自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   7


子爵府

積分: 11375


1#
發表於 前天 14:55 |只看該作者
本帖最後由 李家承 於 26-6-23 14:56 編輯

請問有無人打過骨針?請問邊到打同咩價錢?痛唔痛?有無副作用?可以分享嗎?謝謝。


珍珠宮

積分: 30880

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


36#
發表於 5 小時前 |只看該作者
李家承 發表於 26-6-24 16:21
請問邊間打?咩牌子針?
Prolia


子爵府

積分: 12932


35#
發表於 昨天 18:28 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 蝦米豬 於 26-6-24 18:29 編輯

試過識人骨質疏鬆唔理唔知,一次唔小心跌倒,盆骨碎裂,一世坐輪椅,影響生活,才五十多歲。
骨質疏鬆唔會死人,但會嚴重影響生活


子爵府

積分: 11375


34#
發表於 昨天 18:23 |只看該作者
MariaTsui 發表於 26-6-24 16:01
Yes,媽媽確診骨質疏鬆時,醫生告知女兒很大機會有。

醫生講到唔可以唔處理,否則影響日後生活。


子爵府

積分: 11375


33#
發表於 昨天 18:22 |只看該作者
pomanlife 發表於 26-6-24 15:51
Prolia $3500
唔知你要打邊一隻

私家係依款


子爵府

積分: 11375


32#
發表於 昨天 18:22 |只看該作者
MariaTsui 發表於 26-6-24 15:44
如果已有骨質疏鬆報告,可以在政府醫院覆診時讓醫院備案,告訴醫生因腎功能差不能食藥,只可以打骨針,如 ...

oic,thx


子爵府

積分: 11375


31#
發表於 昨天 16:21 |只看該作者
十一哥 發表於 26-6-24 15:07
我已在私家度打左5年, 每年2次, 每次$4仟幾, 完全無唔舒服, 而睇住每年驗骨質疏鬆都見到有進步, 所以我會ke ...

請問邊間打?咩牌子針?


水晶宮

積分: 61243


30#
發表於 昨天 16:01 |只看該作者
本帖最後由 MariaTsui 於 26-6-24 16:03 編輯
soscho 發表於 26-6-24 16:00
即係你未有病徵已經主動check

Yes,媽媽確診骨質疏鬆時,醫生告知女兒很大機會有。


侯爵府

積分: 21333


29#
發表於 昨天 16:00 |只看該作者
MariaTsui 發表於 26-6-24 15:59
我媽媽有骨質疏鬆,是遺傳,基本上沒有病徵。

即係你未有病徵已經主動check


水晶宮

積分: 61243


28#
發表於 昨天 15:59 |只看該作者
本帖最後由 MariaTsui 於 26-6-24 16:00 編輯
soscho 發表於 26-6-24 15:57
請問你有咩病徵先知有骨質疏鬆,無病徵會唔會無啦啦去照?

我媽媽有骨質疏鬆,是遺傳,基本上沒有病徵。


侯爵府

積分: 21333


27#
發表於 昨天 15:57 |只看該作者
MariaTsui 發表於 26-6-23 17:47
基本上一年打兩次,打肚皮,沒有副作用,打完後,我有照骨質,骨密度是有改善。
...

請問你有咩病徵先知有骨質疏鬆,無病徵會唔會無啦啦去照?


彩鑽殿

積分: 609825

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


26#
發表於 昨天 15:51 |只看該作者
李家承 發表於 26-6-23 17:33
私家大約4000蚊左右,我諗緊威院打還是仁安醫院打?

Prolia $3500
唔知你要打邊一隻


水晶宮

積分: 61243


25#
發表於 昨天 15:44 |只看該作者
李家承 發表於 26-6-24 14:35
謝謝妳,我有便秘同腎石唔敢食钙片,請問私家打好啲還是政府打?因為有cancer 食AI藥副作用變咗骨質疏鬆, ...

如果已有骨質疏鬆報告,可以在政府醫院覆診時讓醫院備案,告訴醫生因腎功能差不能食藥,只可以打骨針,如果政府醫院肯給骨針就最好,可以在覆診時打,平很多,因為私家打骨針要3千幾元一枝,私家和政府都是同一牌子骨針。


珍珠宮

積分: 30880

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


24#
發表於 昨天 15:07 |只看該作者
本帖最後由 十一哥 於 26-6-24 15:49 編輯

我已在私家度打左5年, 每年2次, 每次$4仟幾, 完全無唔舒服, 而睇住每年驗骨質疏鬆都見到有進步, 所以我會keep住打到無收入為止.


子爵府

積分: 11375


23#
發表於 昨天 14:36 |只看該作者
MariaTsui 發表於 26-6-24 08:00
是負2.1?如果腎沒有問題,政府一般會開保骨藥,但這款藥會傷腎,不可長期食,不是鈣片,私家就可能叫你打 ...

有腎石加便秘,所以唔敢食鈣片。


子爵府

積分: 11375


22#
發表於 昨天 14:35 |只看該作者
333s 發表於 26-6-24 07:52
老媽政府醫院打骨針。打几年了。有需要難道 而不打嗎??? 針痛似蚊咬。骨折強迫被拉直, 痛几万倍。 骨 ...

明白


子爵府

積分: 11375


21#
發表於 昨天 14:35 |只看該作者
MariaTsui 發表於 26-6-24 07:37
醫生說得無錯,效果很嚴重,現在打骨針,只是一年打兩次,想效果好,可加食鈣片和維他命D,另加做運動和晒 ...

謝謝妳,我有便秘同腎石唔敢食钙片,請問私家打好啲還是政府打?因為有cancer 食AI藥副作用變咗骨質疏鬆,現在諗緊是否自費私家打。


水晶宮

積分: 61243


20#
發表於 昨天 08:00 |只看該作者
本帖最後由 MariaTsui 於 26-6-24 08:01 編輯
李家承 發表於 26-6-23 19:20
我都唔識睇,好似2.1?

是負2.1?如果腎沒有問題,政府一般會開保骨藥,但這款藥會傷腎,不可長期食,不是鈣片,私家就可能叫你打骨針,副作用教少。


象牙宮

積分: 239666


19#
發表於 昨天 07:52 |只看該作者
李家承 發表於 26-6-23 14:55
請問有無人打過骨針?請問邊到打同咩價錢?痛唔痛?有無副作用?可以分享嗎?謝謝。
...

老媽政府醫院打骨針。打几年了。有需要難道 而不打嗎??? 針痛似蚊咬。骨折強迫被拉直, 痛几万倍。 骨手術后之痛比打針, 痛几万倍。 (怕痛) 打針時人尽放松。

沒有需要, 醫生不會給你打骨針的。服藥 + 晒太陽。


想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


水晶宮

積分: 61243


18#
發表於 昨天 07:37 |只看該作者
李家承 發表於 26-6-24 07:27
我諗唔處理有咩後果?醫生話嚴重

醫生說得無錯,效果很嚴重,現在打骨針,只是一年打兩次,想效果好,可加食鈣片和維他命D,另加做運動和晒太陽,我曾在醫院見到一個病人,就是沒有理會,結果曾經骨折,最麻煩是骨質密度太低,普通一年打兩次骨針已經不足夠,要每日都打骨針,好似糖尿病人控制不好一樣,每天都要打,而且是自己打骨針,病人都有說後悔沒有早處理。

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo