懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 34


1#
發表於 23-8-29 18:11 |只看該作者
我2月預產期!

聼人講話如果先生係公務員就可以住入公立醫院既私家房!甘我會係東區醫院分娩但我唔知點可以申請到個私家房!

請問係我去做產檢個D日子我同姑娘講想預約申請就可以,定係入院生B個陣先可以同姑娘申請?

吾該哂大家!


大宅

積分: 1862


13#
發表於 23-9-2 19:06 |只看該作者
beamsxmia 發表於 23-9-1 20:58
東區竟然好full

應該咁啱我果日full,住左一星期之後都keep住有位,而我同日有4位媽媽生左


大宅

積分: 3007


12#
發表於 23-9-1 20:58 |只看該作者
yan02176 發表於 23-8-30 18:02
你入院果陣同姑娘講,會比張form你填私家二等同特別病房priority ,到你生完果日睇下有無位先有得上F8。我 ...

東區竟然好full


男爵府

積分: 8748


11#
發表於 23-8-31 14:45 |只看該作者
reni3ee 發表於 23-8-31 10:17
我都想再問下,先生需要帶d咩證明係公務員嗎?

我本身自己係公務員呀
不過佢地禁電腦都會知你家公務員家屬


男爵府

積分: 8647

2024年龍年勳章


10#
發表於 23-8-31 12:22 |只看該作者
reni3ee 發表於 23-8-31 10:17
我都想再問下,先生需要帶d咩證明係公務員嗎?

唔需要 你先生應該一早係公司改左自己婚姻狀況同加左你名,佢地一禁電腦就查到 ,我個時生就無享受呢個福利 因為我簡返最近自己個間醫院係pmh 生 ,但出院個價錢真係超平


洋房

積分: 34


9#
發表於 23-8-31 10:18 |只看該作者
yan02176 發表於 23-8-30 18:02
你入院果陣同姑娘講,會比張form你填私家二等同特別病房priority ,到你生完果日睇下有無位先有得上F8。我 ...

睇下到時好吾好彩 >_<



洋房

積分: 34


8#
發表於 23-8-31 10:17 |只看該作者
Hysgap 發表於 23-8-29 22:33
You are welcome
我最近係QE生完
我掌夜生完都係去左大房先

我都想再問下,先生需要帶d咩證明係公務員嗎?


禁止訪問

積分: 1254


7#
發表於 23-8-30 22:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1862


6#
發表於 23-8-30 18:02 |只看該作者
reni3ee 發表於 23-8-29 18:11
我2月預產期!

聼人講話如果先生係公務員就可以住入公立醫院既私家房!甘我會係東區醫院分娩但我唔知點可 ...

你入院果陣同姑娘講,會比張form你填私家二等同特別病房priority ,到你生完果日睇下有無位先有得上F8。我果日好full只比到特別病房,點知等日又好多人出院,但都無得再轉了


男爵府

積分: 8748


5#
發表於 23-8-29 22:33 |只看該作者
reni3ee 發表於 23-8-29 21:13
明白哂!謝謝你!

You are welcome
我最近係QE生完
我掌夜生完都係去左大房先
姑娘有同我講排緊二等房
同日下午有人出院
我就上左頭等房
即係一人房


伯爵府

積分: 15161


4#
發表於 23-8-29 22:07 |只看該作者
會按當日有無二等房有無位黎安排


洋房

積分: 34


3#
發表於 23-8-29 21:13 |只看該作者
Hysgap 發表於 23-8-29 20:35
你入院生個陣
同姑娘講
佢地會幫你排私家房

明白哂!謝謝你!


男爵府

積分: 8748


2#
發表於 23-8-29 20:35 |只看該作者
reni3ee 發表於 23-8-29 18:11
我2月預產期!

聼人講話如果先生係公務員就可以住入公立醫院既私家房!甘我會係東區醫院分娩但我唔知點可 ...

你入院生個陣
同姑娘講
佢地會幫你排私家房
佢地話會盡量安排
因為私家房小
都要等人出左院先退到床位比你
你平時覆診時都可以問定姑娘

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo