少年成長

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   25


大宅

積分: 1431


1#
發表於 22-11-16 08:15 |只看該作者
中二學歷都冇,將來點算?


別墅

積分: 537


133#
發表於 26-6-9 17:56 |只看該作者
不要傷心,向前看,是他有更愛的興趣愛好嗎


禁止訪問

積分: 1233


132#
發表於 26-6-9 03:01 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3966


131#
發表於 26-6-3 17:47 |只看該作者
人生感悟 發表於 26-5-16 23:49
請問band1 中學有權趕學生轉校嗎?
女很乖
中一晤適應留了一年班

呢個我屋企人有經驗,可以覆你
你間學校係官校、直資定點?正常唔可以單純因為成績勸退,你小朋友宜家補習補成點?


大宅

積分: 1871


130#
發表於 26-6-3 12:00 |只看該作者
Mrs_Cat_Cat 發表於 22-11-16 18:42
佢現在唯一的興趣係打機,日夜顛倒,生活十分不正常,纍勸不改,社工,心理醫生,精神科醫生,佢都唔肯接 ...

不好意思,冇睇晒7頁。見阿仔只顧打機,及啜學。比個意見,媽媽試下跟他一起打機,進入佢世界,學佢language, 打到天昏地暗,攞佢信任,比時間再同化佢, 一日食一餐,滲下滲下。。。。
大家覺得work ma?


男爵府

積分: 5725


129#
發表於 26-5-26 14:38 |只看該作者
本帖最後由 7海 於 26-5-26 14:59 編輯
人生感悟 發表於 26-5-16 23:49
請問band1 中學有權趕學生轉校嗎?
女很乖
中一晤適應留了一年班

如果係1A-B一定要轉校,太深太難追,1C還可以如果學校俾你升班


公爵府

積分: 27093


128#
發表於 26-5-25 04:08 |只看該作者
Mrs_Cat_Cat 發表於 26-4-18 22:32
教育局D人唔明係冇得逼,佢哋都係拖到個細路夠15歲就 close file. 然後我哋更加乜都做唔到。
以死威脅呢招 ...

聽到好心痛,加油~媽媽


琥珀宮

積分: 191378

馬年勳章


127#
發表於 26-5-16 23:57 |只看該作者
人生感悟 發表於 26-5-16 23:49
請問band1 中學有權趕學生轉校嗎?
女很乖
中一晤適應留了一年班

轉校


大宅

積分: 1821


126#
發表於 26-5-16 23:49 |只看該作者
mandy952 發表於 25-3-14 17:59
其實問題係咩先
你迫佢讀書
家庭本身有問題

請問band1 中學有權趕學生轉校嗎?
女很乖
中一晤適應留了一年班
中二勤力補習完 中英數啱啱合格,其他科冇補習聽唔落唔合格拉低平均數 平均48分,中二老師講俾佢試升班
中三第一學期平均分45,中英數OK 都係副克拉低平均數,學校社工前幾日打電話話建議轉校 Band 2/直資/國際

阿女喜歡原先嘅呢間學校,現在狂補課 補埋副科
但係都擔心唔知平均數合唔合格
又擔心俾老師勸退或者轉校
現在學校又未搵到
好迷惘,好難受
求救有經驗的媽媽 謝謝


琥珀宮

積分: 191378

馬年勳章


125#
發表於 26-4-26 19:12 |只看該作者
本帖最後由 mandy952 於 26-4-26 19:16 編輯
Mrs_Cat_Cat 發表於 26-4-18 22:32
教育局D人唔明係冇得逼,佢哋都係拖到個細路夠15歲就 close file. 然後我哋更加乜都做唔到。
以死威脅呢招 ...

你個仔最近點, 情況好d嗎
有時有d位過唔到可能要磨幾年,朋友個仔讀完書就唔做野,朋友就一直擔心一直哦個仔,攪到大家關係好差,其實退一步諗不如當比佢抖下
其實朋友係擔心錢想個仔出黎做野比家用,因為佢老公都退休,其實都好正常諗法,但我叫佢又唔係真係0收入就唔好迫個仔,之前佢仲話比老公打佢,因為佢老公叫佢收聲唔好再哦個仔但佢又忍唔住繼續哦,之後兩公婆就鬧交


大宅

積分: 1431


124#
發表於 26-4-18 22:32 |只看該作者
ac_ca0806 發表於 26-1-2 17:54
我個仔都係咁, 佢有ASD, 小四下學期開始情緒病唔返學, 試過好多方法, 拉扯抱, 返下唔返, 四至六年級重細話 ...

教育局D人唔明係冇得逼,佢哋都係拖到個細路夠15歲就 close file. 然後我哋更加乜都做唔到。
以死威脅呢招我好有經驗了,去到嗰啲時候好擔心,父母一定係心軟唔敢再迫佢,細路就繼續收埋自己,所以既然係咁,就唔好再逼,唔好理佢,照顧好自己情緒先,比D時間等大家之間的關係唔好拉咁緊,讓雙方冷靜下來。 真係要時間的,這是我過去幾年的經驗 ,希望幫到你 。


複式洋房

積分: 400


123#
發表於 26-4-15 14:47 |只看該作者


別墅

積分: 713


122#
發表於 26-3-25 14:02 |只看該作者
newcomer550 發表於 26-3-25 09:12
可能佢爸爸嘅支持同陪伴, 反而係改變嘅基礎

佢爸爸就係一直縱容個個


珍珠宮

積分: 44074

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


121#
發表於 26-3-25 09:12 |只看該作者
bobo0609 發表於 26-3-25 07:55
我情況同你一模一樣,佢爸爸仲要支持佢,1年前兩個搬出去住,日日都係打機訓覺,最近搵我話想改,加油啊

...

可能佢爸爸嘅支持同陪伴, 反而係改變嘅基礎


別墅

積分: 713


120#
發表於 26-3-25 07:55 |只看該作者
Mrs_Cat_Cat 發表於 22-11-16 18:42
佢現在唯一的興趣係打機,日夜顛倒,生活十分不正常,纍勸不改,社工,心理醫生,精神科醫生,佢都唔肯接 ...

我情況同你一模一樣,佢爸爸仲要支持佢,1年前兩個搬出去住,日日都係打機訓覺,最近搵我話想改,加油啊


琥珀宮

積分: 191378

馬年勳章


119#
發表於 26-2-1 18:43 |只看該作者
ac_ca0806 發表於 26-1-2 17:54
我個仔都係咁, 佢有ASD, 小四下學期開始情緒病唔返學, 試過好多方法, 拉扯抱, 返下唔返, 四至六年級重細話 ...

本身有冇食藥,見有adhd食藥嘅反應幾好,但asd就唔知有冇藥食


複式洋房

積分: 188


118#
發表於 26-2-1 01:30 |只看該作者
抱抱你,辛苦了。


子爵府

積分: 12919

虎到金來勳章 2018父親節勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 陪月勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


117#
發表於 26-1-2 17:54 |只看該作者
我個仔都係咁, 佢有ASD, 小四下學期開始情緒病唔返學, 試過好多方法, 拉扯抱, 返下唔返, 四至六年級重細話下都一星期都返到2-3日, 現在中一, 開頭一星期都有1日, 十月就無返十日, 教育局都有職員跟進, 又話要拉阿媽去坐3, 佢都唔理, 照樣唔返, 一向都有好多社工, 精神科醫生, 心理學家 跟進
有叫去群育學校寄宿教化, 佢一聽到就講迫佢去會去死都唔去, 所以一直拉据, 每天叫佢返學,我直頭都好困難, 你如何停學又無事要家長坐牢, 因為所有人話我唔可以比佢停學(這樣我要去坐), 我已心身都頂唔住, 一唔返無個部門都打來話我, 跟本就唔明我地係叫唔郁, 連出街食飯去玩都唔出

想問下你現況如何


複式洋房

積分: 347


116#
發表於 25-12-29 10:40 |只看該作者
唔好逼得太紧


已刪除用户

積分: 10618


115#
發表於 25-12-29 09:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...7

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo