家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7692


1#
發表於 22-4-17 10:22 |只看該作者
好多年前用閒錢買左幾份保單,講回報就無得講,同活期利率差不多,而家當老來的應急錢,諗返轉頭,如果當初無買保險,可能又系其他地方被人呃左去(香港地真係周街騙子)。 買左保險回報個 part 比保險呃左,但係保住個本金無比人呃。

點評

Adrio77    發表於 22-4-17 21:06


大宅

積分: 4240


58#
發表於 22-4-20 00:43 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-19 23:47
我都係睇整體回報嘅表現,並非集中某一年嘅增長,似乎你完全誤解。我只係指出你嘅公式錯誤嘅部份,不過你 ...

(下刪50字...)

或者留個空間比其他jm發言 : )


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


57#
發表於 22-4-19 23:47 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-19 22:23
個報表有:
每年嘅已繳總保費
每年嘅(保證)現金價值

我都係睇整體回報嘅表現,並非集中某一年嘅增長,似乎你完全誤解。我只係指出你嘅公式錯誤嘅部份,不過你唔明白都冇問題,你有自己一套方法就可以。


大宅

積分: 4240


56#
發表於 22-4-19 22:26 |只看該作者
choyki 發表於 22-4-19 13:26
回報額同回報率係兩樣嘢,我會睇回報率而唔係睇回報額。

借錢睇實際年利率,投資睇內部回報率,二者其實 ...

我想表達嘅係平均個回報


大宅

積分: 4240


55#
發表於 22-4-19 22:23 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-19 13:13
保單係一份合約,如果冇列明保證回報,我就唔會買。你提到保單年度通知書,展示嘅係什麼數據?該年度派息 ...

個報表有:
每年嘅已繳總保費
每年嘅(保證)現金價值
每年嘅(非保證)紅利, etc

但無列明保證利率, 所以唯有自己估算

其實我唔想爭持邊種計法最好, 始終覺得大家觀點/重心唔同, 我用簡化方式去量化, 係有不足地方, 唔認同唔用就可以了



水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


54#
發表於 22-4-19 14:04 |只看該作者
choyki 發表於 22-4-19 13:31
後生買,回報應該好過年紀大先買。
同一個保額,後生畀少啲保費。
同一個保費,後生嘅保額較大。

係,你講得好啱呀


侯爵府

積分: 24622


53#
發表於 22-4-19 13:31 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-18 14:51
心得談不上,不過由我21歲開始出黎做嘢,都已經計劃退休。咁多年來,都提住自己要積穀防飢,量入為出,應 ...

後生買,回報應該好過年紀大先買。
同一個保額,後生畀少啲保費。
同一個保費,後生嘅保額較大。



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24622


52#
發表於 22-4-19 13:26 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-19 11:33
計法啱唔啱我就唔太肯定, 參考左其他短期儲蓄保險, 三年至五年期滿同一次性付款果d咁計, 都明白不盡相同, ...

回報額同回報率係兩樣嘢,我會睇回報率而唔係睇回報額。

借錢睇實際年利率,投資睇內部回報率,二者其實係同一樣嘢,只係個名唔同。

Excel 有函數計,參數係日期同現金流,入晒幾時畀幾多錢、收幾多錢,用個函數就計到。




我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24622


51#
發表於 22-4-19 13:15 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-18 14:05
如果以前保單保證回報較好, 咁冇咩回報果d, 唔知係咪有咩hidden terms, 所以咁多jm話被騙
...

聽講保險公司收咗保費,會用嚟投資(當然唔係全部,有部分要嚟畀佣金,有部分要嚟畀租金、燈油火爉,有部分要留返嚟賠),而投資主要係債券,以前利率較高,債券息率亦較高,但近年利率減到 0,甚至負,所以回報無以前咁好。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


50#
發表於 22-4-19 13:13 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-19 12:12
份單冇寫保證息率的, 只有全期保單年度展示, 所以我只能夠用保證現金價值額去work out或者叫estimate

點 ...

保單係一份合約,如果冇列明保證回報,我就唔會買。你提到保單年度通知書,展示嘅係什麼數據?該年度派息?我見你喺#34樓 話試過年度回報2%,如果係咁,即係保單保證息率係2%或以下。


大宅

積分: 4240


49#
發表於 22-4-19 12:12 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-19 11:38
利息來自本金,你嘅計法當然係錯,所得息率並不真正反映真實回報,咁又點會係啱?
其實你睇返保單保證息率 ...

份單冇寫保證息率的, 只有全期保單年度展示, 所以我只能夠用保證現金價值額去work out或者叫estimate

點都好, 謝謝妳嘅分享


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


48#
發表於 22-4-19 11:38 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-19 11:33
計法啱唔啱我就唔太肯定, 參考左其他短期儲蓄保險, 三年至五年期滿同一次性付款果d咁計, 都明白不盡相同, ...

利息來自本金,你嘅計法當然係錯,所得息率並不真正反映真實回報,咁又點會係啱?
其實你睇返保單保證息率,咪大概計到回報好唔好,呢個係最可靠的數據。


大宅

積分: 4240


47#
發表於 22-4-19 11:33 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-19 09:47
你嘅想法係啱,但你嘅計法係錯,如果你係一次過喺第一年比晒全期款項,就可以咁計,但你係分20年先比晒全 ...

計法啱唔啱我就唔太肯定, 參考左其他短期儲蓄保險, 三年至五年期滿同一次性付款果d咁計, 都明白不盡相同, 而我關心嘅只係最終回報, 所以簡單咁諗平均佢就ok

即係今年賺$5, 明年賺$1, 咁即係我平均每年賺$3


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


46#
發表於 22-4-19 09:53 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-19 08:11
本帖最後由 katy_katy 於 22-4-19 08:15 編輯

謝謝妳既分享, 用心解釋比我知

我呢份最後一期供款係7年前,如果以全期保費作基數,並以今年現金價值作計算,實際增長係 1.5倍,或許咁樣可以比較到你嗰份保單。


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


45#
發表於 22-4-19 09:47 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-19 08:11
本帖最後由 katy_katy 於 22-4-19 08:15 編輯

謝謝妳既分享, 用心解釋比我知

你嘅想法係啱,但你嘅計法係錯,如果你係一次過喺第一年比晒全期款項,就可以咁計,但你係分20年先比晒全期本金,所得嘅利息會比一次過繳清保費少好多,所以呢個計法係冇太大意義。


大宅

積分: 4240


44#
發表於 22-4-19 08:11 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-19 00:46
其實都係唔啱,問題係在於供款嘅過程。保單持有30年,唔代表供滿30年,只係供滿10年。我當你第1年係供2萬 ...

本帖最後由 katy_katy 於 22-4-19 08:15 編輯

謝謝妳既分享, 用心解釋比我知

唔知係咪大家重點唔同而有分別, 妳睇緊每年增長, 而我睇緊平均每年賺幾多,即係如果我已供完20年, 而持有保單30年, 夠竟我嘅供款(已供完款項)响呢30年為我帶黎幾多實質收益(保證部份), 而過程入面改變緊嘅增長就會次重要


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 22-4-19 00:46 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-19 00:32
我諗我應該咁講, 如果個現在價值係第30年, 年期係30年; 如果用第21年嘅價值, 年期係21年
...

其實都係唔啱,問題係在於供款嘅過程。保單持有30年,唔代表供滿30年,只係供滿10年。我當你第1年係供2萬,呢年利息係以2萬作本金,唔係以全期40萬作本金。

所以每年利息嘅計算必須將上年本利和+今年供款當作本金,再去計算。

你再細心想想,就知唔可能用你嘅方法計。


大宅

積分: 4240


42#
發表於 22-4-19 00:32 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-19 00:25
咁計其實唔啱呀,第一年都未比晒本金,只係供咗本金嘅二十分之一,答案嘅息率冇太多參考價值,所以我唔會 ...

我諗我應該咁講, 如果個現在價值係第30年, 年期係30年; 如果用第21年嘅價值, 年期係21年


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


41#
發表於 22-4-19 00:25 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-19 00:21
係呀 20年, 因為2000年開始供係for黎緊一年, 年供20期

咁計其實唔啱呀,第一年都未比晒本金,只係供咗本金嘅二十分之一,答案嘅息率冇太多參考價值,所以我唔會咁計


大宅

積分: 4240


40#
發表於 22-4-19 00:21 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-19 00:14
或者用一個例子,假設你喺2000年開始供,供20年,2020年供完,全期供40萬計。你第一年只係供2萬,第二年供 ...

係呀 20年, 因為2000年開始供係for黎緊一年, 年供20期

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo