時政擂台

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   12


象牙宮

積分: 222719

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1#
發表於 22-3-13 12:01 |只看該作者
本帖最後由 大力大力 於 22-3-13 12:02 編輯

我會話比人聽、是澳門人~

香港今次疫情、搞到深圳雞毛鴨血、甚至影響全國。

深圳人憎死香港~(圖片轉貼)
.






附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

點評

wong2323  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 22-3-13 15:08


侯爵府

積分: 20547

親子王國15週年勳章


209#
發表於 22-3-13 16:24 |只看該作者
橫掂都係吹 不如吹自己係外星人啦


水晶宮

積分: 54041


208#
發表於 22-3-13 15:43 |只看該作者
somehow 發表於 22-3-13 15:40
同胞唔會歧視佢哋做雞,但佢哋有意播毒,唔供出雞蟲名單,即同我哋十四億人民作對
...



子爵府

積分: 10753

2025勳章蛇年勳章


207#
發表於 22-3-13 15:42 |只看該作者
樓主本身是澳門人?如果不是,咁唔認自己是香港人,但話自己是澳門人,個邏輯在哪?


伯爵府

積分: 16536


206#
發表於 22-3-13 15:40 |只看該作者
sochui 發表於 22-3-13 15:30
職業無分貴賤,小心以人話岐視

同胞唔會歧視佢哋做雞,但佢哋有意播毒,唔供出雞蟲名單,即同我哋十四億人民作對


男爵府

積分: 9470

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


205#
發表於 22-3-13 15:37 |只看該作者
其實大力哥又唔洗咁大反應嘅, 無論內地、澳門、香港、台灣、海外華人都係炎黃子孫, 我地嘅目標都係民族團結, 過得安穩啫.
咁我又覺得唔少內地人都好友善嘅, 19年我去北京上幾日堂, 當時未黑暴, 同我一齊上堂嘅同學都好好奇我地嘅生活, 連個導師都特別照顧我地, 根本佢地又唔係咁反感.

到黑暴開始, 我好多時走過澳門, 澳門嘅市民都對我地好好, 有一次我同父母過去坐巴士, 有個澳門人見到我老豆即刻讓座, 又有一次我食完飯要搭車返香港, 我喺葡京門口有位女士好友善主動咁教我行去邊個站有得搭咩路線, 完全無歧視過我地.

其實我諗無論內地澳門, 以致全世界, 只要自己有禮貌啲, 對人和善啲, 邊度人都唔會歧視你嘅. 正如我講之前我同有個住喺廣州嘅人傾咗兩句, 佢都同我講唔好理啲搞破壞嘅人, 佢地知道我地大部份人都唔係咁嘅, 仲祝我地繁榮安定. 又我媽住廣州嘅親戚, 呢兩個禮拜都打咗落嚟兩次, 問我地有無受影響, 好關心我地嘅情況.

個政府我都鬧咗N次, 我都唔想共存, 我不知幾想中央主導抗疫㖭, 但係現實已經無得改變, 咁可以點? 咪唯有自己小心啲囉. 我都知道中央好多嘢都有顧忌, 其實講白啲咪又係錫住香港, 因為知道香港會有人指指點點, 其實個心感恩中央幫忙, 感謝全國人民力撐就得啦.

無需被一班無謂人改變自己, 我為咩要為一班搞破壞無建設兼毫無道德嘅賤人話自己唔係香港人? 係佢地唔喜歡自己個國家先不斷抹黑自己嘅國家, 我會好平常心咁話自己來自香港, 因為大家都係中國人.


水晶宮

積分: 54041


204#
發表於 22-3-13 15:30 |只看該作者
somehow 發表於 22-3-13 15:27
偷渡,講緊果兩位偷渡嚟香港做雞嘅廣州女士?

職業無分貴賤,小心以人話岐視


伯爵府

積分: 16536


203#
發表於 22-3-13 15:27 |只看該作者
lindia 發表於 22-3-13 15:22
內地人一般唔野蠻,聽到新聞有人偷渡返去內地,香港人喎!係而家呢個時勢,唔想隨便招待香港人,隔離14天 ...

偷渡,講緊果兩位偷渡嚟香港做雞嘅廣州女士?


水晶宮

積分: 54041


202#
發表於 22-3-13 15:25 |只看該作者
somehow 發表於 22-3-13 15:23
因為細力話佢哋令自己唔可以在大陸承認自己係香港人嘛,反面

細力細力消失左,不回應


伯爵府

積分: 16536


201#
發表於 22-3-13 15:23 |只看該作者
sochui 發表於 22-3-13 15:15
返了去都可翻牆助細力細力

因為細力話佢哋令自己唔可以在大陸承認自己係香港人嘛,反面


伯爵府

積分: 17525


200#
發表於 22-3-13 15:22 |只看該作者
ahpoo 發表於 22-3-13 15:17
其實大陸人真係甘野蠻咩?一講香港人就打?人哋文化水平已經高左好多,有獨立思考,唔會停留係用人種岀處 ...

內地人一般唔野蠻,聽到新聞有人偷渡返去內地,香港人喎!係而家呢個時勢,唔想隨便招待香港人,隔離14天先啦。


珍珠宮

積分: 44164


199#
發表於 22-3-13 15:22 |只看該作者
VickyCY 發表於 22-3-13 14:30
咪玩啦,林鄭係中央任命架,質疑佢點解仲在位咁咪即係質疑中央政府。問責下台都要上面肯先得架,如果上面 ...

無錯,呢個玩法,真係要求神拜佛中央有上bk,否則,個官啱bk Jm 心水就話,唔係既bk Jm真係想人落台都無從下手


珍珠宮

積分: 44164


198#
發表於 22-3-13 15:17 |只看該作者
lindia 發表於 22-3-13 13:26
我都想返深圳退休。
希望到時無人問我喺邊度來,又或者香港已經好正常
...

其實大陸人真係甘野蠻咩?一講香港人就打?人哋文化水平已經高左好多,有獨立思考,唔會停留係用人種岀處黎度人掛?


水晶宮

積分: 54041


197#
發表於 22-3-13 15:16 |只看該作者
somehow 發表於 22-3-13 15:10
移去政治區,熱度即減。
估唔到樓主係bk管理都有人

管理人對鬧皇人很寬容


水晶宮

積分: 54041


196#
發表於 22-3-13 15:15 |只看該作者
somehow 發表於 22-3-13 15:09
因為佢哋可能就係樓主口中果啲呢段時間仲返大陸嘅人

返了去都可翻牆助細力細力


伯爵府

積分: 16263


195#
發表於 22-3-13 15:14 |只看該作者

回覆樓主:

2019年年底嗰時去中國大陸某個城市旅行, 酒店有個服務生問我係咪香港嚟旅行,(當時我係講普通話嘅)我答佢係,佢當時佢有少少好奇怪嘅面色,佢冇講任何嘢.
黑布嗰時香港人已經唔受歡迎啦

唉...
其實喺外界人眼中,某啲香港人嘅思維同行為真係好奇特,而家經歷過疫情更加嚴重.
雖然香港仍然有好多思想正面正常人
我啲深圳朋友親戚仍然都對我好友善

我唔會否認我係嚟自香港
因為世界各地任何一個地方都有好人同壞人


水晶宮

積分: 54041


194#
發表於 22-3-13 15:14 |只看該作者
ahpoo 發表於 22-3-13 15:06
突破盲腸,係要有著數才好承認自己係咩人,無著數時難保連中國人都唔認
...

有奶便是娘的道理


珍珠宮

積分: 44164


193#
發表於 22-3-13 15:14 |只看該作者
candysosdog 發表於 22-3-13 13:24
當年黑爆,我去左內地旅行,內地d人都問我香港發生咩事,我只能好無奈甘答佢地。有得揀,我都唔想透露我係 ...

如果你講左係香港人而對方因為甘而對你有實質不軌行動,甘只可反映呢個係生番黎!當然,對方係可以唔鍾意你,但呢個世界未至於對人冷淡都唔得,如果大陸人因此對香港人冷淡咪由佢囉,明既。自己又唔會無左忽肉!


水晶宮

積分: 54041


192#
發表於 22-3-13 15:11 |只看該作者
QNDEC 發表於 22-3-13 14:37
我里番說話同我昨日同呀仔講的一樣
果堆返左大陸惹開根本就係內地港人
我地土生土長香港人唔會無端端上去 ...

.是呀,在大陸又無屋,吳通訓街


伯爵府

積分: 16536


191#
發表於 22-3-13 15:10 |只看該作者
移去政治區,熱度即減。
估唔到樓主係bk管理都有人

首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo