立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1082
積分: 3336
eeswong 發表於 24-3-13 12:54 我都喺MIIO度整,效果幾好
積分: 3940
積分: 4256
Maryannbb 發表於 24-2-22 17:17 唔知你想整邊款,我去miio brxx整空氣眉完覺得無伏,做完唔洗戴cap帽遮住,唔會尷尬
積分: 1166
T_123 發表於 24-3-11 13:25 中間有d對答我唔喺度講... 我當然希望唔伏, 做完再分享啦
男爵府
積分: 8735
Maryannbb 發表於 24-3-7 14:41 我做個陣眉師服務態度好好,好nice,整完出黎效果都好好,可以放心!
abbybabychu 發表於 24-3-11 12:20 去美容院唔使皇帝式服務,最緊要唔伏
T_123 發表於 24-3-7 10:43 我約咗呢間, 去到但因為皮膚有d問題建議改期. 但我覺得由接待開始都好普通 ... 已經俾咗訂金, 都會去整, ...
別墅
積分: 664
winnyyan 發表於 24-3-7 03:48 pls pm thanks
Maryannbb 發表於 24-2-29 12:22 眉師幾細心,每個步驟都講清楚會做咩,眉嘅顏色都好多得揀,我去中環做就態度好好,會講晒之後保養程序, ...
積分: 1570
積分: 1287
Maryannbb 發表於 24-3-5 12:10 pmed
梁太老公 發表於 24-3-4 12:41 可以pm嗎?
象牙宮
積分: 239699
梁太老公 發表於 24-2-27 12:43 我心思思想試好奈, 好似好多明星都去整,應該好穩陣。啲人手勢好唔好? ...
劉晶LC 發表於 24-2-26 12:43 整完後要幾耐甩曬焦?會唔會好痛架?我之前整嘅時候印象中好痛..
複式洋房
積分: 146
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy