自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 35304


1#
發表於 23-2-8 21:51 |只看該作者
用緊嗰個好殘想換個
但依家根本都唔太需要攞個銀包出嚟
今天睇中咗個卡片包 (細個啲薄啲)
但放銀紙可能要摺三摺先放到落去
會唔會好麻煩呢?


複式洋房

積分: 120


31#
發表於 23-2-10 19:09 |只看該作者
mmya 發表於 23-2-8 21:51
用緊嗰個好殘想換個
但依家根本都唔太需要攞個銀包出嚟
今天睇中咗個卡片包 (細個啲薄啲)

2摺


水晶宮

積分: 68485


30#
發表於 23-2-10 19:07 |只看該作者

回覆樓主:

最多兩摺


水晶宮

積分: 50007


29#
發表於 23-2-10 17:47 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kavenzou 於 23-2-10 17:53 編輯

我最討厭摺錢,而且要放收據/單據/coupons,實在用吾慣卡片包同Coin Bag,始终都係鍾意用銀包。如果想細,廢包都用到嘅,就買三摺。

但去街市,我會繼續用殘銀包,街市啲錢濕笠笠,我吾會放入平時出街嘅銀包


珍珠宮

積分: 42836


28#
發表於 23-2-10 15:11 |只看該作者

回覆樓主:

用現金係去街市及小數食店


珍珠宮

積分: 38029

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章


27#
發表於 23-2-10 14:37 |只看該作者
mmya 發表於 23-2-9 19:46
唯一用現金係街市

我唔駛煮飯, 所以甚少去街市 我用現金最多係買炒粟子
大事化小, 小事化毛.........


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


26#
發表於 23-2-9 22:50 |只看該作者
capricornbb 發表於 23-2-8 22:24
你係咪講緊卡片包size太細?要將銀紙摺細,摺3摺才放得入?

我而家用類似呢啲有拉鏈款散紙包,無用大銀 ...
呢款用來去街市搭車用,
另一個張銀包就放小用卡及現金,coupon.


水晶宮

積分: 74309

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


25#
發表於 23-2-9 22:50 |只看該作者

回覆樓主:

我呢三款輪住用
attach0/tmp/phpjkAFcn
attach1/tmp/phpBkP24l
attach2/tmp/php1DBrXk


翡翠宮

積分: 97317

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


24#
發表於 23-2-9 22:46 |只看該作者
本帖最後由 goldpiglet 於 23-2-9 22:48 編輯

方型卡片包
L拉鍊
對摺紙鈔剛剛好

以上各圖也用過
不夠方便


子爵府

積分: 12947


23#
發表於 23-2-9 22:41 |只看該作者
有無諗過用呢類包?連埋手機殼超方便。
attach1/tmp/phpUc9pLf


珍珠宮

積分: 35304


22#
發表於 23-2-9 22:18 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 23-2-9 21:53
拎$係有d麻煩,不過我都買咗個,用細手袋時用

但其實都好少用現金,主要係嘟八達通先拎出嚟,我又冇乜所 ...

呢啲款式又真係細得滯
我睇中呢個
attach0/tmp/phptpbCKI


伯爵府

積分: 16030

馬年勳章 2025中秋節勳章 2023年兔年勳章


21#
發表於 23-2-9 22:02 |只看該作者
huenhuenli 發表於 23-2-9 15:42
反而大小小我覺得安全d,太細太薄易跌

我都係咁覺得!有時想輕便d就剩用個卡片包,但覺得好無安感咁


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


20#
發表於 23-2-9 21:53 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 lovelybaby2015 於 23-2-9 21:55 編輯

拎$係有d麻煩,不過我都買咗個,用細手袋時用

但其實都好少用現金,主要係嘟八達通先拎出嚟,我又冇乜所謂,不過最好買有多d卡位,我自己就要放身分證丶八達通丶一至兩張信用卡丶住戶證,起碼5隔

我嗰個係tory burch呢個款,佢有好多色
attach1/tmp/phplwCUiJ


伯爵府

積分: 17771


19#
發表於 23-2-9 21:50 |只看該作者

回覆樓主:

我都轉了用卡包了,因為好少用現金
大多數八達通,信用咭,卡包已經搞掂
但會有個長夾,好薄嘅放現金,但其實都。好炒拎出嚟
如果玥金放卡包,我個人覺得比拎多個長夾麻煩


公爵府

積分: 27449

2023年兔年勳章


18#
發表於 23-2-9 21:48 |只看該作者
小肥兔 發表於 23-2-9 20:10
已經無用銀包好多年, 現在只用card holder, 銀仔放散紙包

用卡片包放 信用卡、身份證
買野全部 嘟手機



公爵府

積分: 27240


17#
發表於 23-2-9 20:27 |只看該作者
capricornbb 發表於 23-2-8 22:24
你係咪講緊卡片包size太細?要將銀紙摺細,摺3摺才放得入?

我而家用類似呢啲有拉鏈款散紙包,無用大銀 ...

幾靚喎, 搞到我想換



珍珠宮

積分: 45035

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


16#
發表於 23-2-9 20:19 |只看該作者
huenhuenli 發表於 23-2-9 15:42
反而大小小我覺得安全d,太細太薄易跌

x 2 咭、銀紙,散紙等,不必左攝右攝



珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


15#
發表於 23-2-9 20:10 |只看該作者

回覆樓主:

已經無用銀包好多年, 現在只用card holder, 銀仔放散紙包


珍珠宮

積分: 34603

馬年勳章


14#
發表於 23-2-9 19:51 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 BGCOME08 於 23-2-9 19:52 編輯

我用緊卡包,方便係唔洗咁大個包,唔方便係下下都要接錢。如果我用大紙,例如一千,500,對方又找一疊銀紙俾我,我接接接舊錢就接到好厚,係放唔落個卡包度…


公爵府

積分: 25607


13#
發表於 23-2-9 19:51 |只看該作者
我喺 mtr Station Store買了個$239
薄身兩摺
+少少coins space

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo