美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 174


1#
發表於 26-2-26 17:57 |只看該作者
50+,做過oligioX, hifu, LTX等高能量的機,都覺得提升唔到蘋果肌,咀邊肉仲係dum, 又有眼紋,好想去打針微調下,有冇姊妹打針成功攪掂咀邊肉,眼紋及黑眼圈?起碼睇落冇咁老態,可否介紹醫生或打邊隻針好給我,感激萬分!(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


洋房

積分: 92


33#
發表於 6 天前 |只看該作者
KittWan媽 發表於 26-6-15 16:54
我岩岩都打左belo + radiese , 都算係平, 唔洗一萬蚊

請問邊個醫生打呀?


複式洋房

積分: 112


32#
發表於 26-6-16 15:55 |只看該作者

回覆樓主:

我都想了解 hi fu


複式洋房

積分: 378


31#
發表於 26-6-16 15:50 |只看該作者
cxcxjcjc 發表於 26-6-15 10:00
其實內地醫生會唔會更加有經驗,因為基數大,每日甘多人打。

但係真係唔敢返大陸


大宅

積分: 1570


30#
發表於 26-6-15 22:11 |只看該作者
gordonccc 發表於 26-3-17 17:53
做緊緻提升,同埋只需打一次就可keep一年,打完下顎線真係出返哂嚟。

pls pm thanks


別墅

積分: 615


29#
發表於 26-6-15 16:54 |只看該作者
gordonccc 發表於 26-3-18 07:13
Radiesse + Lola 各2支
Lola 其中一支留返3個月後補,話咁就可keep一年。
4支夾埋$16xxx


我岩岩都打左belo + radiese , 都算係平, 唔洗一萬蚊


複式洋房

積分: 174


28#
發表於 26-6-15 13:07 |只看該作者
gordonccc 發表於 26-3-18 07:13
Radiesse + Lola 各2支
Lola 其中一支留返3個月後補,話咁就可keep一年。
4支夾埋$16xxx

可否PM醫生去邊度打?


大宅

積分: 1383


27#
發表於 26-6-15 10:00 |只看該作者
其實內地醫生會唔會更加有經驗,因為基數大,每日甘多人打。


大宅

積分: 1383


26#
發表於 26-6-15 09:59 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

求pm打針好睇醫生審美,一直都冇找到特別有信心的。


大宅

積分: 1127


25#
發表於 26-6-14 23:32 |只看該作者
gordonccc 發表於 26-3-18 07:13
Radiesse + Lola 各2支
Lola 其中一支留返3個月後補,話咁就可keep一年。
4支夾埋$16xxx

可以pm醫生?


男爵府

積分: 5685


24#
發表於 26-3-22 00:02 |只看該作者
回覆 simplegreen 的帖子

我打過juvelook volume treatment, 感覺幾好幾自然,不用按,會再打。之前打DV, 都幾好。



男爵府

積分: 8245


23#
發表於 26-3-18 07:13 |只看該作者
Cocochow 發表於 26-3-17 22:42
咁樣打兩隻針要幾錢呀?

Radiesse + Lola 各2支
Lola 其中一支留返3個月後補,話咁就可keep一年。
4支夾埋$16xxx


男爵府

積分: 8245


22#
發表於 26-3-18 07:10 |只看該作者
KellyCho 發表於 26-3-17 19:02
會唔會結節嫁

兩款針劑都話唔會結節,同埋我打完都真係無。


別墅

積分: 775


21#
發表於 26-3-17 22:42 |只看該作者
gordonccc 發表於 26-3-17 16:16
係,真係太貴。
後來我揀咗Radiesse 打外輪廓+Lola打內輪廓。
我覺得效果好好,連膚質都有改善,我好滿意 ...

咁樣打兩隻針要幾錢呀?


禁止訪問

積分: 756


20#
發表於 26-3-17 19:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245


19#
發表於 26-3-17 17:53 |只看該作者
KellyCho 發表於 26-3-17 17:15
Radiesse宜家好少聽人打, 有咩好?

做緊緻提升,同埋只需打一次就可keep一年,打完下顎線真係出返哂嚟。


禁止訪問

積分: 756


18#
發表於 26-3-17 17:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245


17#
發表於 26-3-17 16:16 |只看該作者
KellyCho 發表於 26-3-16 17:58
我問過有d 要 $13000,貴到癲

係,真係太貴。
後來我揀咗Radiesse 打外輪廓+Lola打內輪廓。
我覺得效果好好,連膚質都有改善,我好滿意。


禁止訪問

積分: 756


16#
發表於 26-3-16 17:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245


15#
發表於 26-3-14 13:44 |只看該作者
simplegreen 發表於 26-3-14 07:45
大約幾錢?要打幾多支?

一個療程要打2-3次,每支$8xxx-1xxxx。

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo