自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4703

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 09-6-10 17:18 |只看該作者
今日經過書局, 見到一些 Singapore 出版的英文教科書, 內容幾好. 相比下, 香港出版的教科書好像遜色一點. 請問有冇人知, 新加坡的教育是否比香港好 ?
hello hello ~~


珍珠宮

積分: 38391


22#
發表於 09-6-11 16:31 |只看該作者
即是點?資好定唔好?請分享?
原帖由 kingawa 於 09-6-11 11:43 發表
是,我老公就是一個例子...


複式洋房

積分: 199


21#
發表於 09-6-11 11:54 |只看該作者
A singaporean friend (who now lives in Hong Kong) has different views. She thinks that education in Singapore is in fact not much better than Hong Kong. Things are also changing all the time.


伯爵府

積分: 18512


20#
發表於 09-6-11 11:43 |只看該作者
是,我老公就是一個例子...

我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


複式洋房

積分: 149


19#
發表於 09-6-11 11:40 |只看該作者
新加坡始終是一個國家, 在教育方面好有制度,起碼她的國民無須繳交書薄費外, 還有pocket money, 而且是半日制, 硬件上是不錯,小朋友讀書雖然頗辛苦, 但起碼英語水平一定較香港學生優勝.

原帖由 丁丁* 於 09-6-10 17:18 發表
今日經過書局, 見到一些 Singapore 出版的英文教科書, 內容幾好. 相比下, 香港出版的教科書好像遜色一點. 請問有冇人知, 新加坡的教育是否比香港好 ?


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 09-6-11 11:13 |只看該作者
原帖由 EVA222 於 09-6-11 10:43 發表
http://cablenews.i-cable.com/webapps/program_video/index.php?video_id=46568

亞洲新世代,介紹各國的教育制度,當地年青人的出路.
新加坡擺明車馬行精英制,不足一成入精英班,可能教育制度下,比香港人欠缺幽默感. ...

轉返個國度睇,我識朋友當中都好多人送左d仔女去果邊讀書,我都幫佢地搵過學校,係佢地眼中就係咁分析:

去加國,英國,澳洲讀書當然好,但學費,生活,住宿加上太遠想探下仔女都唔係咁易,*好有錢就當別論啦*

咁佢地又想仔女一出口就係英文,來回飛機只3幾個小時,國民又比較保守,小朋友生活係嚴厲法律下應該教養出來比外國好,所以佢地都選擇比仔女去果邊讀書.

都有父母唔多夠錢移民但又好想離開香港,都會選擇比小朋友去果邊讀書,只要個小朋友入到精英班,*政府承認學校*,小朋友年年考前3名,係尖子咁星政府會支助哂佢個生活費,學費,小朋友畢業要留係星,之後就可以成為星公民.

用呢個理由再伸請父母入藉,但香港人唔查明,男仔係要當兵,好多父母唔想個仔當兵就會走返香港,咁會唔會影響佢個公民權我就唔知啦.

但星加坡教育係唔係好過香港呢?佢地保守d,習慣性比人安排哂,中文用簡體,而且星政府唔推行中文,即係9本英文1本中文,英文文法係跟英國架,但講出來好多外國人都一頭霧水,一來音標比較高.

國家咩人都有,就夾雜左好多語言文化落去,講真一句說話可能有英文,中文,馬拉文,什至印度文,佢地對中文一支半解,不過咁係得星加坡讀得完大學呢d小朋友就一定讀書好叻,起碼果邊讀書,睇書個風氣比香港小朋友濃厚,但個人就唔會學香港小朋友咁精靈啦.

星加坡學生=死讀書....呆子
香港學生=書讀死....亂子
<br><br>


大宅

積分: 3993

畀面勳章


17#
發表於 09-6-11 11:02 |只看該作者
相信無幾多香港人會接受芬蘭果套咯,香港人咁怕蝕底,谷少一秒都覺得係死罪呀....


芬蘭教育成功之處在於"一個都不能少",中國人那有這種情操? 幾米繪本有一次出了以下的句子:

大人希望自己孩子的腦袋裡, 開出智慧美麗的花朵, 而別人孩子的腦袋裡, 最好只是一堆雜草。


原帖由 kyliema2006 於 09-6-11 10:54 發表
全球公認教育制度好的國家係--芬蘭,讀書氣氛好,師資一流。


伯爵府

積分: 15018

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 09-6-11 11:00 |只看該作者
可以介紹一些 Singapore 出版的英文教科書嗎?


男爵府

積分: 9468


15#
發表於 09-6-11 10:54 |只看該作者
全球公認教育制度好的國家係--芬蘭,讀書氣氛好,師資一流。


禁止訪問

積分: 73927


14#
發表於 09-6-11 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 117847

環保接龍勳章


13#
發表於 09-6-11 01:04 |只看該作者
新加坡既教學真係好過香港,佢地絕大部份只說英語,絕小說華語.佢地學業既壓力,絕非香港學生,所能接受.要爬上EM1,人都Din


侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 09-6-10 23:54 |只看該作者
原帖由 tkkmama 於 09-6-10 21:08 發表
超級金字塔.. 小學開始西人.. 入唔到某d中學.. 命中注定入唔到大學咁濟.. 因為我都考慮過去.. 有親友在星教書..無何否認人地英文好, 不過好似學校冇教中文的.. 普通話都係閒科來.. 識講唔識睇中文既, 大有人在.. ...


新加坡學校有教中文 不過相對程度較低姐


男爵府

積分: 6341


11#
發表於 09-6-10 23:44 |只看該作者
佢地英文真係好好, 掃地亞嬸都講波式英語, 仲係流利既TIM. 不過我識既星加波人都比我覺得好aggressive, 過份自信及自視過高, 我想同佢地教育制度都有關.


伯爵府

積分: 19867


10#
發表於 09-6-10 23:36 |只看該作者
佢地用英語和華話做教學話言, 所以語言,一定好我們好多。


水晶宮

積分: 55644


9#
發表於 09-6-10 22:59 |只看該作者
和香港一樣也分英文學校和中文學校...英文學校的人會歧視中文學校的人...覺得中文學校是讀不成書和下等人才會讀...有些新加坡人會講中文但永遠不講...因為有失身份...
如果小朋友不幸入左EM3(差生班)...差唔多成世人已經判左死刑...學校&社會對他采取半放棄態度...
少奶奶的身份,丫頭的命...


珍珠宮

積分: 38391


8#
發表於 09-6-10 21:14 |只看該作者
教育制度就唔知係咪好,出版社/課本質素就一定比香港好,每隔一段時間,我特登飛過去掃貨架!


珍珠宮

積分: 35688


7#
發表於 09-6-10 21:08 |只看該作者
超級金字塔.. 小學開始西人.. 入唔到某d中學.. 命中注定入唔到大學咁濟.. 因為我都考慮過去.. 有親友在星教書..無何否認人地英文好, 不過好似學校冇教中文的.. 普通話都係閒科來.. 識講唔識睇中文既, 大有人在..


翡翠宮

積分: 95990

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 09-6-10 21:04 |只看該作者
YES


子爵府

積分: 12839


5#
發表於 09-6-10 21:03 |只看該作者
真係好好架....
我都叫個仔去那邊讀
佢又唔制....
我奶奶o係 o個邊嘛....


珍珠宮

積分: 38085


4#
發表於 09-6-10 17:39 |只看該作者
星洲擺到明係精英教育, 金字塔式"cite"走學生, 同以前香港有d似。
好唔好就唔知, 但睇小孩不笨就feel到佢地真係超大壓力。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo