美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 967


1#
發表於 24-1-15 17:18 |只看該作者
黎緊星期終於完成最後一次treatment,被hardsell底下終於苦苦捱過艱難嘅三個多月,效果唔可以話零但過程十分痛苦,但冇麥service可言,個人好睇重體驗感,有冇JM有好介紹呢?


侯爵府

積分: 24177


44#
發表於 24-3-4 19:10 |只看該作者
GeioLi 發表於 24-3-4 16:56
我覺得點都會一定sell下, 不過有啲真係好hard sell,有啲講完就算
去大店做就係佢地既機會靚d
細店就冇咁 ...

係呀,
但講到按摩技巧和舒服程度,我嗰間細店係好些,大店係做靚機,但按摩手法經驗欠多距離


禁止訪問

積分: 789


43#
發表於 24-3-4 16:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 372


42#
發表於 24-3-4 16:19 |只看該作者
我都搵左好耐先搵到間唔hard sell既小店,聽講個到d美容師都係大鋪出黎,最緊要做完facial靚左乾淨左


大宅

積分: 4256


41#
發表於 24-2-8 14:36 |只看該作者
本帖最後由 eeswong 於 24-2-8 14:36 編輯
梁太老公 發表於 24-1-18 11:31
叫Asxxx 360 (唔記得全寫)

重覆 del


大宅

積分: 4256


40#
發表於 24-2-8 14:34 |只看該作者
梁太老公 發表於 24-1-18 11:31
叫Asxxx 360 (唔記得全寫)

係咪Asana 360?


大宅

積分: 4256


39#
發表於 24-2-8 14:33 |只看該作者
明白樓主感受,我都試過


大宅

積分: 1166


38#
發表於 24-2-5 15:15 |只看該作者
yin-ting 發表於 24-2-2 13:33
我嗰間雖然唔算好hard sell , 但連鎖美容院,點都會sell 吓,半推半讓,又要有效果,迫住要買plan。 所以去 ...
最怕唔係hard sell,而係你簽左一連串約,但之後佢sell唔到你,就開始幫你hea做treatment,愈做愈難受


公爵府

積分: 28862


37#
發表於 24-2-2 19:44 |只看該作者
heilyto 發表於 24-1-15 17:18
黎緊星期終於完成最後一次treatment,被hardsell底下終於苦苦捱過艱難嘅三個多月,效果唔可以話零但過程十 ...

記得最後一次唔好帶銀包唔好帶手機唔好帶八達通,你話成個手袋擺喺架車上面,咁佢就冇得hard sell你


侯爵府

積分: 24177


36#
發表於 24-2-2 13:33 |只看該作者
我嗰間雖然唔算好hard sell , 但連鎖美容院,點都會sell 吓,半推半讓,又要有效果,迫住要買plan。 所以去細間舖,唔會遇到hard sell, 做開知道,但唔會有大機靚機做。但鍾意幾時做就幾時做,唔使買plan


別墅

積分: 967


35#
發表於 24-2-2 12:07 |只看該作者
loszesze 發表於 24-2-1 15:08
pmed

感謝


別墅

積分: 967


34#
發表於 24-2-2 12:06 |只看該作者
crazycat1109 發表於 24-1-31 16:22
因為sell野,所以先緊張?

係呀,又怕佢sell,做黎又好似無用,但又比晒錢


別墅

積分: 825


33#
發表於 24-2-1 15:08 |只看該作者
heilyto 發表於 24-1-31 14:46
可以pm價錢嗎?

pmed


男爵府

積分: 5234


32#
發表於 24-1-31 16:22 |只看該作者

回覆樓主:

因為sell野,所以先緊張?


別墅

積分: 967


31#
發表於 24-1-31 14:46 |只看該作者
loszesze 發表於 24-1-30 14:28
都吾算貴呀,我個次大概千幾蚊就做到,拆返開每樣嘢都系幾百蚊,我覺得都算抵,啲美容師都好認真,時間做 ...

可以pm價錢嗎?


別墅

積分: 825


30#
發表於 24-1-30 14:28 |只看該作者
heilyto 發表於 24-1-29 12:00
一次過做哂4樣野會唔會好貴呀?

都吾算貴呀,我個次大概千幾蚊就做到,拆返開每樣嘢都系幾百蚊,我覺得都算抵,啲美容師都好認真,時間做得好足


別墅

積分: 967


29#
發表於 24-1-29 12:00 |只看該作者
loszesze 發表於 24-1-24 11:56
其實系買4個treatment 但同時幫你做曬,平時要做三個鐘先搞掂,而家約一個半鐘入面做曬4個吾同部位既treat ...

一次過做哂4樣野會唔會好貴呀?


複式洋房

積分: 459

想生BB熱投


28#
發表於 24-1-28 00:25 |只看該作者
做facial當然求效果,價錢合理。所以我自己搵到適合嘅就唔會轉


別墅

積分: 987


27#
發表於 24-1-26 12:31 |只看該作者
Waiwaichantai 發表於 24-1-25 11:56
一次過做幾樣野真係幾吸引,宜家我去開個間d booking好難就,錢就比哂,約極都約唔到,話full左又再約,有 ...
FACIAL好講恆心,斷開咁做真係冇意思,我自己都偏懶,一次合併咁做省唔少成本,如隔左咁耐先做一次連前後效果都比照唔到


別墅

積分: 794


26#
發表於 24-1-25 11:56 |只看該作者
loszesze 發表於 24-1-24 11:56
其實系買4個treatment 但同時幫你做曬,平時要做三個鐘先搞掂,而家約一個半鐘入面做曬4個吾同部位既treat ...

一次過做幾樣野真係幾吸引,宜家我去開個間d booking好難就,錢就比哂,約極都約唔到,話full左又再約,有時返工要返六日,平日有時突然撞正OT,改完又改,變相要隔好耐先做一次,斷開左好似無乜效咁。。。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo