懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 216


1#
發表於 23-8-13 18:57 |只看該作者
我而家先5個月,BB比私家話大2-3周,係大碼B,如果佢咁大隻,想順產要38周催生。
我想知政府係咪都會咁做?太大隻會唔會轉開刀?
我本身想順產,但而家又驚驚地,最怕食全餐,痛完生唔到又再受一刀
有冇有經驗姊妹分享下?我登記咗係威爾斯生


侯爵府

積分: 21302


7#
發表於 23-8-14 02:01 |只看該作者
Chloe199401 發表於 23-8-13 20:57
回覆 katielingmui 的帖子

政府應該唔得,我果時bb7磅半覆診同醫生講,

私家醫院會作動後催生,咁樣好唔好?


複式洋房

積分: 399


6#
發表於 23-8-14 00:13 |只看該作者
我第一隻 8.6磅 3.915kg
(入院到生 6個鐘)
第二隻 7.48磅 3.4kg
(入院到生12個鐘..痛就痛咗4個鐘)
而家第三隻38週 都係話偏大碼b..
唯有小食精製澱粉 小食長胎嘅食物..
醫生都冇特別建議開刀..
生嘅過程都好順利 ..


男爵府

積分: 6137

2024年龍年勳章


5#
發表於 23-8-13 21:55 |只看該作者
我親戚八磅幾都係順產。你仲有時間,努力做多啲運動,隻b唔會太大的。我啱啱生完,之前都係照到大兩周,但我一星期游一次水,又隔晚去散步。bb出世六磅幾近七磅。


子爵府

積分: 10038

牛年勳章


4#
發表於 23-8-13 20:59 |只看該作者
回覆 katielingmui 的帖子

醫生話bb太大都生到。最多你push 佢出嚟果陣你會辛苦啲。


子爵府

積分: 10038

牛年勳章


3#
發表於 23-8-13 20:57 |只看該作者
回覆 katielingmui 的帖子

政府應該唔得,我果時bb7磅半覆診同醫生講,
醫生都話無咩特別原因,係唔會催生,
催生都有風險架。
最好等佢自己出嚟。


別墅

積分: 707


2#
發表於 23-8-13 19:21 |只看該作者
katielingmui 發表於 23-8-13 18:57
我而家先5個月,BB比私家話大2-3周,係大碼B,如果佢咁大隻,想順產要38周催生。
我想知政府係咪都會咁做? ...

我本身一路照都係偏大
最後三星期好似無大過咁

結果2.86kg (我私家開刀生)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo