想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1018


1#
發表於 22-4-6 17:11 |只看該作者
本帖最後由 vicvickyy 於 22-4-18 18:49 編輯

Del



別墅

積分: 883


26#
發表於 22-4-11 21:20 |只看該作者
vicvickyy 發表於 22-4-11 20:45
係囉,我都唔明點解一個咁簡單嘅問題你都可以用呢啲字眼去judge人
我只係問下大家分享下食咩早餐
一定要食 ...

我做野嘅唔係得閑,我亦唔叻當中誤會你真不好意思 ,
烚蛋真係唔得 你咁揀其他亦得 唔好意思了


大宅

積分: 1018


25#
發表於 22-4-11 20:45 |只看該作者
Sophia2022 發表於 22-4-11 19:50
可能當中我誤會你 咁唔好意思呀
你咁講我就好明你了 唔好意思當中有誤會
你試下同佢哋講下 佢哋會明白你 ...

係囉,我都唔明點解一個咁簡單嘅問題你都可以用呢啲字眼去judge人
我只係問下大家分享下食咩早餐
一定要食烚蛋架咩?
你覺得我有問題你咪唔好理唔好答囉
講野咁無禮貌顯得你好叻嗎?
定係你無野做太得閒?
睇黎你生仔都要小心個小朋友好似你咁無禮貌


別墅

積分: 883


24#
發表於 22-4-11 20:04 |只看該作者
Esthersoi 發表於 22-4-9 23:49
以前我食烚蛋同事都嫌臭
話好似臭屁味

臭屁味 陰公。好彩宜家都有口罩
宜家食可能個口聞到臭蛋屁味 仲嫌了
唯有屋企食完隻蛋返工穩陣d


別墅

積分: 883


23#
發表於 22-4-11 19:50 |只看該作者
vicvickyy 發表於 22-4-11 19:39
其實呢,你唔覺得有味唔代表其他人覺得無味
我就係試過烚蛋食但鬼佬老細同同事覺得臭
我有同理心但唔知你 ...

可能當中我誤會你 咁唔好意思呀
你咁講我就好明你了 唔好意思當中有誤會
你試下同佢哋講下 佢哋會明白你 唔會臭好內
我都想你食到好嘅營養又易整易熟方便嘅食物都想你成功


大宅

積分: 1018


22#
發表於 22-4-11 19:39 |只看該作者
Sophia2022 發表於 22-4-8 17:57
本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-8 18:10 編輯

覺得樓主備孕心態有小小問題。睇唔出真係有心生仔。就算 ...

其實呢,你唔覺得有味唔代表其他人覺得無味
我就係試過烚蛋食但鬼佬老細同同事覺得臭
我有同理心但唔知你有無
你覺得無味咪無味囉
我只係一個簡單嘅問題用不著你留埋啲咁嘅說話


大宅

積分: 1013


21#
發表於 22-4-9 23:49 |只看該作者
vicvickyy 發表於 22-4-6 17:11
知道食蛋做早餐對備孕好
但上班一族朝早真係無咁多時間烚蛋
同埋係公司食蛋會好大陣味

以前我食烚蛋同事都嫌臭
話好似臭屁味


別墅

積分: 883


20#
發表於 22-4-8 18:36 |只看該作者
Sophia2022 發表於 22-4-8 18:11
本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-8 18:14 編輯

即係冇野可以阻到自己想去生仔果種心態,烚隻雞蛋咁小事 ...

本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-11 21:57 編輯

真係諗唔到有咩其他早餐健康又適宜備孕早餐而且最緊要少味過烚蛋,就算唔備孕,每日一隻烚蛋都好事來,番薯,粟米,咪仲冇時間去蒸熟,雞精會唔會嫌腥,沖杯備孕奶粉飲飲杯叮杯溫熱嘅鮮奶再食件三文治,定係番茄瘦肉打隻雞蛋通粉,咪仲晒時間?其實雞蛋最易煮又最易熟又營養,到你真正有咗,可能見到雞蛋都想嘔唔定,備孕前食定雞蛋啱嘅啦,記得有時間食埋葉酸啦,真係烚隻蛋都冇時間咪隔夜整好一係出去俾錢去大家樂買隻熟蛋,冇野難到你。Anyway,見到你咁真係想push下你,我都想樓主你備孕造人成功。


別墅

積分: 883


19#
發表於 22-4-8 18:11 |只看該作者
Sophia2022 發表於 22-4-8 17:57
本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-11 22:43 編輯

.

本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-11 22:44 編輯

冇野可以阻到自己想去生仔果種心態,烚隻雞蛋咁小事都好似咁難咁,正如備孕咁,備孕心態都唔正確都冇決心,其實冇咩必要生 ,索性唔好備,反正又晒時間又食埋d備孕嘅野,連食隻烚雞蛋都覺得好似好難好晒時間咁又覺得食隻烚蛋有味好影響到人咁,真係索性唔好生,食隻烚蛋都晒時間了,其實生仔教仔仲晒時間


別墅

積分: 883


18#
發表於 22-4-8 17:57 |只看該作者
JM0910 發表於 22-4-8 16:20
我都正想問烚蛋會有咩味?
我日日都係帶烚蛋返公司食架喎。都唔覺得有味。同埋烚隻蛋真係好快架咋。
真係 ...

本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-11 22:43 編輯

.


別墅

積分: 883


17#
發表於 22-4-8 17:47 |只看該作者
JM0910 發表於 22-4-8 16:20
我都正想問烚蛋會有咩味?
我日日都係帶烚蛋返公司食架喎。都唔覺得有味。同埋烚隻蛋真係好快架咋。
真係 ...

本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-11 21:54 編輯

聞唔到隻烚蛋有咩大浸味。
唔係咩炒蛋 酸辣煎炸蛋,純一隻烚蛋,如果咁都影響同事,食三文治或m記早餐d味仲勁


大宅

積分: 4886


16#
發表於 22-4-8 16:20 |只看該作者
本帖最後由 JM0910 於 22-4-9 08:28 編輯
Sophia2022 發表於 22-4-8 13:04
食烚蛋都會好大浸味??點解我覺得冇味(emoji)(emoji)(emoji),我成日朝早食哦,同事都會mit蛋殼係度食都 ...

我都正想問烚蛋會有咩味?
我日日都係帶烚蛋返公司食架喎。都唔覺得有味。同埋烚隻蛋真係好快架咋。
真係無時間咪夜晚烚定,我都係夜晚整定。因為我會整埋番薯順便烚隻蛋


子爵府

積分: 11849


15#
發表於 22-4-8 13:50 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 siugocandy 於 22-4-8 13:50 編輯

飲豆奶,牛奶,烚蛋,三文治,粟米片,滴雞精


別墅

積分: 883


14#
發表於 22-4-8 13:04 |只看該作者
vicvickyy 發表於 22-4-6 17:11
知道食蛋做早餐對備孕好
但上班一族朝早真係無咁多時間烚蛋
同埋係公司食蛋會好大陣味

本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-11 20:07 編輯

食烚蛋都會好大浸味?我成日朝早食哦,同事都會mit蛋殼係度食都聞唔到烚蛋味
如果你覺得冇咁多時間烚蛋,其實大家樂早餐都有熟拾蛋買或者你一起身就dum隻雞蛋係電飯煲,然後俾水蓋過隻蛋,再刷牙洗面,其實洗完面後都熟了五成,著埋衫準備出門返工其實果一隻雞蛋咩都熟晒啦,咁咪用保鮮袋包住擰返公司食,食一隻蛋雞蛋(emoji)幾淡食完,唔怕的


水晶宮

積分: 65557


13#
發表於 22-4-7 10:09 |只看該作者
fishballlok 發表於 22-4-7 09:59
你要唔要試下168?跟住每日食兩餐 六點後就唔食 其實都好work

本帖最後由 Nbs 於 22-4-7 10:09 編輯

我試過一兩次
但要返工有消耗,唔食早餐唔掂,會暈做唔到嘢
第二就係6 點我都未放工。。。


大宅

積分: 1207


12#
發表於 22-4-7 09:59 |只看該作者
Nbs 發表於 22-4-6 23:54
請問你會整返熱食嘛?
我唔係大肚,係想減肥
見呢d overnight oats, 好似幾好,但晨早流流凍冰冰咁食?!

你要唔要試下168?跟住每日食兩餐 六點後就唔食 其實都好work


大宅

積分: 1207


11#
發表於 22-4-7 09:58 |只看該作者
YYChannn 發表於 22-4-6 23:33
有冇聽過隔夜麥皮?可以上YouTube 睇下做法,好健康又易整好食,建議最好用豆奶,可以助孕更加好
...

我有聽過啲人食隔夜麥皮減肥~好似係啲澱粉放入雪櫃隔一晚夜佢就會流失多啲營養咁就會冇咁肥


水晶宮

積分: 65557


10#
發表於 22-4-7 09:43 |只看該作者
YYChannn 發表於 22-4-7 09:21
會整暖小小食, 如果夏天好熱會直接食,有冇懷孕攞黎保健食都好安全
...

thanks
等我都試下先


男爵府

積分: 8647

2024年龍年勳章


9#
發表於 22-4-7 09:21 |只看該作者
Nbs 發表於 22-4-6 23:54
請問你會整返熱食嘛?
我唔係大肚,係想減肥
見呢d overnight oats, 好似幾好,但晨早流流凍冰冰咁食?!

會整暖小小食, 如果夏天好熱會直接食,有冇懷孕攞黎保健食都好安全


水晶宮

積分: 65557


8#
發表於 22-4-6 23:54 |只看該作者
YYChannn 發表於 22-4-6 23:33
有冇聽過隔夜麥皮?可以上YouTube 睇下做法,好健康又易整好食,建議最好用豆奶,可以助孕更加好
...

請問你會整返熱食嘛?
我唔係大肚,係想減肥
見呢d overnight oats, 好似幾好,但晨早流流凍冰冰咁食?!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo