自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10497

牛年勳章


1#
發表於 昨天 09:34 |只看該作者
有無發覺而家好多點心都係「3個一籠」?

4個人飲茶變得好尷尬






水晶宮

積分: 64280


42#
發表於 2 小時前 |只看該作者
大包小包 發表於 26-6-22 12:32
唔明有幾尷尬,除非嗰4個人都係好計較,食少件又唔會冇左忽肉…..

可能樓主成家都係呢啲人


侯爵府

積分: 24856


41#
發表於 2 小時前 |只看該作者
noodle_noodle 發表於 26-6-21 16:43
咁如果4件,又有人會話咁5個人食好尷尬

係囉好無聊
個個家庭都4個人既咩?同埋飲茶又未必自己一家去,有時叫埋老人家姨媽姑姐,幾多粒一籠先岩呢?
同埋三粒四粒都係講緊某d點心者,大把都唔係,攞黎講


複式洋房

積分: 322


40#
發表於 10 小時前 |只看該作者
bebet 發表於 26-6-21 09:34
有無發覺而家好多點心都係「3個一籠」?

4個人飲茶變得好尷尬

唔明有幾尷尬,除非嗰4個人都係好計較,食少件又唔會冇左忽肉…..


瑪瑙宮

積分: 149850

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


39#
發表於 10 小時前 |只看該作者
唔係全部, 有些仲係4件, 其實無所謂, 唔係所有人都喜歡食全部點心.


伯爵府

積分: 17917


38#
發表於 10 小時前 |只看該作者

吾系个个都4人8人
有3人有5人
都預度邊d多人中意食
就會叫多一籠

認同茶樓點心縮水
點心迷你左好多


子爵府

積分: 12331


37#
發表於 11 小時前 |只看該作者
雖然4粒會岩我地d,但如果3人,4粒都唔岩數
最近我地4人去1間default係3粒,但可以加少少錢要4粒1籠,咁岩有d食物有1個人唔食就可以唔加
咁都ok
標題可唔可以講清楚D?

點解講2個人相似要話"唔覺, 佢靚D, 佢眼大D..." 而家講相似, 唔係一樣, 唔係鬥靚


大宅

積分: 1497


36#
發表於 12 小時前 |只看該作者
變相加價


翡翠宮

積分: 86723


35#
發表於 昨天 17:19 |只看該作者

回覆樓主:

唔會全部點心都啱食
所以就算4人去飲茶
一籠得3件都冇所謂


珍珠宮

積分: 47172


34#
發表於 昨天 16:58 |只看該作者
bebet 發表於 26-6-21 11:21
老人家話,一盅兩件意思係一盅茶配兩碟點心,唔係一籠得兩件點心喎
...

x2


侯爵府

積分: 21402


33#
發表於 昨天 16:43 |只看該作者
bebet 發表於 26-6-21 09:34
有無發覺而家好多點心都係「3個一籠」?

4個人飲茶變得好尷尬

咁如果4件,又有人會話咁5個人食好尷尬


水晶宮

積分: 50646

2025勳章蛇年勳章


32#
發表於 昨天 16:07 |只看該作者
JoanC 發表於 26-6-21 09:55
如果點心4件一籠,三個人飲茶咪一樣尷尬

點心4件一籠,3個人飲茶,1個人尷尬
點心3件一籠,4個人飲茶,3個人尷尬


水晶宮

積分: 62276

父親節2025勳章 母親節2025勳章


31#
發表於 昨天 16:00 |只看該作者
已經好耐喇!


大宅

積分: 2691


30#
發表於 昨天 15:54 |只看該作者
餐飲業最叻取巧欺騙


子爵府

積分: 10902


29#
發表於 昨天 15:52 |只看該作者
bebet 發表於 26-6-21 09:34
有無發覺而家好多點心都係「3個一籠」?

4個人飲茶變得好尷尬

通常蝦餃2粒果的會大粒少少


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


28#
發表於 昨天 15:11 |只看該作者
減咗粒數即係加價


洋房

積分: 98


27#
發表於 昨天 14:05 |只看該作者
市道差, 唔敢加價,唯有喺食物偷工減料~ M記個包都好細㗎⋯⋯越嚟越細


伯爵府

積分: 16017


26#
發表於 昨天 13:59 |只看該作者
bebet 發表於 26-6-21 09:34
有無發覺而家好多點心都係「3個一籠」?

4個人飲茶變得好尷尬

你真係見得少,兩個一籠都唔少


珍珠宮

積分: 44650


25#
發表於 昨天 13:55 |只看該作者
變相加價


琥珀宮

積分: 189106

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 昨天 13:53 |只看該作者

回覆樓主:

我飲開鍾廚係逐粒計

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo