家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 5997


1#
發表於 22-3-9 09:48 |只看該作者
一做定期,又怕跌番走唔到


水晶宮

積分: 61754

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 22-3-13 18:55 |只看該作者
買左唔諗住換返,繼續做定期。如果回下仲想換多啲….


珍珠宮

積分: 31264


30#
發表於 22-3-13 16:25 |只看該作者
我反而覺得持有人民幣好過港元,
起碼利息高好多!

已經持有人民幣10幾年!


伯爵府

積分: 17537


29#
發表於 22-3-13 15:25 |只看該作者
我唔多,做住定期先


珍珠宮

積分: 39495


28#
發表於 22-3-12 10:07 |只看該作者
modern 發表於 22-3-12 09:58
回覆 bbc2018 的帖子

其實你買呢D係咩來? 完全唔識

銀行股


男爵府

積分: 7594


27#
發表於 22-3-12 09:58 |只看該作者
回覆 bbc2018 的帖子

其實你買呢D係咩來? 完全唔識


珍珠宮

積分: 39495


26#
發表於 22-3-11 22:59 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 22-3-13 10:09 編輯
木土土 發表於 22-3-11 14:34
我睇緊招行/郵儲行A股,現價我ok。
不過等到人仔定期完有錢,股價可能升返又唔買住
...

2日前買咗平安銀行,好好彩彈咗7.6%,招商原地




琥珀宮

積分: 169645


25#
發表於 22-3-11 21:58 |只看該作者
oliloo 發表於 22-3-11 21:38
亦可考慮83188及82839。

呢啲無息唔考慮


男爵府

積分: 9214


24#
發表於 22-3-11 21:38 |只看該作者
木土土 發表於 22-3-11 14:26
我有d定期,打算到期時,將部分用黎買A股

亦可考慮83188及82839。


伯爵府

積分: 15914


23#
發表於 22-3-11 15:33 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-9 19:55
人仔、唔怕繼續持有......

依家入人仔定遲幾個月先賣入? 謝謝


寶石宮

積分: 346864

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 22-3-11 14:45 |只看該作者
木土土 發表於 22-3-11 14:34
我睇緊招行/郵儲行A股,現價我ok。
不過等到人仔定期完有錢,股價可能升返又唔買住
...

招行ok
不過唔想太分散,所以買番一啲我以前有嘅
不要從別人的嘴裡去認識我


琥珀宮

積分: 169645


21#
發表於 22-3-11 14:34 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 22-3-11 14:28
我會繼續買股票同定期
不過等緊2800,939同3
未到心目中嘅價

我睇緊招行/郵儲行A股,現價我ok。
不過等到人仔定期完有錢,股價可能升返又唔買住


寶石宮

積分: 346864

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 22-3-11 14:28 |只看該作者
木土土 發表於 22-3-11 14:26
我有d定期,打算到期時,將部分用黎買A股

我會繼續買股票同定期
不過等緊2800,939同3
未到心目中嘅價
不要從別人的嘴裡去認識我


琥珀宮

積分: 169645


19#
發表於 22-3-11 14:26 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 22-3-10 09:09
若錢唔急用
其實你可長期keep住做定期

我有d定期,打算到期時,將部分用黎買A股


寶石宮

積分: 346864

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 22-3-11 13:52 |只看該作者
elderberry 發表於 22-3-11 13:52
平手,白玩2年

平手你都叻
不要從別人的嘴裡去認識我


男爵府

積分: 8923


17#
發表於 22-3-11 13:52 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 22-3-11 13:41
你蝕放股票啊?

平手,白玩2年


寶石宮

積分: 346864

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 22-3-11 13:41 |只看該作者
elderberry 發表於 22-3-11 12:35
我放曬股票,有D現金冇出路,港幣定期冇乜息,人民幣又蝕匯率,點搞?

你蝕放股票啊?
不要從別人的嘴裡去認識我


男爵府

積分: 8923


15#
發表於 22-3-11 12:35 |只看該作者

回覆樓主:

我放曬股票,有D現金冇出路,港幣定期冇乜息,人民幣又蝕匯率,點搞?


男爵府

積分: 5997


14#
發表於 22-3-11 10:09 |只看該作者
414928 發表於 22-3-10 16:06
人仔現在才開始升浪,點解要轉港紙?現在持港元先危險。

港元乜危險呢,脱鈎?


男爵府

積分: 5997


13#
發表於 22-3-11 10:07 |只看該作者
414928 發表於 22-3-10 16:06
人仔現在才開始升浪,點解要轉港紙?現在持港元先危險。

因為次次講到好勁就跌番落來,14年以前仲話會升到好0.7, 心大心細

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo