自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


子爵府

積分: 10904


1#
發表於 前天 16:24 |只看該作者
病左好耐,無論咩病都係痛苦
思覺失調,耳鳴左廿幾年
抑鬱左十幾年
現在又鼻炎,一直唔好
現在我覺得現在仲焦慮埋,
覺得的醫生都幫唔到我


侯爵府

積分: 24384


42#
發表於 9 小時前 |只看該作者
混凝土氣嘈音
氣宇軒昂清爽旋風神采飛揚赤馬飛馳


公爵府

積分: 25517

母親節2025勳章


41#
發表於 9 小時前 |只看該作者
core 發表於 26-6-22 00:55
我懷疑我鼻炎係屋企霉菌所致,唔肯定?
但我同媽無能力搬走或裝修

要掉雜物,清潔,間中用下抽濕機


男爵府

積分: 6031


40#
發表於 9 小時前 |只看該作者
回覆 core 的帖子

我都周身病痛,右膝蓋痛醫生話要做手術,成二十萬,我又冇買保險,所以忍痛唔做,太痛食止痛藥,排到年尾先第一次睇政府,左膝而家又開始痛。條腰三十幾年前車禍整傷,呢年幾又返發,現況唯有忍痛,一痛就食藥


水晶宮

積分: 50656

2025勳章蛇年勳章


39#
發表於 9 小時前 |只看該作者
core 發表於 26-6-21 16:24
病左好耐,無論咩病都係痛苦
思覺失調,耳鳴左廿幾年
抑鬱左十幾年

試吓出外做少少運動


水晶宮

積分: 54368

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


38#
發表於 11 小時前 |只看該作者
core 發表於 26-6-22 08:55
我懷疑我鼻炎係屋企霉菌所致,唔肯定?
但我同媽無能力搬走或裝修

有冇空氣清新機?開左好好多。發毛要開抽濕機,屋企夠乾先冇毛菌
感激遇上你~


瑪瑙宮

積分: 139308

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 11 小時前 |只看該作者
core 發表於 26-6-22 00:55
我懷疑我鼻炎係屋企霉菌所致,唔肯定?
但我同媽無能力搬走或裝修

搵關愛隊得唔得呀?


水晶宮

積分: 54368

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


36#
發表於 11 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kiko_mami 於 26-6-23 05:15 編輯

病左十幾年,婦科藥預我食到5x歲,而家先3x。唔好計其他野
日子總要過,開開心心又一日。
我鼻炎都唔知幾多年,間中發所以唔理佢。一發作就睇醫生,要洗鼻+類固醇噴鼻。


子爵府

積分: 10904


35#
發表於 昨天 08:55 |只看該作者
likammy 發表於 26-6-21 20:05
另一個角度睇, 如果有藥食,可以有正常生活, 唯有接受, 有得攪總好過乜都做唔到。
...

我懷疑我鼻炎係屋企霉菌所致,唔肯定?
但我同媽無能力搬走或裝修


瑪瑙宮

積分: 138506

馬年勳章


34#
發表於 昨天 08:35 |只看該作者

回覆樓主:

加油, 唔好放棄
仲有得醫, 就唔係絕望, 遂樣慢慢來


水晶宮

積分: 56154


33#
發表於 昨天 08:28 |只看該作者
core 發表於 26-6-21 19:45
中醫師叫我早的休息
抽時間曬到陽光的地方走動下

我都覺得,太陽、大樹、微風、花草,運動會是最好的解藥,呢是呢道藥方需要時間,你專心一致長時間投入,慢慢應有好轉


子爵府

積分: 14402

2024年龍年勳章


32#
發表於 昨天 01:56 |只看該作者
core 發表於 26-6-21 16:24
病左好耐,無論咩病都係痛苦
思覺失調,耳鳴左廿幾年
抑鬱左十幾年

生於為人,病患多少都難免,但相信心態好重要,首先要信自己會痊愈先,免疫力才會好
Life must go on


水晶宮

積分: 67222


31#
發表於 前天 23:14 |只看該作者

回覆樓主:

關關難過關關過 ,共勉之


子爵府

積分: 10904


30#
發表於 前天 23:05 |只看該作者
ToChu001 發表於 26-6-21 21:55
鼻炎點醫?
我最近都好嚴重

之前睇過耳鼻喉科,又睇過中醫


男爵府

積分: 6680


29#
發表於 前天 21:55 |只看該作者

回覆樓主:

鼻炎點醫?
我最近都好嚴重


侯爵府

積分: 22310


28#
發表於 前天 21:47 |只看該作者
一切都會好起來,加油!


子爵府

積分: 10904


27#
發表於 前天 21:44 |只看該作者
Anpanmama 發表於 26-6-21 21:35
記住醫生都冇放棄你,你唔好放棄你自己!
逐樣逐樣醫,醫好佢,而家首先醫好鼻炎先啦。
你已經做得好好好 ...

謝謝鼓勵
有時覺得好無助
幸好還有信仰支撐


珊瑚宮

積分: 102214

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 前天 21:35 |只看該作者
core 發表於 26-6-21 16:24
病左好耐,無論咩病都係痛苦
思覺失調,耳鳴左廿幾年
抑鬱左十幾年

記住醫生都冇放棄你,你唔好放棄你自己!
逐樣逐樣醫,醫好佢,而家首先醫好鼻炎先啦。
你已經做得好好好㗎啦,起碼你知道自己唔舒服嘅病因肯面對,記住keep住睇醫生keep住食藥,覺得啲藥食咗唔舒服或者有啲乜嘢感覺都要同醫生講等佢幫你調教!
支持你


公爵府

積分: 25564


25#
發表於 前天 21:34 |只看該作者
core 發表於 26-6-21 16:24
病左好耐,無論咩病都係痛苦
思覺失調,耳鳴左廿幾年
抑鬱左十幾年
爾,排字中出兩個公仔,今日你心情都不錯喎


珍珠宮

積分: 35227


24#
發表於 前天 21:31 |只看該作者
core 發表於 26-6-21 16:24
病左好耐,無論咩病都係痛苦
思覺失調,耳鳴左廿幾年
抑鬱左十幾年

有鼻炎去睇醫生食抗生素啦,好快好返,其他的一步步來啦

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo