自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 191155

馬年勳章


1#
發表於 24-5-4 21:14 |只看該作者
會唔會寫埋我名,佢話會喎
話會因為根本就冇咁多錢


公爵府

積分: 27165


46#
發表於 24-5-5 17:56 |只看該作者
網上有個短片電影,個記者問葛優,有幾百萬會點,一百萬又會點,再問佢部車,佢就話,你想都未想,因為我真係有部車。幾百萬,幾千萬係幻想,你話比幾多咁係比幾多咯


珍珠宮

積分: 34203

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


45#
發表於 24-5-5 17:47 |只看該作者
貓咪達人 發表於 24-5-5 17:38
我老公話有9千萬有乜所謂,兩公婆

呢啲咪正常人思路,又話離婚咪又有分、又話避稅、又話咩老婆嫩唔識理財,通通都係藉口開脫。心意呢樣野,由行為表現,伴侶係會感受到,外人亂咁加抱把口,想抹黑女人,但越說說越顯男人核突,旺粉好心做壞事,靜觀其變吧!


公爵府

積分: 27227


44#
發表於 24-5-5 17:38 |只看該作者
本帖最後由 貓咪達人 於 24-5-5 17:38 編輯

我老公話有9千萬有乜所謂,兩公婆


珊瑚宮

積分: 103465

2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏


43#
發表於 24-5-5 17:33 |只看該作者
咁你會唔會嫌麻煩先


珍珠宮

積分: 36391


42#
發表於 24-5-5 14:08 |只看該作者

回覆樓主:

其實我覺得話郭有9000萬物業,係炒作新聞

佢拍戲之嘛,要養成頭家,老婆又要扮靚又要讀書,又要請工人,仔女又讀國際學校,一個男人可以負擔這一切已經好叻,何來有9千萬物業


水晶宮

積分: 56938


41#
發表於 24-5-5 13:49 |只看該作者
mandy952 發表於 24-5-4 21:14
會唔會寫埋我名,佢話會喎
話會因為根本就冇咁多錢
...

寫埋就免啦,好麻煩,最好老婆自己own 一两間,賺蝕都系佢自己既,要租要賣都吾洗睇人面色多意見


琥珀宮

積分: 191155

馬年勳章


40#
發表於 24-5-5 11:56 |只看該作者
本帖最後由 mandy952 於 24-5-5 11:56 編輯
tkop 發表於 24-5-5 11:13
咁冇你会唔会去做专业人仕

佢講湊仔湊到好得閒,但點解我湊一件都仲忙過返工,佢自己冇將重心放係家庭,自然覺得無聊要揾書讀揾野學
專業湊仔算唔算專業人士


伯爵府

積分: 16017


39#
發表於 24-5-5 11:36 |只看該作者
mandy952 發表於 24-5-4 21:14
會唔會寫埋我名,佢話會喎
話會因為根本就冇咁多錢
...

係囉
你求其問,佢求其答,因為同佢無關


象牙宮

積分: 235646


38#
發表於 24-5-5 11:24 |只看該作者

回覆樓主:

我尋晚問我仔,將來結婚會唔會寫老婆名,佢答有份比供樓先會寫!我問老公,佢話我想要就寫,死鬼左都係我同個仔拎遺產,結果咪又一樣


瑪瑙宮

積分: 133366


37#
發表於 24-5-5 11:13 |只看該作者
mandy952 發表於 24-5-4 21:14
會唔會寫埋我名,佢話會喎
話會因為根本就冇咁多錢
...

咁冇你会唔会去做专业人仕


子爵府

積分: 13804


36#
發表於 24-5-5 11:02 |只看該作者

回覆樓主:

我買我都會加老公名
除非政府又再出辣招


象牙宮

積分: 239528


35#
發表於 24-5-5 10:59 |只看該作者
mandy952 發表於 24-5-4 21:14
會唔會寫埋我名,佢話會喎
話會因為根本就冇咁多錢
...




物業沒有「落名」也可以分樓一半

在香港辦理離婚是要按財產公平分配的原則來「分身家」
惟夫婦二人多年來的財務安排可能錯綜複雜,很多時並不是單看物業是否聯名就可以解決。
故建議大家做任何決定前,宜先諮詢法律意見。 物業沒有「落名」也可以分樓一半? 是可以的。


人地 2年就是 傾條件。


9千萬物業 包括佢家姐/家族。
郭晉安姐弟同心創保健王國 草姬第19間分店開張 安仔與胞姊郭致因(Gammy)創立「草姬」25週年
草姬國際有限公司
草姬國際創辦人郭致因

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


男爵府

積分: 8129

2024年龍年勳章


34#
發表於 24-5-5 10:47 |只看該作者
mandy952 發表於 24-5-4 21:14
會唔會寫埋我名,佢話會喎
話會因為根本就冇咁多錢
...

唔好講9千萬,依家層樓有冇名先


翡翠宮

積分: 91050

2025勳章蛇年勳章


33#
發表於 24-5-5 10:16 |只看該作者
selinako^^ 發表於 24-5-4 22:00
原來咁多C6都係會咁答, 所以都費事問
費事比機會佢講廢話



子爵府

積分: 13489


32#
發表於 24-5-5 10:07 |只看該作者
hiragana 發表於 24-5-5 07:00
如果一間都冇會唔開心。

真係,但又未必會出聲講唔開心既,但平時又好難好愛對方囉


侯爵府

積分: 24969


31#
發表於 24-5-5 10:04 |只看該作者
superkingdom 發表於 24-5-5 00:01
想起signal 王,成日話買樓寫亞媽名
Yo-yo 無份,米仲衰,離婚都無保障
呢單如果真係離婚,阿yo 到時比人網絡欺凌得仲慘!


侯爵府

積分: 22733

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


30#
發表於 24-5-5 09:57 |只看該作者
乖寶寶布布 發表於 24-5-5 08:00
呢單嘢未發生前我老公都已經話,如果個男人唔肯畀錢老婆揸住,其實根本唔愛個女人 佢話多數自己keep ...

認同
女出來揾錢,揾返尊嚴


侯爵府

積分: 22733

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


29#
發表於 24-5-5 09:47 |只看該作者
加菲貓3 發表於 24-5-4 21:19
我唔會,我老婆唔係好聰明既人,我怕佢比人呃。。特別唔知邊個長命,如果有日我早死,我會老婆仔女平分 ...

如果有二奶三奶
仲要分多幾份


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


28#
發表於 24-5-5 09:02 |只看該作者
有9千萬物業一定係由公司hold,會計來處理避稅的,吾會用私人名。

點評

魚兒小寶貝    發表於 24-5-5 10:04

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo