美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 761


1#
發表於 26-5-4 12:11 |只看該作者
之前有部lifting面機emface想做
但都唔算平,最近見到有D平到係原價1/10價咁
朋友已經去左試,好癲做到皮膚敏感,而且有種灼熱感覺


大宅

積分: 1398


50#
發表於 26-5-28 16:54 |只看該作者
Feeeliuu 發表於 26-5-27 19:46
回覆 Stell1221 的帖子

係呀,佢地大廠有正貨認證有D連BTL都唔係,扮係



真係恐怕,估唔到香港都咁


大宅

積分: 1445


49#
發表於 26-5-27 19:46 |只看該作者
回覆 Stell1221 的帖子

係呀,佢地大廠有正貨認證有D連BTL都唔係,扮係


大宅

積分: 1445


48#
發表於 26-5-27 19:43 |只看該作者
回覆 yumibabi 的帖子

我pm你啦
之前我搵醫生做,打得好好
係眼底同面既肉都好明顯firm左立體+睇落後生左好多!


大宅

積分: 1398


47#
發表於 26-5-27 17:52 |只看該作者
Feeeliuu 發表於 26-5-25 19:07
回覆 yumibabi 的帖子

邊度用正貨BTL機係可以係BTL官網check到嫁


BTL 用假機既機會應該相對細d


別墅

積分: 761


46#
發表於 26-5-25 19:14 |只看該作者
回覆 Feeeliuu 的帖子

咁emface邊間比較好?我都擔心會去咗啲用山寨機嘅療程中心
最近jawline blur左好想做d keep到又有用既機...


大宅

積分: 1445


45#
發表於 26-5-25 19:08 |只看該作者
回覆 phoenixM 的帖子

A貨會嫁正貨唔好話burn,痛都唔會痛~


大宅

積分: 1445


44#
發表於 26-5-25 19:07 |只看該作者
回覆 yumibabi 的帖子

邊度用正貨BTL機係可以係BTL官網check到嫁
無效都算
最怕有安全問題


別墅

積分: 775


43#
發表於 26-5-23 16:34 |只看該作者
anma 發表於 26-5-23 12:34
回覆 Cocochow 的帖子

我覺得你講得啱,寧願平平地,搵部韓國機,一個月做一次既機,仲可以keep 住靚。 ...

做女人keep住靚就係要使錢,我就唔係好信嗰啲做一次last好耐嘅儀器
Thermage 夠晒勁啦,但係我啲朋友全部都話做一次頂盡係靚半年,仲要咁貴又痛,咁我情願個個月去做靚啲嘅機


侯爵府

積分: 22311


42#
發表於 26-5-23 12:34 |只看該作者
回覆 Cocochow 的帖子

我覺得你講得啱,寧願平平地,搵部韓國機,一個月做一次既機,仲可以keep 住靚。


別墅

積分: 775


41#
發表於 26-5-22 21:31 |只看該作者
anma 發表於 26-5-22 14:42
回覆 Cocochow 的帖子

目前肌肉訓練只得佢,但咁既價錢我覺得太貴唔值,效果keep唔到1年。 ...

我都覺得唔值,所以搵緊取替品
其實韓國機唔知得唔得呢? 平好多,我覺得情願做密啲可能效果都係一樣
佢四次兩萬蚊都唔知keep唔keep到一年? 定係搵啲平平哋可能兩萬蚊已經夠做12次每個月做一次會唔會仲靚啲呢?


禁止訪問

積分: 634


40#
發表於 26-5-22 15:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 634


39#
發表於 26-5-22 15:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22311


38#
發表於 26-5-22 14:42 |只看該作者
回覆 Cocochow 的帖子

目前肌肉訓練只得佢,但咁既價錢我覺得太貴唔值,效果keep唔到1年。


別墅

積分: 775


37#
發表於 26-5-22 13:41 |只看該作者
phoenixM 發表於 26-5-22 13:40
我嗰間係只做兩個部位+Exion
我記得買package大約近一萬六/4次
都真係貴

我覺得真係好貴
所以我想搵取替品去做肌肉訓練
不過仲未搵到


伯爵府

積分: 17596

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


36#
發表於 26-5-22 13:40 |只看該作者
本帖最後由 phoenixM 於 26-5-22 13:41 編輯
Cocochow 發表於 26-5-22 13:33
但係做晒四個部位,最平都要五千幾蚊一次,咁樣就要兩萬幾蚊,真係好貴,同埋我覺得唔會維持到一年囉
...

我嗰間係只做兩個部位+Exion
我記得買package大約近一萬六/4次
都真係貴
可能我之前一直無做過保養
所以效果麻麻
亦keep唔耐


別墅

積分: 775


35#
發表於 26-5-22 13:33 |只看該作者
phoenixM 發表於 26-5-22 13:25
隔7-10日左右
頭幾次佢地建議做密D
之後一兩次可以隔耐少少當保養

但係做晒四個部位,最平都要五千幾蚊一次,咁樣就要兩萬幾蚊,真係好貴,同埋我覺得唔會維持到一年囉


伯爵府

積分: 17596

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 26-5-22 13:25 |只看該作者
anma 發表於 26-5-22 08:49
回覆 phoenixM 的帖子

想問你做5次, 呢5次係每次隔幾耐做?

隔7-10日左右
頭幾次佢地建議做密D
之後一兩次可以隔耐少少當保養


侯爵府

積分: 22311


33#
發表於 26-5-22 11:07 |只看該作者
回覆 babypooh_pooh 的帖子

4 次咁多, 平左都係唔平。


大宅

積分: 2521


32#
發表於 26-5-22 10:31 |只看該作者
回覆 anma 的帖子

4次

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo