美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2451


1#
發表於 24-5-21 22:11 |只看該作者
話說五月初是第一次做soft gel甲,但呢幾日其中一隻有少少發炎甚至有膿,所以就用普通卸甲水卸但缷得好辛苦,我見網上話用錫紙包住浸佢10至15分鐘,但我推唔到d gel,搞咗一個鐘先可以將一隻手指公清得7788😅咁搞法真係唔知卸幾耐,點先可以缷得快啲😭


象牙宮

積分: 239528


8#
發表於 24-5-29 10:29 |只看該作者
或者去深圳拆甲。
一見摩机, 怕怕怕。
要求用 摩棒。

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


男爵府

積分: 6453


7#
發表於 24-5-28 21:16 |只看該作者

回覆樓主:

出面有啲拆甲都係收100左右,無謂辛苦自己啦


男爵府

積分: 6453


6#
發表於 24-5-28 21:13 |只看該作者

回覆樓主:

卸甲水步驟首先係要磨走gel top,再用卸甲水敷幾分鐘,再輕輕推走,夾硬黎會整傷甲床


象牙宮

積分: 239528


5#
發表於 24-5-26 12:18 |只看該作者
Laim430 發表於 24-5-21 22:11
話說五月初是第一次做soft gel甲,但呢幾日其中一隻有少少發炎甚至有膿,所以就用普通卸甲水卸但缷得好辛苦 ...


想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


伯爵府

積分: 15467

2024年龍年勳章


4#
發表於 24-5-25 14:36 |只看該作者
Sonofmymum 發表於 24-5-23 16:31
淘一部磨指甲嘅機,100蚊以內,或者你出去叫人拆啦

我覺得好難用,磨到指甲傷咗


大宅

積分: 2451


3#
發表於 24-5-25 02:36 |只看該作者
回覆 Sonofmymum 的帖子

我最後買咗支寫明落gel甲嘅,但真係落得幾辛苦,我每隻甲卸2-3次先搞掂,搞咗大約兩個鐘,仲要呢啲gel甲水又要比普通卸甲水貴,早知出去拆算


洋房

積分: 72


2#
發表於 24-5-23 16:31 |只看該作者
淘一部磨指甲嘅機,100蚊以內,或者你出去叫人拆啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo