自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21345


1#
發表於 5 天前 |只看該作者
本帖最後由 soscho 於 26-6-25 23:41 編輯

知唔知開三面台定四面台?網上搵唔到資料


侯爵府

積分: 21345


132#
發表於 昨天 21:27 |只看該作者
pig_tiger 發表於 26-6-26 20:45
狂小子我鍾意2002港樂演唱會的版本

啱啱聽完, , 24年前, 唱到同碟冇分別


伯爵府

積分: 18659


131#
發表於 昨天 21:03 |只看該作者
rhung 發表於 26-6-26 20:51
信唔過,只係一個平台俾雙方買賣,有機會買到假飛。

明白,唔該曬


子爵府

積分: 10577

睛靈勳章


130#
發表於 昨天 20:51 |只看該作者
cheuklokmom 發表於 26-6-26 17:47
我都驚公開發售時搶唔到。 有冇JM試過係Viagogo 尼個網站買演唱會飛? 信唔信得過?
...

信唔過,只係一個平台俾雙方買賣,有機會買到假飛。


男爵府

積分: 8819


129#
發表於 昨天 20:45 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-26 15:02
剛才找來聽原來是夢幻的笑容大碟的歌,聽落一般般

狂小子我鍾意2002港樂演唱會的版本


男爵府

積分: 5653


128#
發表於 昨天 18:29 |只看該作者
Alan 好多歌好好聽. 我到而家都成日聽佢同Danny 啲歌.


伯爵府

積分: 18659


127#
發表於 昨天 17:47 |只看該作者
ymc 發表於 26-6-24 10:43
我都想睇。睇下到時買唔買到。

我都驚公開發售時搶唔到。 有冇JM試過係Viagogo 尼個網站買演唱會飛? 信唔信得過?


侯爵府

積分: 20541


126#
發表於 昨天 15:02 |只看該作者
iwff 發表於 26-6-26 14:19
我都係首首都識唱, 狂小子好聽呀, 已買入場票

剛才找來聽原來是夢幻的笑容大碟的歌,聽落一般般


翡翠宮

積分: 86148


125#
發表於 昨天 14:36 |只看該作者
TAKTAKB 發表於 26-6-23 12:15
我仲排緊喎
前面仲有4千幾人在排隊



侯爵府

積分: 20541


124#
發表於 昨天 14:28 |只看該作者
angiehouse 發表於 26-6-26 14:24
你講起我又記得,托上膊,去沙灘都照墳

係呀! 聽到 播自己偶像的歌就好開心,果時成街都播ALAN, LESLIE, ANITA呢幾個 全民偶像


水晶宮

積分: 57021


123#
發表於 昨天 14:24 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-26 14:21
好有氣氛,以前成街都墳機 去BBQ都扥部機出來鬥歌

你講起我又記得,托上膊,去沙灘都照墳


侯爵府

積分: 20541


122#
發表於 昨天 14:21 |只看該作者
angiehouse 發表於 26-6-26 13:59
我細個時住公屋對面樓個哥哥成日梵機,考試期就播成功需苦幹,落雨就播雨絲情仇,個個細路聽到入晒血
...

好有氣氛,以前成街都墳機 去BBQ都扥部機出來鬥歌


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


121#
發表於 昨天 14:19 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-25 23:57
ALAN既歌我幾乎首首都識唱,係樓上講的狂小子未聽過,可能是最早期的


我都係首首都識唱, 狂小子好聽呀, 已買入場票


水晶宮

積分: 57021


120#
發表於 昨天 13:59 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-25 23:57
ALAN既歌我幾乎首首都識唱,係樓上講的狂小子未聽過,可能是最早期的

我細個時住公屋對面樓個哥哥成日梵機,考試期就播成功需苦幹,落雨就播雨絲情仇,個個細路聽到入晒血


侯爵府

積分: 20541


119#
發表於 前天 23:57 |只看該作者
錢錢媽 發表於 26-6-25 17:04
你講開,我都好似冇睇過佢演唱會,我諗幾年前嗰一次,已經買晒飛準備睇,點知臨時要去公幹,冇得睇;不過 ...

ALAN既歌我幾乎首首都識唱,係樓上講的狂小子未聽過,可能是最早期的


男爵府

積分: 8819


118#
發表於 前天 23:08 |只看該作者
cbeyond 發表於 26-6-25 17:13
同事早2/3星期前,已經話有免費演唱會門票

唔排除有人從贊助商或其他內部途徑攞到免費飛。不過我只想講今日開始歌迷會優先賣飛,都有唔少歌迷搶唔到,所以有心想睇而又未買飛的朋友,留意公開發售日期


侯爵府

積分: 21345


117#
發表於 前天 18:43 |只看該作者
錢錢媽 發表於 26-6-25 18:31
你講完之後,我又摷返嚟聽,而家個腦不斷loop住呢首歌!
歌詞簡潔到肉!!
別後到現在 ...

歌詞簡單易明,當日你點樣對心愛嘅女人 ,而家就後悔莫及


子爵府

積分: 14754


116#
發表於 前天 18:31 |只看該作者
本帖最後由 錢錢媽 於 26-6-25 18:32 編輯
soscho 發表於 26-6-25 17:46
係呀,仲有無邊的思憶 ,不過我真係好鍾意狂小子 ,唔係話好hit,唔知佢會唔會揀
...

你講完之後,我又摷返嚟聽,而家個腦不斷loop住呢首歌!
歌詞簡潔到肉!!
別後到現在 願望到絕望 萬千悔恨意
徘徊又徘徊 徬徨又徬徨 卻總欠所依


侯爵府

積分: 21345


115#
發表於 前天 17:46 |只看該作者
錢錢媽 發表於 26-6-25 17:42
之前一次搭飛機CX,冇咩戲好睇,又想瞓覺,於是就走去揀咗聽歌,竟然好多好多譚詠麟嘅舊碟!我揀咗無邊的 ...

係呀,仲有無邊的思憶 ,不過我真係好鍾意狂小子 ,唔係話好hit,唔知佢會唔會揀


子爵府

積分: 14754


114#
發表於 前天 17:42 |只看該作者
soscho 發表於 26-6-25 17:11
狂小子,凌晨一吻,我都覺得曲詞好正

之前一次搭飛機CX,冇咩戲好睇,又想瞓覺,於是就走去揀咗聽歌,竟然好多好多譚詠麟嘅舊碟!我揀咗無邊的思憶嗰一隻,同另一隻,先發現原來好多歌都唔記得咗,但係一聽之下,竟然首首都識唱

首頁
12345...7

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo