親子旅遊

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


子爵府

積分: 14967


1#
發表於 09-8-12 11:38 |只看該作者
Airasia做緊特價機票,
係出年4月至7月,
我book咗出年5月去曼谷,
加加埋埋900蚊,
不過我見最平係香港去吉隆坡或檳城,
好似四五百蚊來回機票。


男爵府

積分: 5849


111#
發表於 09-8-31 17:08 |只看該作者
唔想煩, 畀多d錢坐大機..... CX / MH / SQ


複式洋房

積分: 370


110#
發表於 09-8-31 15:37 |只看該作者

小心Airasia

轉貼:1
http://travellife.org/forum/thread-54123-1-1.html

轉貼:2
http://www.thailandfans.com/forum/viewthread.php?tid=76824&extra=page%3D1


訂呢D airline前真係要三思,係香港出左問題下下都要打長途去其它國家先問到,虺!真係幾煩!!!!!!

[ 本帖最後由 lala82 於 09-8-31 15:51 編輯 ]


大宅

積分: 1987


109#
發表於 09-8-31 11:46 |只看該作者
依家做緊1月至4月既機票promotion喇


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


108#
發表於 09-8-29 02:51 |只看該作者
明白哂, 唔該哂你 ..... 我會耐唔耐上去睇下 !!



原帖由 portiabb 於 09-8-26 11:54 發表
$0 ticket...都係等佢地出promote...果時有收handling charge...連埋tax為番3xx/人來回...佢又唔會全架機都係$0...可以只係隔幾日某班機得幾個位...so...要自己比d心機逐日search...呢度蝕左比我...但係會係其他地方 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


107#
發表於 09-8-28 10:03 |只看該作者
講過係...不過未證實
原帖由 a_mum2009 於 09-8-28 09:49 發表
hi

我想問AA 係咪10月會推出HK 直飛布吉??


大宅

積分: 3081


106#
發表於 09-8-28 09:49 |只看該作者
hi

我想問AA 係咪10月會推出HK 直飛布吉??


大宅

積分: 2667


105#
發表於 09-8-28 09:47 |只看該作者
原帖由 carmen911 於 09-8-27 22:16 發表


我知呀!!!
但我屋企人肯定唔只15kg,
我預佢哋起碼一個帶26吋,
一個就29吋,
到時可能擺兩條褲加埋個喼都20kg,
所以click最大重量個價錢囉。


我都係26"喼... ...但原來可以共用每人15kg架...所以我地又蝕咗幾百蚊囉...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


104#
發表於 09-8-28 09:37 |只看該作者
通常都係越早越平...當然又要係摧正做promote
原帖由 rabbitpiggy 於 09-8-28 08:21 發表


ic 唔該晒你呀.

咁我想請教下你, 係咪現在book 一定會平過遲d book 的呢? 即是越早越平架? 我怕今日booked, 過一排又平返.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


103#
發表於 09-8-28 09:33 |只看該作者
你個喼都幾重
原帖由 carmen911 於 09-8-27 22:16 發表


我知呀!!!
但我屋企人肯定唔只15kg,
我預佢哋起碼一個帶26吋,
一個就29吋,
到時可能擺兩條褲加埋個喼都20kg,
所以click最大重量個價錢囉。


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


102#
發表於 09-8-28 09:31 |只看該作者
e+都有做緊今年年尾平飛...不過唔夠之前平
原帖由 sweetmemory 於 09-8-27 21:04 發表
我想請問依家係咪無promotion 去曼谷呀??
我本想9月尾or 10月中去曼谷再轉去phuket,但係唔識點訂d promotion 飛呀,可唔可以教我呀,thx


公爵府

積分: 29432


101#
發表於 09-8-28 08:22 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-27 17:24 發表
佢有時會賣報紙廣告...另你可以得閒就去chk下佢個web site...佢有時會提早幾日講定幾時會有特價票開售...


唔該晒.


公爵府

積分: 29432


100#
發表於 09-8-28 08:22 |只看該作者
原帖由 masiuling1218 於 09-8-27 17:29 發表



我book出年7月頭...宜家再睇又加咗價... 好彩一早訂咗啫...


ic, thanks.

等我又快d 去睇睇先


公爵府

積分: 29432


99#
發表於 09-8-28 08:21 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-27 17:22 發表
紅日未必有...而且出年easter紅日呢d咁peak...就算有...都會第1時間已經比人book左...因為每架機ge平位數量係唔同...


ic 唔該晒你呀.

咁我想請教下你, 係咪現在book 一定會平過遲d book 的呢? 即是越早越平架? 我怕今日booked, 過一排又平返.


子爵府

積分: 14967


98#
發表於 09-8-27 22:16 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-27 17:08 發表
佢寄倉行李係用kg計...首15kg...hk$12...同一張itin可以share個kg黎用...唔係逐件計bor


我知呀!!!
但我屋企人肯定唔只15kg,
我預佢哋起碼一個帶26吋,
一個就29吋,
到時可能擺兩條褲加埋個喼都20kg,
所以click最大重量個價錢囉。


大宅

積分: 1987


97#
發表於 09-8-27 21:04 |只看該作者
我想請問依家係咪無promotion 去曼谷呀??
我本想9月尾or 10月中去曼谷再轉去phuket,但係唔識點訂d promotion 飛呀,可唔可以教我呀,thx


大宅

積分: 2667


96#
發表於 09-8-27 18:02 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-27 17:41 發表
要就個囡都係呢d日子先行得開...而且唔駛請咁多大假...其實拉上補下..有賺ga


我個囡宜家K2啫...7月頭應該做完評估...去玩吓都OK...
第時讀小學就真係難啲囉...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


95#
發表於 09-8-27 17:41 |只看該作者
要就個囡都係呢d日子先行得開...而且唔駛請咁多大假...其實拉上補下..有賺ga
原帖由 masiuling1218 於 09-8-27 17:31 發表


其實就算訂到平機票, easter呢啲旺季...我驚酒店會好爆同好貴囉...所以都係平日去抵玩啲...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


94#
發表於 09-8-27 17:39 |只看該作者
aa係咁ga...so要做early bird
原帖由 masiuling1218 於 09-8-27 17:29 發表



我book出年7月頭...宜家再睇又加咗價... 好彩一早訂咗啫...


大宅

積分: 2667


93#
發表於 09-8-27 17:31 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-27 17:22 發表
紅日未必有...而且出年easter紅日呢d咁peak...就算有...都會第1時間已經比人book左...因為每架機ge平位數量係唔同...


其實就算訂到平機票, easter呢啲旺季...我驚酒店會好爆同好貴囉...所以都係平日去抵玩啲...

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo