0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 791


1#
發表於 22-9-4 00:13 |只看該作者
請問有媽媽係威爾斯生完B嗎?請問佢有防疫面罩比BB嗎?

另外請問大家疫情其間帶初生BB去打針會點防疫呀?BB太細又未用到口罩

有用過Ymmama嗎?好用嗎?


別墅

積分: 619


3#
發表於 22-9-6 09:52 |只看該作者
LemonK 發表於 22-9-4 00:13
請問有媽媽係威爾斯生完B嗎?請問佢有防疫面罩比BB嗎?

另外請問大家疫情其間帶初生BB去打針會點防疫呀?B ...

本帖最後由 SVeela 於 22-9-8 00:57 編輯

威院無防疫面罩比BB架,你同bb出院時要自備。
我帶初生BB去打針會帶防疫帽同pigeon熊仔bb口罩,不過bb咁細我覺得未需要戴住既,而家去打針其實好快。

Ymmama


別墅

積分: 528


2#
發表於 22-9-4 08:16 |只看該作者
LemonK 發表於 22-9-4 00:13
請問有媽媽係威爾斯生完B嗎?請問佢有防疫面罩比BB嗎?

另外請問大家疫情其間帶初生BB去打針會點防疫呀?B ...

Ymmama保護得好好,但我覺得個透氣度差少少,而家天氣咁熱,會有少少焗,我孭bb出街時用會用風扇吹風等佢無咁熱。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo