0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 405


1#
發表於 23-10-6 18:52 |只看該作者
如題,有冇JM試過呀?
見BB 4-5日先有一次便便,仲去得好辛苦,唔知轉羊奶會唔會有幫助…


複式洋房

積分: 303


25#
發表於 23-10-27 00:02 |只看該作者
好睇夾唔夾到, 羊奶嘅味唔係個個B都接受到, 我表妹個仔有試過轉羊奶唔肯飲, 之後跟我地轉飲心美力, 呢隻有益生菌同HMO可以幫到BB腸胃消化, 而家便便都去得好暢順


禁止訪問

積分: 62


24#
發表於 23-10-24 11:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 481


23#
發表於 23-10-23 19:29 |只看該作者
yanyan_625 發表於 23-10-10 08:39
回覆 Misae 的帖子

點解會揀羊奶嘅?唔試吓有機奶粉先?我囝囝食緊有機美素,日日都去到便便,不過我地間 ...
有機奶我見都多媽媽推hipp, 消委會個報告有機奶佢都幾高分, 同埋佢有母乳入面嗰隻益生菌, 我個仔轉左之後便便都靚左好多


別墅

積分: 981


22#
發表於 23-10-11 17:22 |只看該作者
一打甜筒 發表於 23-10-10 16:08
我B個陣就係咁,便秘咗一排,最後我個做醫生既表姐夫建議我地轉羊奶粉,我就直接揀咗佢地小朋友飲開個隻kab ...

呢隻羊奶幾好呀,我bb轉咗飲佢之後腸胃都好咗,而且長肉好似都長得快咗
唔知係咪因為呢隻奶粉易消化,所以d營養都容易d吸收



禁止訪問

積分: 1999


21#
發表於 23-10-11 12:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 606


20#
發表於 23-10-10 23:26 |只看該作者
我自己就覺得羊奶好so, 唔係好接受到,bb都一樣,未必個個都肯飲。便秘可以試下按摩下肚仔,食益生菌都有改善。另外奶粉唔夾都會有影響,我囡囡就飲有機奶粉,我覺得無其他奶粉咁熱氣,便便都好靚。


複式洋房

積分: 377


19#
發表於 23-10-10 16:08 |只看該作者
我B個陣就係咁,便秘咗一排,最後我個做醫生既表姐夫建議我地轉羊奶粉,我就直接揀咗佢地小朋友飲開個隻kabrita,好彩同我BB都夾到,一路飲到而家


複式洋房

積分: 352


18#
發表於 23-10-10 13:40 |只看該作者
你BB依家飲緊邊隻?以我所知羊奶係會易消化過牛奶既,如果BB肯飲既話試下都OK呀


別墅

積分: 625


17#
發表於 23-10-10 13:26 |只看該作者

回覆樓主:

我會試左轉奶粉牌子先,我覺得牌子都好重要,始終BB咁細飲大牌子會安心啲。如果BB腸胃唔好可以試下有機奶粉睇下幫唔幫到BB。


大宅

積分: 1563

BB防敏心得分享勳章 認識瑞士牛牛第一回


16#
發表於 23-10-10 13:06 |只看該作者
回覆 Misae 的帖子

羊奶粉我個仔都試過,不過佢唔係好肯飲,同埋果時羊奶粉都唔易買之前因為濕疹想試下其他, 不過我個仔食左friso.有機奶粉之後,皮膚好左,便便亦ok, 仲有得閒同bb按摩下肚仔都有用架


大宅

積分: 2131


15#
發表於 23-10-10 12:46 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Sofiebaby 於 23-10-10 12:47 編輯

.


男爵府

積分: 5309


14#
發表於 23-10-10 12:10 |只看該作者
試下轉有機奶粉會唔會好D
我B食緊有機奶粉keep住日日有黃金便便
未必一定要羊奶粉嘅


子爵府

積分: 10068

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 23-10-10 12:09 |只看該作者
我個女都試過便便唔暢順, 我會幫佢按摩肚仔, 按完會好少少, 之後因濕疹問題, 轉飲左樓上JM的有機奶, 當初只係想改善皮膚問題, 點知連便便問題都解決, 容易排出軟便便, 令我有驚喜


別墅

積分: 833


12#
發表於 23-10-10 11:15 |只看該作者
去唔到便便 可以試下幫小朋友按摩肚仔
我之前幫小朋友轉左有機奶粉後 佢便便的情況好好多 除左一日一次之外 質地都Ok 所以我比小朋友繼續飲


大宅

積分: 4439


11#
發表於 23-10-10 08:39 |只看該作者
回覆 Misae 的帖子

點解會揀羊奶嘅?唔試吓有機奶粉先?我囝囝食緊有機美素,日日都去到便便,不過我地間中都會幫bb按摩吓肚仔,你都試吓呀


別墅

積分: 648

2023年兔年勳章 牛年勳章


10#
發表於 23-10-9 20:51 |只看該作者
便秘有好多原因,我個B之前都試過,發現係奶粉熱氣,後期轉飲心美力好快就有返正常便便,不過如果轉飲羊奶最好問問醫生意見先


別墅

積分: 640


9#
發表於 23-10-9 17:51 |只看該作者
awless 發表於 23-10-7 00:42
理論上羊奶蛋白質係比較易消化, 可以一試

係呀,羊奶分子細過牛奶,係會容易d消化


別墅

積分: 640


8#
發表於 23-10-9 17:50 |只看該作者
SARAVA 發表於 23-10-8 01:57
羊奶咁腥都唔係個個bb中意

咁BB嘅口味好難用大人嘅角度衡量😂我小朋友就好鐘意飲佳貝隻羊奶~ 便便一直都無咩問題,樓主可以參考下



別墅

積分: 709


7#
發表於 23-10-8 01:57 |只看該作者
Da____ 發表於 23-10-7 11:11
我覺得都未必一定要羊奶既, 我BB食A+智睿都冇便秘問題, 會唔會奶粉唔夾咋?

羊奶咁腥都唔係個個bb中意

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo