想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 432


1#
發表於 23-7-4 20:28 |只看該作者
本身今個月終於排除萬難IVF開針... 點知Day 41都仲未M到 身邊d朋友同事又有喜訊..
而我就連針都未開到..唉.. 心情好差..
可以做d咩等M小姐快d到...


複式洋房

積分: 432


22#
發表於 23-7-18 20:25 |只看該作者

回覆樓主:

我喺Day 53終於黎左M
今日開針喇!
希望一切順利啦


複式洋房

積分: 432


21#
發表於 23-7-10 17:27 |只看該作者
K160004 發表於 23-7-10 05:36
加油啊JM, 你哋try左幾耐先決定IVF呢條路?

我試左年零左右啦,然後病左停左一年,病情一穩定就叫醫生寫轉介信。


複式洋房

積分: 434


20#
發表於 23-7-10 10:58 |只看該作者


複式洋房

積分: 167


19#
發表於 23-7-10 05:36 |只看該作者
babycome2022 發表於 23-7-9 21:31
冇乜可能 最後同房之後差唔多廿日有驗過.. 係冇中獎。

加油啊JM, 你哋try左幾耐先決定IVF呢條路?


複式洋房

積分: 432


18#
發表於 23-7-9 21:31 |只看該作者
K160004 發表於 23-7-9 20:55
回覆 babycome2022 的帖子

會唔會有可能已經中獎?😂

冇乜可能 最後同房之後差唔多廿日有驗過.. 係冇中獎。


複式洋房

積分: 167


17#
發表於 23-7-9 20:55 |只看該作者
回覆 babycome2022 的帖子

會唔會有可能已經中獎?😂


侯爵府

積分: 21408


16#
發表於 23-7-9 11:39 |只看該作者
本帖最後由 noodle_noodle 於 23-7-9 11:39 編輯
babycome2022 發表於 23-7-9 11:02
係呀! 所以我都冇諗住睇中醫.. 驚衝撞左對身體有影響SLE嗰度又要重新再較藥,又要等病情穩定先可以IVF.. ...

SLE控制得唔好會影響個腎,到時要洗腎就連試生嘅機會都無


複式洋房

積分: 432


15#
發表於 23-7-9 11:02 |只看該作者
noodle_noodle 發表於 23-7-9 00:25
你有SLE食緊西藥又真係未必可以食中藥,怕同西藥有衝撞

係呀! 所以我都冇諗住睇中醫.. 驚衝撞左對身體有影響SLE嗰度又要重新再較藥,又要等病情穩定先可以IVF..


複式洋房

積分: 432


14#
發表於 23-7-9 10:58 |只看該作者
K160004 發表於 23-7-8 21:40
回覆 babycome2022 的帖子

唉😮‍💨都好明白,以為佢會準時黎,点知都會遲,又唔知邊度影響 ...

今次係我全年最耐既一個cycle... D46都仲未黎...


侯爵府

積分: 21408


13#
發表於 23-7-9 00:25 |只看該作者
babycome2022 發表於 23-7-6 23:00
冇呀 我有內科問題所以都唔敢食中藥。 我懷疑我今個月太放肆食太多生冷野
...

你有SLE食緊西藥又真係未必可以食中藥,怕同西藥有衝撞


複式洋房

積分: 167


12#
發表於 23-7-8 21:40 |只看該作者
回覆 babycome2022 的帖子

唉😮‍💨都好明白,以為佢會準時黎,点知都會遲,又唔知邊度影響咗佢🙁🙁


複式洋房

積分: 432


11#
發表於 23-7-7 22:45 |只看該作者
K160004 發表於 23-7-7 22:43
回覆 babycome2022 的帖子

即係遲咗排卵🤔🤔有冇check過荷爾蒙?

呢個週期冇呀 之前check過冇問題...


複式洋房

積分: 167


10#
發表於 23-7-7 22:43 |只看該作者
回覆 babycome2022 的帖子

即係遲咗排卵🤔🤔有冇check過荷爾蒙?


複式洋房

積分: 432


9#
發表於 23-7-7 14:43 |只看該作者
K160004 發表於 23-7-7 12:06
本身你既周期幾長㗎?

通常30-35日左右啦... 之前用排卵紙check到排卵之後14日就一定佢黎M,今次由D10 check到D20都check唔到 排卵紙又晒


複式洋房

積分: 167


8#
發表於 23-7-7 12:06 |只看該作者
本身你既周期幾長㗎?


複式洋房

積分: 432


7#
發表於 23-7-6 23:00 |只看該作者
Cocoabeans 發表於 23-7-6 22:34
有冇看下中醫調理下呀?

又或者飲多啲暖既湯水

冇呀 我有內科問題所以都唔敢食中藥。 我懷疑我今個月太放肆食太多生冷野


複式洋房

積分: 145


6#
發表於 23-7-6 22:34 |只看該作者
babycome2022 發表於 23-7-4 20:28
本身今個月終於排除萬難IVF開針... 點知Day 41都仲未M到 身邊d朋友同事又有喜訊..
而我就連針都 ...

有冇看下中醫調理下呀?

又或者飲多啲暖既湯水


複式洋房

積分: 432


5#
發表於 23-7-6 17:58 |只看該作者
meomeo888 發表於 23-7-6 10:40
加油

多謝你


複式洋房

積分: 209


4#
發表於 23-7-6 10:40 |只看該作者
加油

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo