懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7866


1#
發表於 23-11-9 15:46 |只看該作者
本帖最後由 lovelyjimjim 於 23-11-9 17:16 編輯

由於有小產經歷,keep住一星期一次產檢
今個星期26週,e生照倒bb頭有增長大1wk, 但大脾骨同股骨都停留上星期一樣冇長過,大脾骨係同週數吻合(上星期仲偏大一周),腹圍就變成偏小一週
有冇JM試過咁?有咩可以做?


大宅

積分: 4431


23#
發表於 23-11-13 09:32 |只看該作者
其實度嘅時候,角度問題都會影響結果,唔洗太憂慮。


侯爵府

積分: 21402


22#
發表於 23-11-11 23:46 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 23-11-9 15:46
由於有小產經歷,keep住一星期一次產檢
今個星期26週,e生照倒bb頭有增長大1wk, 但大脾骨同股骨都停留上星 ...

我二仔果時中期開始已經發育慢左,34週後幾乎無長大,37週因為心跳比較慢,所以早催生,醫生都話喺肚度無人可以保證,不如早d出黎先慢慢谷大隻佢,佢下個月3歲,而家係講野慢左d,佢係一個肥仔


別墅

積分: 829


21#
發表於 23-11-11 12:42 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 23-11-11 12:37
好似話美國d產檢隔得好疏?
我e生都有講一星期可以冇乜difference,但係我自己擔心囉,因為明明個個星期都 ...

睇你揀咩醫生同咩保險,有啲無咁好的醫院可能成個孕期只照3,4次。


男爵府

積分: 7866


20#
發表於 23-11-11 12:39 |只看該作者
jone_jane 發表於 23-11-11 11:13
一星期未必可以有好大差別, 各部位生長速度都未必一致, 如果醫生冇講咩我覺得都可以唔洗嚇自己住, 加油 ...

好的,thanks JM


男爵府

積分: 7866


19#
發表於 23-11-11 12:38 |只看該作者
09142023 發表於 23-11-11 08:16
我BB初期肚腩偏細,腳偏長,其他部位合格,中Size,初時我好擔心佢肚細問題,醫生會比較每次 BB有冇增重,c ...

聽倒你咁講都安心左d, 可能每個bb生長階段都唔同


男爵府

積分: 7866


18#
發表於 23-11-11 12:37 |只看該作者
KikiSugi 發表於 23-11-11 06:21
我33周時又係腳短左一兩周,我request 兩星期後照醫生直情係唔俾(我在美國)。佢話量有誤差,隔一兩星期 ...

好似話美國d產檢隔得好疏?
我e生都有講一星期可以冇乜difference,但係我自己擔心囉,因為明明個個星期都有少少分別


大宅

積分: 1465


17#
發表於 23-11-11 11:13 |只看該作者
一星期未必可以有好大差別, 各部位生長速度都未必一致, 如果醫生冇講咩我覺得都可以唔洗嚇自己住, 加油


大宅

積分: 1543


16#
發表於 23-11-11 08:16 |只看該作者
本帖最後由 09142023 於 23-11-11 08:17 編輯

我BB初期肚腩偏細,腳偏長,其他部位合格,中Size,初時我好擔心佢肚細問題,醫生會比較每次 BB有冇增重,check 臍帶血流正唔正常,以上兩樣都正常就叫我唔好擔心。
最後BB個肚腩係臨生前兩三週突然追返上黎,而一直偏長嘅腳係孕後期就冇乜長過


別墅

積分: 829


15#
發表於 23-11-11 06:21 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 23-11-10 16:35
多謝你分享呀,追番就好!大家都要食多d營養野,繼續為bb努力

我33周時又係腳短左一兩周,我request 兩星期後照醫生直情係唔俾(我在美國)。佢話量有誤差,隔一兩星期照無乜意思,至少要三星期。其實ultrasound都係大概,按「咩」少少就差好幾日,唔洗太擔心住。


男爵府

積分: 7866


14#
發表於 23-11-10 16:35 |只看該作者
Yin807 發表於 23-11-10 14:01
分享下,我尋晚玻璃心見佢呢兩日郁得靜左好多今朝去左照,佢好叻隔左三星期腳仔追番九日, 不過 ...

多謝你分享呀,追番就好!大家都要食多d營養野,繼續為bb努力


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


13#
發表於 23-11-10 14:01 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 23-11-9 20:42
有時真係只有經歷過既人先會明,每次同人講每星期產檢,都會俾人話過份擔心,但正正係因為經歷過先想每星 ...

分享下,我尋晚玻璃心見佢呢兩日郁得靜左好多今朝去左照,佢好叻隔左三星期腳仔追番九日, 不過肚仔之前大3日,今次就細左兩日。 醫生話營養分佈時時唔同,所以真係唔好自己嚇自己,比時間佢長大~一齊加油


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


12#
發表於 23-11-9 20:51 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 23-11-9 20:42
有時真係只有經歷過既人先會明,每次同人講每星期產檢,都會俾人話過份擔心,但正正係因為經歷過先想每星 ...

有胎動應該安心好多~唔好諗咁多負面野,真係每日多d 同佢講下野同激勵自己,我每日都會唸下祈禱文集氣


男爵府

積分: 7866


11#
發表於 23-11-9 20:42 |只看該作者
Yin807 發表於 23-11-9 20:19
我都好明,我而家無返工每日都紀錄佢幾時郁,真係唯有自己食多d, 休息多d, 日日狂打氣。盡左力佢細都無計 ...

有時真係只有經歷過既人先會明,每次同人講每星期產檢,都會俾人話過份擔心,但正正係因為經歷過先想每星期都去見下佢係咪仲生存緊有冇大到
我今晚已經開始食兩隻蛋飲番奶,希望黎緊追番生長線


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


10#
發表於 23-11-9 20:19 |只看該作者
本帖最後由 Yin807 於 23-11-9 20:26 編輯
lovelyjimjim 發表於 23-11-9 20:09
真係好擔心,希望我地都順利渡過。
依個星期唯有食多d蛋白質。。

我都好明,我而家無返工每日都紀錄佢幾時郁,真係唯有自己食多d, 休息多d, 日日狂打氣。盡左力佢細都無計, 如果你飲到奶就飲多d, 我自己飲唔到都係每星期間中一包奶一包豆奶,一星期兩餐早餐芝士,兩餐魚乾,四餐三文魚,每日雞精,每日兩隻蛋間中食牛油果or 蕃薯..比d 時間佢,一星期照一次真係好大壓力,大人增肥都要時間,將擔心既時間做下其他幫助佢既野


男爵府

積分: 7866


9#
發表於 23-11-9 20:09 |只看該作者
Yin807 發表於 23-11-9 19:27
其實照結構果時會照到既,我果時係18週開始細一wk, 到照結構細兩星期果日話子宮一邊血流有d 窄,之後轉介 ...

真係好擔心,希望我地都順利渡過。
依個星期唯有食多d蛋白質。。


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


8#
發表於 23-11-9 19:27 |只看該作者
本帖最後由 Yin807 於 23-11-9 19:41 編輯
lovelyjimjim 發表於 23-11-9 19:20
thx JM, 請問血流同 鈣化係要叫e生另外check嗎?平時產檢超聲波有冇得睇埋?

你係一開始已經腿細兩wk定突 ...

其實照結構果時會照到既,我果時係18週開始細一wk, 到照結構細兩星期果日話子宮一邊血流有d 窄,之後轉介左去廣華話血流無問題,不過胎盤有鈣化點。之後有一日胎動少左就去左孫醫生度,佢都有詳細幫我照我講既問題,同埋其他地方,有發現心臟偏大同其他問題慢慢出現左。 今胎如果計政府預產期我b腿都細左一wk, 但政府就話無問題,因為政府幫我照左結構。 我都選擇唯有放鬆d 自己,因為我b 再之前照肚都細幾日,但果次隔左兩wk照又大幾日, 我相信佢係可以有進步ge, 我而家都係2~3星期照一次, 如果bb 有郁就唔好咁擔心先,政府成日話一兩星期係正常


男爵府

積分: 7866


7#
發表於 23-11-9 19:20 |只看該作者
Yin807 發表於 23-11-9 19:08
有無檢查過子宮血流,胎盤有無鈣化果d? 我上胎都係腿細左兩星期停左,今胎都好擔心上幾星期檢查見佢腿細 ...

thx JM, 請問血流同 鈣化係要叫e生另外check嗎?平時產檢超聲波有冇得睇埋?

你係一開始已經腿細兩wk定突然間冇再長?你腹圍同頭有冇長大?


大宅

積分: 4050

BK福利官勳章


6#
發表於 23-11-9 19:08 |只看該作者
本帖最後由 Yin807 於 23-11-9 19:08 編輯
lovelyjimjim 發表於 23-11-9 15:46
由於有小產經歷,keep住一星期一次產檢
今個星期26週,e生照倒bb頭有增長大1wk, 但大脾骨同股骨都停留上星 ...

有無檢查過子宮血流,胎盤有無鈣化果d? 我上胎都係腿細左兩星期停左,今胎都好擔心上幾星期檢查見佢腿細幾日。 不過你細一wk 都係正常範圍黎既,照得太密好容易自己嚇自己,不過我今胎有食阿士匹靈,等血流得好d, 你試下食多d 長胎野食先,儲肥生長都要時間。多d同佢打氣,加油


男爵府

積分: 7866


5#
發表於 23-11-9 18:29 |只看該作者
amelie522 發表於 23-11-9 17:35
會唔會太緊張?
係醫生叫你一星期照一次?
bb生長速度佢話事架嘛,

我自己要一星期一次架,因今年都小產過
只係覺得点解淨係頭有大,肚同腿突然同上星期一樣。明明之前個個星期都有長到

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo