立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
洋房
積分: 34
大宅
積分: 1862
beamsxmia 發表於 23-9-1 20:58 東區竟然好full
積分: 3007
yan02176 發表於 23-8-30 18:02 你入院果陣同姑娘講,會比張form你填私家二等同特別病房priority ,到你生完果日睇下有無位先有得上F8。我 ...
男爵府
積分: 8748
reni3ee 發表於 23-8-31 10:17 我都想再問下,先生需要帶d咩證明係公務員嗎?
積分: 8647
Hysgap 發表於 23-8-29 22:33 You are welcome 我最近係QE生完 我掌夜生完都係去左大房先
禁止訪問
積分: 1254
reni3ee 發表於 23-8-29 18:11 我2月預產期! 聼人講話如果先生係公務員就可以住入公立醫院既私家房!甘我會係東區醫院分娩但我唔知點可 ...
reni3ee 發表於 23-8-29 21:13 明白哂!謝謝你!
伯爵府
積分: 15161
Hysgap 發表於 23-8-29 20:35 你入院生個陣 同姑娘講 佢地會幫你排私家房
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy