美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1082


1#
發表於 24-2-15 16:11 |只看該作者
我本身係無眉娘尼,5年前左右曾經整過眉,但嗰陣甩曬色之後就冇再補,一路都自己畫眉。其實眉嗰度其實一直都有啲紅紅地嘅色留咗喺度都幾礙眼,想趁新年之前執返正個樣先拜年,不過見好多人都話整完中伏,jm們有冇啲正正常常,整得靚嘅分享?


大宅

積分: 3336


35#
發表於 24-3-23 09:07 |只看該作者
eeswong 發表於 24-3-13 12:54
我都喺MIIO度整,效果幾好

?$


大宅

積分: 3940


34#
發表於 24-3-14 13:10 |只看該作者
所以早兩個星期去做比較好


大宅

積分: 4256


33#
發表於 24-3-13 12:54 |只看該作者
Maryannbb 發表於 24-2-22 17:17
唔知你想整邊款,我去miio brxx整空氣眉完覺得無伏,做完唔洗戴cap帽遮住,唔會尷尬

我都喺MIIO度整,效果幾好


大宅

積分: 1166


32#
發表於 24-3-12 11:14 |只看該作者
T_123 發表於 24-3-11 13:25
中間有d對答我唔喺度講...
我當然希望唔伏, 做完再分享啦
係禮貌唔好個d?純粹八掛


男爵府

積分: 8735


31#
發表於 24-3-11 13:26 |只看該作者
Maryannbb 發表於 24-3-7 14:41
我做個陣眉師服務態度好好,好nice,整完出黎效果都好好,可以放心!



男爵府

積分: 8735


30#
發表於 24-3-11 13:25 |只看該作者
abbybabychu 發表於 24-3-11 12:20
去美容院唔使皇帝式服務,最緊要唔伏

中間有d對答我唔喺度講...
我當然希望唔伏, 做完再分享啦


大宅

積分: 1166


29#
發表於 24-3-11 12:20 |只看該作者
T_123 發表於 24-3-7 10:43
我約咗呢間, 去到但因為皮膚有d問題建議改期.
但我覺得由接待開始都好普通 ...
已經俾咗訂金, 都會去整, ...
去美容院唔使皇帝式服務,最緊要唔伏


別墅

積分: 664


28#
發表於 24-3-7 14:41 |只看該作者
T_123 發表於 24-3-7 10:43
我約咗呢間, 去到但因為皮膚有d問題建議改期.
但我覺得由接待開始都好普通 ...
已經俾咗訂金, 都會去整, ...

我做個陣眉師服務態度好好,好nice,整完出黎效果都好好,可以放心!


別墅

積分: 664


27#
發表於 24-3-7 14:39 |只看該作者
winnyyan 發表於 24-3-7 03:48
pls pm thanks

pmed


男爵府

積分: 8735


26#
發表於 24-3-7 10:43 |只看該作者
Maryannbb 發表於 24-2-29 12:22
眉師幾細心,每個步驟都講清楚會做咩,眉嘅顏色都好多得揀,我去中環做就態度好好,會講晒之後保養程序, ...

我約咗呢間, 去到但因為皮膚有d問題建議改期.
但我覺得由接待開始都好普通 ...
已經俾咗訂金, 都會去整, 整完再分享, 希望無伏


大宅

積分: 1570


25#
發表於 24-3-7 03:48 |只看該作者
Maryannbb 發表於 24-2-29 12:22
眉師幾細心,每個步驟都講清楚會做咩,眉嘅顏色都好多得揀,我去中環做就態度好好,會講晒之後保養程序, ...

pls pm thanks


大宅

積分: 1287


24#
發表於 24-3-6 15:04 |只看該作者
Maryannbb 發表於 24-3-5 12:10
pmed

謝謝


別墅

積分: 664


23#
發表於 24-3-5 12:10 |只看該作者
梁太老公 發表於 24-3-4 12:41
可以pm嗎?

pmed


大宅

積分: 1287


22#
發表於 24-3-4 12:41 |只看該作者
Maryannbb 發表於 24-2-29 12:22
眉師幾細心,每個步驟都講清楚會做咩,眉嘅顏色都好多得揀,我去中環做就態度好好,會講晒之後保養程序, ...

可以pm嗎?


大宅

積分: 1166


21#
發表於 24-3-1 12:59 |只看該作者
岩岩紋完比較深色係正常,過一兩星期就會愈黎愈自然


象牙宮

積分: 239699


20#
發表於 24-3-1 08:35 |只看該作者
野生眉, 自然。
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


別墅

積分: 664


19#
發表於 24-2-29 12:22 |只看該作者
梁太老公 發表於 24-2-27 12:43
我心思思想試好奈, 好似好多明星都去整,應該好穩陣。啲人手勢好唔好?

...

眉師幾細心,每個步驟都講清楚會做咩,眉嘅顏色都好多得揀,我去中環做就態度好好,會講晒之後保養程序,我寧願俾貴少少搵返間有保證嘅做..so far而加成條眉都好自然,似用眉粉畫過咁!


別墅

積分: 664


18#
發表於 24-2-28 11:51 |只看該作者
劉晶LC 發表於 24-2-26 12:43
整完後要幾耐甩曬焦?會唔會好痛架?我之前整嘅時候印象中好痛..

我係啱啱聖誕節去旅行前整,其實整完冇點結焦,我見到佢ig出嚟嘅sample都好自然先揀,做完之後即刻見得人,我覺得唔痛,有啲嘢吉吉下



複式洋房

積分: 146


17#
發表於 24-2-27 14:04 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得起碼預一個星期,整完眉咪當休息一下,始終有傷口。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo