自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7184


1#
發表於 10-5-10 21:20 |只看該作者
想問大家除左用奶及豆漿, 仲有咩食法 因覺符好"杰", 好難入口

唔該晒!


男爵府

積分: 8802

醒目開學勳章


31#
發表於 10-5-11 20:25 |只看該作者
我都覺得係...

原帖由 webjen 於 10-5-11 12:27 發表


好似有味精,食完好口渴!


禁止訪問

積分: 434


30#
發表於 10-5-11 20:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13936

好媽媽勳章


29#
發表於 10-5-11 13:34 |只看該作者
請問, 如果自己煮咸麥皮,
係咪應該用 “快熟” 果d?

我想有d咬感, 唔想好杰+爛...

謝謝!


大宅

積分: 1519

好媽媽勳章


28#
發表於 10-5-11 12:57 |只看該作者
我有個朋友係私家醫院做護士,佢話有d老人家(當然有$$那班)),佢地早上個賓賓送燕窩去比佢地加入麥皮裡面食!!而我比較平民的打工一族就會有時放火腿粒,雞蓉,不過我覺得最緊要的就是放d健康d嘅野入去食,否則失了我地食麥皮的作用!!


侯爵府

積分: 24189

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 10-5-11 12:56 |只看該作者
原帖由 webjen 於 10-5-11 12:27 發表


好似有味精,食完好口渴!


食完麥皮係會口渴d


侯爵府

積分: 24189

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 10-5-11 12:52 |只看該作者
原帖由 chanbaby 於 10-5-10 22:41 發表
我直頭煲粥咁煲..落冬姑,瘦肉碎,蝦米等...唔講都唔知係麥皮..

有時有老火湯飲淨..都加d 麥皮落去...做lunch


Me too,超好味


侯爵府

積分: 21205

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 10-5-11 12:45 |只看該作者
我又冇口渴喎,我覺得佢個味淡左D tim,我本身都唔食好咸野,不過都覺得淡左D,但係都好好味又方便.
原帖由 webjen 於 10-5-11 12:27 發表


好似有味精,食完好口渴!
   


珍珠宮

積分: 46392


24#
發表於 10-5-11 12:27 |只看該作者
原帖由 polarbb 於 10-5-11 12:14 發表
我上星期二開始食燕麥粥(桂格牌雞肉香姑味)食到星期五(早午兩餐),跟住星期六日照正常大魚大肉,今日磅輕左1磅半
好好味,加清水就食得.
反而麥皮我食唔到. ...


好似有味精,食完好口渴!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


侯爵府

積分: 21205

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 10-5-11 12:14 |只看該作者
我上星期二開始食燕麥粥(桂格牌雞肉香姑味)食到星期五(早午兩餐),跟住星期六日照正常大魚大肉,今日磅輕左1磅半
好好味,加清水就食得.
反而麥皮我食唔到.

[ 本帖最後由 polarbb 於 10-5-11 12:16 編輯 ]
   


大宅

積分: 3978


22#
發表於 10-5-11 12:06 |只看該作者
加清水. 有時+幾粒提子.
62食法係加豬肉同蔥. 好似粥.


侯爵府

積分: 23926

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 10-5-11 12:02 |只看該作者
我用脫脂奶粉,我覺得好好食..
我都係食special k..haha


子爵府

積分: 13712

好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 10-5-11 11:43 |只看該作者
我都試過咩都唔加, 真係好難入到口, 唯有加番小小煉奶..mouth:


原帖由 魚生 於 10-5-11 11:22 發表
無味點食呀?一定瘦到啦咁!


男爵府

積分: 8802

醒目開學勳章


19#
發表於 10-5-11 11:31 |只看該作者
我用脫脂奶粉加水架...


珍珠宮

積分: 46392


18#
發表於 10-5-11 11:30 |只看該作者
原帖由 魚生 於 10-5-11 11:22 發表
無味點食呀?一定瘦到啦咁!


食左 4 個月,都瘦到 3 幾磅,但我淨係做早餐,午晚都無食少到!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 10-5-11 11:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46392


16#
發表於 10-5-11 10:27 |只看該作者
原帖由 monchhichiip 於 10-5-10 21:41 發表
我就乜都無加,就咁用滾水沖黎食咋


me 2 ,食慣晒喇,呢個方法最清,我做早餐!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


大宅

積分: 2747


15#
發表於 10-5-11 09:47 |只看該作者
我很怕吃麥皮,無奈又要吃,試過多種方法,現在每天將麥皮放在電飯煲內,加少點水,煮成米飯般,乾脆當作白飯吃。
原帖由 mmabc 於 10-5-10 21:20 發表
想問大家除左用奶及豆漿, 仲有咩食法 因覺符好"杰", 好難入口

唔該晒!


象牙宮

積分: 216490


14#
發表於 10-5-11 09:41 |只看該作者
add some <家樂氏 special k>


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 10-5-10 23:06 |只看該作者
我鍾意用好立克/阿華田(唔落糖)
食埋梳打餅好飽肚
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo