自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 74687


1#
發表於 昨天 07:34 |只看該作者
估2百人篩選、面试.審核,認可,最後约5%入職,揾工太不容易,18人争1個位,不知還以為大公司請人,咁畢業生,失業人仕,等待人仕、轉職人仕,高中年等,有什麼出路大家講下?(吹下水)
attach0/tmp/phpBp6ECu
attach1/tmp/phpCjWD9O


翡翠宮

積分: 82033

畀面勳章


90#
發表於 昨天 15:31 |只看該作者
cbeyond 發表於 26-6-21 14:23
可能工時長, 人工唔高, 後生唔願意做。
識人, 個女畢業後, 寧願做part time,都唔肯返長工,話兼職自 ...

所以而家情況兩極,一方面有工冇人返,另一方面,年青人搵到心儀工作又很困難
日日是好日


翡翠宮

積分: 82033

畀面勳章


89#
發表於 昨天 15:29 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 14:50
2百人到埸估埸地好大,當約12間公司,每間請1個又當有交代,其實D公司好辛苦,做咁大谭大龍鳳,用咁多人手,登記, ...

其實你有冇睇清楚篇新聞?

當局去年9月起要求僱主輸入侍應生及初級廚師外勞前,在本地招聘的四周期間,每周須到勞工處中心實地招聘並即場面試。不過,孫玉菡提到措施運作9個月,招聘情况遠遜於當局預期;其中一場提供4000份工作的招聘會,有約700人到場了解,當中逾200人收到錄取通知,惟最後只有12人入職。孫引述有求職者反映指職位薪酬比預期低、地點不便、「更數」不適合;故當局冀待措施擴至所有飲食業工種時,可給予本地人更多選擇和機會,提高應聘人數。

唔係200人到場,只請12個,係請左200人,只有12個人返工。


日日是好日


珍珠宮

積分: 32393


88#
發表於 昨天 15:08 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-21 08:02
通街失業生同被退休人士,冇眼睇!
停止輸入外勞啦!


X 2


水晶宮

積分: 74687


87#
發表於 昨天 14:55 |只看該作者

回覆樓主:

有冇人知當時情况?


水晶宮

積分: 74687


86#
發表於 昨天 14:50 |只看該作者

回覆樓主:

2百人到埸估埸地好大,當約12間公司,每間請1個又當有交代,其實D公司好辛苦,做咁大谭大龍鳳,用咁多人手,登記,面試,審查等。。。。另一個估可能全塲得一間大公司,從2百人中辛苦選出12人,就即時請了(可能又想多)


男爵府

積分: 7060


85#
發表於 昨天 14:45 |只看該作者
My-jade 發表於 26-6-21 09:54
公司最近請助理,暫時都係得啲妹妹仔應屆畢業生send CV,個個要求要$25,000以上人工,最後公司Offer萬七蚊 ...

咁依家實際行情是幾多? 印像中之前有見過一份research, fresh grad 中位大約係呢個數,咁同學們開呢個價位應都很正常吧。 啊女5年前freash grad offer 吾止呢個數,五年間不增反減,係咩原因大家心知肚明啦


瑪瑙宮

積分: 138496

馬年勳章


84#
發表於 昨天 14:23 |只看該作者
mother904 發表於 26-6-21 14:09
其實我唔明,明明話取錄200人,只有12人入職,即係話呢班人主動放棄份工,點解又關政府xxx?

如果呢啲工種 ...

可能工時長, 人工唔高, 後生唔願意做。
識人, 個女畢業後, 寧願做part time,都唔肯返長工,話兼職自由得多。


珍珠宮

積分: 31027


83#
發表於 昨天 14:17 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-21 14:09
咁新一代個個是寶,你見呢度jm都話有能力唔比子女出來受氣

老豆老母可以當佢係寶,公司上司唔會,出到社會冇競爭力搵唔到工就唔好怪人囉!


寶石宮

積分: 434283

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


82#
發表於 昨天 14:15 |只看該作者

回覆樓主:

其實北上消費唔平
其實如果有幾日假既我唔北上都會去外地玩, 但香港依然有消費。


講真呢啲招聘會算吧, 話請唔到咪可以引入外勞囉


侯爵府

積分: 20315


81#
發表於 昨天 14:09 |只看該作者
littledot 發表於 26-6-21 14:05
求職市場咩情況我唔清楚,但早輪朋友聚會,有兩個係公司做比較高層嘅朋友,話宜家啲年青嘅態度差,做嘢馬 ...

咁新一代個個是寶,你見呢度jm都話有能力唔比子女出來受氣


翡翠宮

積分: 82033

畀面勳章


80#
發表於 昨天 14:09 |只看該作者
其實我唔明,明明話取錄200人,只有12人入職,即係話呢班人主動放棄份工,點解又關政府xxx?

如果呢啲工種唔可以吸引本地人,咪解釋左點解要引入外勞。
日日是好日


侯爵府

積分: 20315


79#
發表於 昨天 14:05 |只看該作者
LedTV 發表於 26-6-21 13:39
我朋友餐廳就成棚都外勞
租埋宿舍比佢地住
個個死心塌地

講真,樓下連鎖外勞侍應態度好過以前果幾個香港大帝好多


珍珠宮

積分: 31027


78#
發表於 昨天 14:05 |只看該作者
Lilyforest 發表於 26-6-21 12:49
人以羣分,樓主有幾多本錢佢身邊識嘅人都咁上下,所以成日話揾唔到工。我曾經喺某啲帖都講過我有2個朋友退 ...

求職市場咩情況我唔清楚,但早輪朋友聚會,有兩個係公司做比較高層嘅朋友,話宜家啲年青嘅態度差,做嘢馬虎,做錯嘢仲理所當然,係公司當自己係王子公主 ,仲話有得揀情願請個年紀大啲嘅人


翡翠宮

積分: 82033

畀面勳章


77#
發表於 昨天 14:04 |只看該作者
newinewi 發表於 26-6-21 10:17
想請教下, 招聘會200人取錄, 得12人入職.

咁即係點?

新聞有講;

孫引述有求職者反映指職位薪酬比預期低、地點不便、「更數」不適合



日日是好日


侯爵府

積分: 22582

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


76#
發表於 昨天 14:00 |只看該作者
dyl 發表於 26-6-21 09:07
年輕一代真惨, 前路汒汒

唉,見唔到前景,出生率應該再低


水晶宮

積分: 74687


75#
發表於 昨天 13:54 |只看該作者
無話可說 發表於 26-6-21 13:49
開工不足,兼職都叫有工做架啦,呢個政府理鬼你咩

等65大家一起取津貼,北上中山做皇帝


水晶宮

積分: 74687


74#
發表於 昨天 13:49 |只看該作者
本帖最後由 brother4 於 26-6-21 13:50 編輯
LedTV 發表於 26-6-21 13:39
我朋友餐廳就成棚都外勞
租埋宿舍比佢地住
個個死心塌地

如果香港包食包住同外勞人工同步,自己一樣的表展


象牙宮

積分: 235646


73#
發表於 昨天 13:49 |只看該作者

回覆樓主:

開工不足,兼職都叫有工做架啦,呢個政府理鬼你咩


大宅

積分: 1254


72#
發表於 昨天 13:49 |只看該作者
失業率3%啫

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo