自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


大宅

積分: 3360


1#
發表於 23-10-13 08:36 |只看該作者
遺產管理人 or 遺囑執行人。可否獨吞遺產。

先人的銀行現金,管理人/執行人一般先「落袋」私人戶口,再分配給其他承繼人。

先人的特業,管理人/執行人又有權直接不轉名,私自賣走。

如管理人/執行人獨吞了,其他人最多只可以民事索償。

即使是刑事,如果總資產過幾千萬。有心人也有誘因獨吞遺產。

他們有無聽過類似的 cases?

謝謝。


禁止訪問

積分: 152


71#
發表於 23-10-16 04:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9363


70#
發表於 23-10-16 00:26 |只看該作者
本帖最後由 zone123 於 23-10-16 00:26 編輯
sjnl43 發表於 23-10-15 20:01
你爸都走左, 你同佢哋無關係架啦

用時間沖淡, 你妹自命聰明, 用仇恨做生存意義

係,已經走左3年!
但959就要煩我要簽乜簽物,
唔係普通簽個名個隻,
要去做海牙認證去律師樓度做,
仲限我7日內要寄返正本俾佢。
第一次仲係疫情嚴進時,
去做海牙加簽都起碼2-3日,
仲要寄速遞返加拿大?
當年仲係慢好多,
7日內一定寄唔到返去,
我話你唔好到時7日內收唔到又懶晒落我度!
總之之後好多唔合理咁成日要我簽名!
我問點解要簽?
同一份文件,但文件根本冇寫明做乜,
就死都要我簽,
拖左9個月我都冇簽,
因為佢解釋唔到做乜,
問佢3次份文件for乜?
第一次答:For美國層樓開戶口(當時已經賣左)
第二次答:For加拿大稅務局
第三次答:For 美國稅務局
總之感覺好鬼^


男爵府

積分: 9363


69#
發表於 23-10-16 00:14 |只看該作者
本帖最後由 zone123 於 23-10-16 00:15 編輯
小貓1124 發表於 23-10-15 23:58
香港都冇遺產稅,有咩稅務問題?

我老豆的遺產全部在美加,
沒有香港!
再加上佢加拿大冇報申報美國的物業和收租。


伯爵府

積分: 17280


68#
發表於 23-10-15 23:58 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-14 14:27
我老豆都立晒遺囑啦!
我妹死都要佢自己draft 份遺囑,
本應同姑媽講好遺產執行人係我阿叔做,

香港都冇遺產稅,有咩稅務問題?


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


67#
發表於 23-10-15 23:50 |只看該作者
cookingymt 發表於 23-10-13 08:36
遺產管理人 or 遺囑執行人。可否獨吞遺產。

先人的銀行現金,管理人/執行人一般先「落袋」私人戶口,再分 ...

無聽過,因為其實唔可以獨吞,犯法架喎,不過一向都講要搵信得過,或分配大份既人做。


珍珠宮

積分: 47176


66#
發表於 23-10-15 23:43 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-15 04:57
因為所有遺產都冇香港,
全部都在美加!
問心,點會要6年先攪得掂,

即係你個妹,情願洗無謂錢,都唔分你個份比你。


珍珠宮

積分: 44321


65#
發表於 23-10-15 20:28 |只看該作者
Bobo1210 發表於 23-10-14 17:57
討論區睇過一個case,大家姐話自已做生意蝕左錢,大家姐係遺產管理人,所以低價將老人家層樓賣俾自已老公 ...

嘩。。。左手交右手


珍珠宮

積分: 44444


64#
發表於 23-10-15 20:01 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-15 16:52
佢同佢老母一樣變態架,
佢唔係有被害妄想,
佢只會諗盡辦法令我唔好過!

你爸都走左, 你同佢哋無關係架啦

用時間沖淡, 你妹自命聰明, 用仇恨做生存意義

可憐人一個

以為好叻去磨人, 到最後先發現係磨自己
見到人生活美好, 返去又內燃


別墅

積分: 584


63#
發表於 23-10-15 19:09 |只看該作者
其實點都要找律師幫手


公爵府

積分: 29010


62#
發表於 23-10-15 19:03 |只看該作者
wendyaupooh 發表於 23-10-15 17:05
回覆 anna59 的帖子

甘呢個administrator係一定由長子做?如果幾兄弟姊妹,大家都唔信大家,又唔想搵律師 ...

可以寫幾個人的


珍珠宮

積分: 49821


61#
發表於 23-10-15 18:11 |只看該作者
wendyaupooh 發表於 23-10-15 17:05
回覆 anna59 的帖子

甘呢個administrator係一定由長子做?如果幾兄弟姊妹,大家都唔信大家,又唔想搵律師 ...


It is governed by the Non-Contentious Probate Rules (Cap. 10a)


In simple words, both parties would be required to file evidence with the Court. The court will hold a substantive hearing and decide who should be the administrator of the Estate.


此法律行動由《無爭議遺囑認證規則》(香港法例第10A章)監管。


簡單來說,雙方需向法庭存檔相關證據,法庭會展開聆訊聽取雙方證據及律師陳詞,最後裁定由誰擔任遺產管理人。


大宅

積分: 2638


60#
發表於 23-10-15 17:55 |只看該作者
回覆 wendyaupooh 的帖子

如配偶在生,配偶第一,仔女次,最多4人。有未成年受益人最少2人。


伯爵府

積分: 17754

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


59#
發表於 23-10-15 17:05 |只看該作者
回覆 anna59 的帖子

甘呢個administrator係一定由長子做?如果幾兄弟姊妹,大家都唔信大家,又唔想搵律師搞,可以幾個一齊做嗎?(純粹好奇)


男爵府

積分: 9363


58#
發表於 23-10-15 16:52 |只看該作者
sjnl43 發表於 23-10-15 14:45
你妹心理唔正常, 我原生家庭都有

要身邊人都唔好過,有被害妄想,要報仇

佢同佢老母一樣變態架,
佢唔係有被害妄想,
佢只會諗盡辦法令我唔好過!

因為佢老母同佢講,
佢老豆老母離婚係因為我呢個家姐!
其實係佢自己勾佬跟左隻佬返香港生活,
留低兩個女跟老豆。
點解我會知得咁清楚?
因為佢老母變態,
親口同我講時仲好懶得戚添!
我老豆冇同我提過,
連佢地離左婚我都唔知!
更加唔會同我講佢老婆又勾佬走~


伯爵府

積分: 15102


57#
發表於 23-10-15 15:26 |只看該作者
回覆 萍pig 的帖子

主要因為我們兄弟姊妹感情好,而且各人都能養活自己,有得揀,我們希望父母長壽點


伯爵府

積分: 15102


56#
發表於 23-10-15 15:07 |只看該作者
回覆 水晶樹媽媽 的帖子

我忘了講這已經係28年前的事,除了因為民政署只會處理五萬或以下遺產外,當時仍要繳交遺產稅,所以我們要揾律師辦理,現在金額應該已提高。


珍珠宮

積分: 44444


55#
發表於 23-10-15 14:45 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-14 14:27
我老豆都立晒遺囑啦!
我妹死都要佢自己draft 份遺囑,
本應同姑媽講好遺產執行人係我阿叔做,
你妹心理唔正常, 我原生家庭都有

要身邊人都唔好過,有被害妄想,要報仇

執諗放唔開, 人未死似隻怨






男爵府

積分: 9363


54#
發表於 23-10-15 14:25 |只看該作者
本帖最後由 zone123 於 23-10-15 14:26 編輯
yeung_ma 發表於 23-10-15 12:36
你妹駛咁多錢去晒律師和會計師度 , 咁做妹到最後 佢自己都分得好少, 邊有咁蠢既人 , 況且你已表明立場唔要
...

係架!
佢諗住益晒美加政府都唔俾我袋落袋!
同埋佢已經食左我3萬幾蚊加紙,
所以佢地諗盡方法去洗晒遺產佢!

我唔分遺產一事,
我唔知兩個妹知定唔知?
我只知道老豆的兄弟姊妹知,
佢地當時一知道我唔想分,
個個馬上打俾我,要我要左佢,
同埋千祈唔好俾兩個妹知道添,
話佢地知道唔會感謝我架!
因為我d親戚睇住我兩個妹都好貪錢,
唔好益佢地!
同埋親戚都覺得我老豆真係欠左我,
所以分返一份俾我都好應該要。
但其實我都覺得自己唔配要~
由細到大,我唔會去計佢欠唔欠左我,
我主要唔想欠我老豆野!

我只係感謝我公公婆婆養育之恩,
冇佢地就冇今日的我


大宅

積分: 2638


53#
發表於 23-10-15 13:15 |只看該作者
回覆 cookingymt 的帖子

獨吞遺產時常發生,是立遺囑人通常冇考慮這個問題,以為自己信了好人會死後無憂!亦是法律上好大的漏洞!只有苦了受益人。補救1: 如果是現金可以要求佢開立遺產專用户口
補救2:如果是物業,你可以keep住查册,如有變動可以立即找律師。佢私下同相熟的人做買賣,有機會告合謀定價/受益人可以及時追物業差價。
不過執行人權力過大可以私下出售物業是真的。
疑人勿用才能保障受益人!
有啲律師樓有免費法律咨詢1小時,可以先去查詢。

大多數的情況下冇遺囑,按法律分配才是最好的結果。



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo