想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4134


1#
發表於 09-8-21 09:32 |只看該作者
我見好多sis太過緊張, 同埋我朋友話太過緊張會影響有bb, 所以我就開咗呢個topic, 等無論係準備開工既sis, 等緊bingo既sis, 或者失敗咗唔開心既sis可以入嚟講下笑輕鬆下個心情, 呢度乜都講得架! 快d入嚟傾下啦!


複式洋房

積分: 158


78#
發表於 09-9-2 08:36 |只看該作者
咁想生第2個時年紀大都係1個不育既原因, 始終年紀大機器壞.

原帖由 msannieng 於 09-8-29 21:47 發表
生咗一個都會變不育?????????????


複式洋房

積分: 158


77#
發表於 09-9-2 08:33 |只看該作者
你咁鍾意食辣, 你個仔生出來係咪叫"辣椒仔"

原帖由 史迪仔 於 09-8-29 16:40 發表
驚肥都係其中一個原因,因為我阿媽未生bb前都好瘦,食極唔肥,但生完我阿哥就肥咗少少,之後生埋我就暴肥,所以都有少少驚,同埋我唔係好鍾意食飯,我鍾意食粉麵多,煎炸同辣嘢更加鍾意啦!煎炸嘢我介到,辣嘢眞係好困難,我陀我個仔都要食 ...


伯爵府

積分: 17924

好媽媽勳章


76#
發表於 09-8-29 22:25 |只看該作者
原帖由 msannieng 於 09-8-29 22:20 發表
hm......唔明~~


我都想知點解生過又可以不育,但係本書無講 我唔知自己係唔係咁...本書話如1年正常性生活但無b就係不育,但如果過左35呢,就half year無b就要去見e生


大宅

積分: 3886


75#
發表於 09-8-29 22:20 |只看該作者
原帖由 bb鼠 於 09-8-29 21:53 發表
從來無生過的不育叫原發性,生過無得再生叫繼發性...
hm......唔明~~


伯爵府

積分: 17924

好媽媽勳章


74#
發表於 09-8-29 21:53 |只看該作者
從來無生過的不育叫原發性,生過無得再生叫繼發性...


大宅

積分: 3886


73#
發表於 09-8-29 21:47 |只看該作者
原帖由 bb鼠 於 09-8-29 21:38 發表


生育秘笈我係商務買架,58蚊,原來生過都可以不育,但係書就無講點解lor:(
其實我2月拆左個子宮環,想應該好易有...點知到宜家都未有...我生個女之前無睇中e架...都唔知係唔係意外...無野做果陣想要又無,搵到野做唔想 ...
生咗一個都會變不育?????????????


伯爵府

積分: 17924

好媽媽勳章


72#
發表於 09-8-29 21:45 |只看該作者
原帖由 Chestnut. 於 09-8-29 08:41 發表
係架, 有左bb介口仲辛苦過要bb前, 我上胎有左咩胃口都無, 只係想飲凍檸樂, 但我死都唔飲, 制止住自己, 我媽見我咩都唔食, 佢叫我: 飲啦, 咩都唔食唔得架, 可樂都有營養架.

你上胎係咪意外咁有左囡囡? ...


睇完生育秘笈後好驚,原來30歲後比30歲前有bb既%會跌左50%..我出年34啦...真係好驚做高齡產婦
上胎我無介口喎...照樣魚蝦蟹照食..都不知幾好胃口...係8個月後女女無掉頭,佢個頭頂住我肋骨好痛,夜晚又瞓得唔好...試過返工唔知幾時瞓左:(


伯爵府

積分: 17924

好媽媽勳章


71#
發表於 09-8-29 21:38 |只看該作者
原帖由 史迪仔 於 09-8-29 07:55 發表
生育秘笈報紙檔同7仔果d有無得賣架?幾錢一本?

妳係今次失敗咗先去睇中醫?之前妳生個女係意外定係有計劃去生架?如果有計劃去生,試咗幾多個cycle先中?我尋晚睇返我上次果個中醫,佢話我無氣,胃唔好,手腳痺,頭痛,唔夠訓,呢d中晒,但佢 ...


生育秘笈我係商務買架,58蚊,原來生過都可以不育,但係書就無講點解lor:(
其實我2月拆左個子宮環,想應該好易有...點知到宜家都未有...我生個女之前無睇中e架...都唔知係唔係意外...無野做果陣想要又無,搵到野做唔想要住佢就黎..我只係2次無避就有左..


大宅

積分: 4134


70#
發表於 09-8-29 16:40 |只看該作者
驚肥都係其中一個原因,因為我阿媽未生bb前都好瘦,食極唔肥,但生完我阿哥就肥咗少少,之後生埋我就暴肥,所以都有少少驚,同埋我唔係好鍾意食飯,我鍾意食粉麵多,煎炸同辣嘢更加鍾意啦!煎炸嘢我介到,辣嘢眞係好困難,我陀我個仔都要食,只係少辣囉!加上我99煮好多餸,食餸都食飽,邊食得落飯呀!但我唔返屋企食(我同99住),係出面同朋友食飯或返娘家,我就會食飯,不過生個仔前,我係99或者其他地方都會食半碗飯架!但自從生咗個仔之後,我就少咗食飯啦!而家我夜晚食返半碗飯啦!希望真係會快d可以bingo啦!

原帖由 Chestnut. 於 09-8-29 08:32 發表
史迪仔,
點解生完仔之後夜晚唔食飯? 驚肥? 上次睇何ec, 有2個十幾歲既後生女, 好瘦, 佢地又係話好耐都無食飯, 1個月都食唔到半湯匙飯, 因為超驚肥, 咁佢地又真係好fit, 背心短裙仔咁....

中醫講唔食飯係會無中氣, ...


複式洋房

積分: 158


69#
發表於 09-8-29 08:41 |只看該作者
係架, 有左bb介口仲辛苦過要bb前, 我上胎有左咩胃口都無, 只係想飲凍檸樂, 但我死都唔飲, 制止住自己, 我媽見我咩都唔食, 佢叫我: 飲啦, 咩都唔食唔得架, 可樂都有營養架.

你上胎係咪意外咁有左囡囡? 我上胎係plan, 等左半年先有bb, 生完個仔後, 已經同自己講唔再生, 因為好似世界未日咁咩都唔食得.....依家, 想個仔多個伴, 老公又超鍾意小朋友, 希望係高齡前生番個.

原帖由 bb鼠 於 09-8-28 22:11 發表


有個女唔代表清楚自己身體麻...睇完後知道原來想要小朋友就唔好食涼野,如涼瓜&木瓜...
上個月我真係膈2日就開工1次,但係都係無...所以我咪睇中e調理好先lor...生育秘笈先係...hehee...佢有埋有左後點料理...所以我 ...


複式洋房

積分: 158


68#
發表於 09-8-29 08:32 |只看該作者
史迪仔,
點解生完仔之後夜晚唔食飯? 驚肥? 上次睇何ec, 有2個十幾歲既後生女, 好瘦, 佢地又係話好耐都無食飯, 1個月都食唔到半湯匙飯, 因為超驚肥, 咁佢地又真係好fit, 背心短裙仔咁....

中醫講唔食飯係會無中氣, 氣就好似engine咁, 好緊要架, 仲要間唔中做運動, 多d做深呼吸既動作, 等子宮做下運動咁. 肉有好多蛋白質, 難消化.....唉, 中醫實在有太多野要介口啦, 我都唔係樣樣跟足,


大宅

積分: 4134


67#
發表於 09-8-29 07:55 |只看該作者
生育秘笈報紙檔同7仔果d有無得賣架?幾錢一本?

妳係今次失敗咗先去睇中醫?之前妳生個女係意外定係有計劃去生架?如果有計劃去生,試咗幾多個cycle先中?我尋晚睇返我上次果個中醫,佢話我無氣,胃唔好,手腳痺,頭痛,唔夠訓,呢d中晒,但佢話我月經不順就唔係咁啱,我今年二月前個cycle大約28日,二月開始就變為30-32,只係六月尾做過柏氏末片果次早咗4-5日,之後又係30-32日,但我8月開始我做人大計,今個月day27就嚟m啦!咁算唔算月經不順呢?同埋個醫師話腎好就易有,我上次睇咗佢一個月就有啦!佢話我腎虛,叫我食多d飯,話有氣腎都好,仲話氣字入面有個米,即係有米先有氣啦!仲叫我唔好食咁多酸嘢,例如番茄,蕉,橙,檸檬茶等,仲有煎炸嘢,之後仲講話佢之前有個女人睇佢,話本身生咗個仔,之後想再生多個都唔中,之後去睇西醫,西醫話佢生咗第一個之後子宮萎縮無得生,咁個女人睇佢,個中醫師同佢講d西醫亂講,話個女人只係腎虛之嘛!佢同我講個女人睇咗佢兩個月左右,年頭生一個年尾生一個喎!都唔知真定假!不過我自從生完我個仔之後夜晚無食飯架!唔知係唔係真係我唔食飯先至難有,我尋晚開始跟返以前一樣食返半碗飯,希望快d中啦!

P.S.:醫師仲話唔好食咁多肉喎!

原帖由 bb鼠 於 09-8-28 22:11 發表


有個女唔代表清楚自己身體麻...睇完後知道原來想要小朋友就唔好食涼野,如涼瓜&木瓜...
上個月我真係膈2日就開工1次,但係都係無...所以我咪睇中e調理好先lor...生育秘笈先係...hehee...佢有埋有左後點料理...所以我 ...


伯爵府

積分: 17924

好媽媽勳章


66#
發表於 09-8-28 22:11 |只看該作者
原帖由 Chestnut. 於 09-8-28 15:46 發表
你好似有個女wor, 仲睇生育指南???


有個女唔代表清楚自己身體麻...睇完後知道原來想要小朋友就唔好食涼野,如涼瓜&木瓜...
上個月我真係膈2日就開工1次,但係都係無...所以我咪睇中e調理好先lor...生育秘笈先係...hehee...佢有埋有左後點料理...所以我先買


複式洋房

積分: 158


65#
發表於 09-8-28 15:46 |只看該作者
你好似有個女wor, 仲睇生育指南???

原帖由 bb鼠 於 09-8-27 21:55 發表
我驚我日日咁既心情,想有bb都幾難...
btw,我買左生育指南啦


伯爵府

積分: 17924

好媽媽勳章


64#
發表於 09-8-27 21:55 |只看該作者
我驚我日日咁既心情,想有bb都幾難...
btw,我買左生育指南啦


伯爵府

積分: 17924

好媽媽勳章


63#
發表於 09-8-27 21:52 |只看該作者
原帖由 Chestnut. 於 09-8-27 08:28 發表
我地果度既賤人, 係咩都唔想做, 但就惡哂咁叫我地做, 仲大大聲講話呢d野邊個做就係saw仔咁, 都唔係做野架, 我做左野咁耐, 未試過同同事argue到成個partition都知. 不過我老細聽到都唔會support我. 我真係好唔想做 ...


我果d賤人,大佬叫佢做個project,佢同我講大家1team, share番少少...fine,咁咪share lor... 開會又係d賤人去開,我問返佢應該點做,佢就話:我都唔知喎...無人叫你做係你自己拿來做...哇,如果唔係响公司車,我實小實佢
我都唔想做呀,以為舊大佬退左休新大佬會調下佢,點知佢當新大佬colorless,新大佬又唔care喎...想唔做返歸,c6話公司有9百幾人,我只係唔like1個,咁就唔做就好waste... 咁又係...我走左賤人仲+得戚啦


大宅

積分: 4134


62#
發表於 09-8-27 08:37 |只看該作者
做嘢係咁架啦!我公司都係咁上下,我就唔理佢咁多,做晒自己嘢,準時返工準時放工!

我今日day26,cycle係30-32日,但尋晚同今朝check紅d完全無下線,我今個cycle應該多數失敗啦!


複式洋房

積分: 158


61#
發表於 09-8-27 08:28 |只看該作者
我地果度既賤人, 係咩都唔想做, 但就惡哂咁叫我地做, 仲大大聲講話呢d野邊個做就係saw仔咁, 都唔係做野架, 我做左野咁耐, 未試過同同事argue到成個partition都知. 不過我老細聽到都唔會support我. 我真係好唔想做啦......


原帖由 bb鼠 於 09-8-25 19:06 發表


我日日都唔想返工對住d賤人...咩都唔水做日日返黎傾電話


複式洋房

積分: 158


60#
發表於 09-8-27 08:24 |只看該作者
oh...我反而係第1胎緊張過第2胎, 因為我未有時勁驚自己會唔會不育, 好驚check 呢樣check果樣, 佗仔會點點點咁, 又驚生時既痛.....雖然依家生左個囝, 好似無咩驚咁, 但就心急囉, 驚做高齡產婦....

原帖由 debby1128 於 09-8-25 11:59 發表
我係等緊結果嘅師奶仔...而家先發覺生第二個嘅壓力係大過生第一個咁多
好累好累, 想食又要諗戒口, 想玩又要忍住, 人哋問起點解唔玩又要諗一大埋藉口,自己熱氣都唔敢飲涼茶,每朝起身都要CHECK住體溫&紅D.. ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo