自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4544


1#
發表於 26-6-17 14:18 |只看該作者
好驚


大宅

積分: 3305


59#
發表於 7 天前 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-18 12:53
因為我精神,胃口ok。

之後我check 左口腔,發現原來牙肉位置出血,加上戒了咖啡,好似好的。
好彩


大宅

積分: 4544


58#
發表於 7 天前 |只看該作者
aryemyem 發表於 26-6-17 18:57
我媽都試過
原來係肺炎
宜家醫返好,冇事

但係我冇咳。所以我不想睇睇急症住。


大宅

積分: 4544


57#
發表於 7 天前 |只看該作者
本帖最後由 No113113 於 26-6-18 12:54 編輯
granja 發表於 26-6-17 20:03
仲可以開post問,又可以等聽日,應該冇事。

因為我精神,胃口ok。

之後我check 左口腔,發現原來牙肉位置出血,加上戒了咖啡,好似好的。



男爵府

積分: 5774


56#
發表於 26-6-17 22:42 |只看該作者
我仔試過,當時13歲以為佢係普通感冒發燒,睇完醫生食完藥之後佢話好想嘔,點知一嘔就係血嚇到我即刻帶佢去急症,點知一照肺已經係肺炎了,住左8日醫院


水晶宮

積分: 54386

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


55#
發表於 26-6-17 22:28 |只看該作者

回覆樓主:

我之前都係咁,照咗係胃炎
感激遇上你~


寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


54#
發表於 26-6-17 21:36 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-17 17:17
吐口水有血

睇咗醫生未

我都試過有血
但係,係勞氣得滯,喉嚨傷咗,咳出血
不要從別人的嘴裡去認識我


水晶宮

積分: 64329


53#
發表於 26-6-17 21:36 |只看該作者
粵語長片入面嘔得血通常都 ...


珍珠宮

積分: 49704


52#
發表於 26-6-17 21:17 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-17 17:38
飲咖啡會嗎?
我有時一天飲二杯

你快啲去急症室啦


大宅

積分: 3021


51#
發表於 26-6-17 20:07 |只看該作者
照胃鏡


珍珠宮

積分: 38743

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


50#
發表於 26-6-17 20:03 |只看該作者

回覆樓主:

仲可以開post問,又可以等聽日,應該冇事。
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


珍珠宮

積分: 48906

馬年勳章 畀面勳章


49#
發表於 26-6-17 19:30 |只看該作者
aryemyem 發表於 26-6-17 18:57
我媽都試過
原來係肺炎
宜家醫返好,冇事

早上2個月我媽都試過
臨瞓前咳
諗住咳啖痰
點知係鮮血
我媽又醒用袋裝住左
即同佢入急症室
醫生已經話要留醫
打止血針/抗生素
做左肺PC Scan 同照左氣管
最後住左7日
係支氣管炎
懷疑係後生時肺勞過
個肺有舊疤痕
依家年紀大身體弱左就會引發
然後醫生出色前有叫佢去打肺炎鏈球針
佢之後返賽馬會普通抽血問姑娘
睇返病理
屬高危
免費打
龍鳳媽


珍珠宮

積分: 48906

馬年勳章 畀面勳章


48#
發表於 26-6-17 19:23 |只看該作者

回覆樓主:

係好似咳痰咁
咳出鮮血
龍鳳媽


大宅

積分: 1197


47#
發表於 26-6-17 19:21 |只看該作者

回覆樓主:

楼主所講吐血
A~粉红色少少血絲
B~份量少红色红水
C~深红色份量有一匙以上

1無痛感纯覺得有血腥味
2有D㬋嚨卡卡地
3胸肺悶悶地
4近排胃有D漲氣

有可能發生
A1=口腔/牙肉/鼻咽有出血
B2=喉嚨/食道有損
C3=胸肺/氣管有損傷
D4=胃嚴重出血


大宅

積分: 1047

馬年勳章 2026勳章


46#
發表於 26-6-17 19:16 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-17 17:16
要吃特別藥物嗎?

我都唔記得有冇食藥,最穩陣真係去醫院檢查清楚,叫你屋企人幫手睇住小朋友,身體最緊要


珍珠宮

積分: 48570


45#
發表於 26-6-17 19:16 |只看該作者

回覆樓主:

去急症室啦


大宅

積分: 4255


44#
發表於 26-6-17 19:07 |只看該作者
我有試過,又乜事都唔覺有感,先向保險介紹的電話問疹再叫我去見耳鼻喉科,說鼻豆發炎,食抗生素,比左D鼻敏藥我,成年冇再吐了。我是有鼻敏感但嗰排冇事的,竟然開開下會成口血,你一大塊血,嚇C左自己


子爵府

積分: 11873

陪月勳章


43#
發表於 26-6-17 18:57 |只看該作者
我媽都試過
原來係肺炎
宜家醫返好,冇事


象牙宮

積分: 235774


42#
發表於 26-6-17 18:05 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-17 17:17
吐口水有血

可能口有傷口,喉嚨損左!都係睇醫生啦


子爵府

積分: 14826


41#
發表於 26-6-17 18:04 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-17 17:17
吐口水有血

係咪牙血咋

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo