呢?仲有AB同AA頭又係咩意思喔?我5張單,1套4連,35全套先放一萬(emoji)(emoji)(emo ...

你有 AB 字頭咩?
應該係無字頭同 AA 字頭,各 1,000,000 張。

https://banknote.bochk.com/beijing2022/ibs_ptw_charity_c.jsp
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24595


18#
發表於 22-3-2 11:28 |只看該作者
快樂鳥 發表於 22-2-28 12:27
回覆 choyki 的帖子

22 號放, 1 張單鈔,1張四連,一套35連. $10600 . 本身諗住抽來紀念,見價升得多就放了. ...

只 1 張單鈔?
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 3042

想生BB熱投


17#
發表於 22-3-2 00:50 |只看該作者
有冇人單張收幾錢,我有五張單張


男爵府

積分: 6359

開心吸收勳章


16#
發表於 22-3-1 15:38 |只看該作者
快樂鳥 發表於 22-3-1 15:30
有呀! 全部都有4 有7

有4有7你賣到10600真係高價錢,你醒目


男爵府

積分: 6359

開心吸收勳章


15#
發表於 22-3-1 15:37 |只看該作者
快樂鳥 發表於 22-3-1 15:30
我叫中銀不用開

原來可以叫中銀唔使開的啊?職員無話喎,我以爲一定要開的喔


侯爵府

積分: 23766

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


14#
發表於 22-3-1 15:30 |只看該作者
SUKI20062014 發表於 22-3-1 14:54
但去中銀時有打開蓋我睇到800尾數(emoji)

我叫中銀不用開


侯爵府

積分: 23766

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


13#
發表於 22-3-1 15:30 |只看該作者
SUKI20062014 發表於 22-3-1 14:55
佢都當你面拆開四連同單張嗎?

有呀! 全部都有4 有7


男爵府

積分: 6359

開心吸收勳章


12#
發表於 22-3-1 14:55 |只看該作者
快樂鳥 發表於 22-3-1 14:48
回覆 SUKI20062014 的帖子

我全部沒有開盒的, 這些叫盲盒. 我在好旺角放的。我收完錢佢在我面前開了。好在 ...

佢都當你面拆開四連同單張嗎?


男爵府

積分: 6359

開心吸收勳章


11#
發表於 22-3-1 14:55 |只看該作者
快樂鳥 發表於 22-3-1 14:48
回覆 SUKI20062014 的帖子

我全部沒有開盒的, 這些叫盲盒. 我在好旺角放的。我收完錢佢在我面前開了。好在 ...

但單張同四連就唔知咩號碼了,我本來都諗住收藏,但見價都OK就放了算了


男爵府

積分: 6359

開心吸收勳章


10#
發表於 22-3-1 14:54 |只看該作者
快樂鳥 發表於 22-3-1 14:48
回覆 SUKI20062014 的帖子

我全部沒有開盒的, 這些叫盲盒. 我在好旺角放的。我收完錢佢在我面前開了。好在 ...

但去中銀時有打開蓋我睇到800尾數(emoji)


侯爵府

積分: 23766

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


9#
發表於 22-3-1 14:48 |只看該作者
回覆 SUKI20062014 的帖子

我全部沒有開盒的, 這些叫盲盒. 我在好旺角放的。我收完錢佢在我面前開了。好在號碼唔靚。


男爵府

積分: 6359

開心吸收勳章


8#
發表於 22-3-1 14:42 |只看該作者
快樂鳥 發表於 22-2-28 12:27
回覆 choyki 的帖子

22 號放, 1 張單鈔,1張四連,一套35連. $10600 . 本身諗住抽來紀念,見價升得多就放了. ...

你估後面會唔會跌落來呢?仲有AB同AA頭又係咩意思喔?我5張單,1套4連,35全套先放一萬(emoji)(emoji)(emoji)

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo