時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


象牙宮

積分: 213532

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 10-8-25 15:02 |只看該作者
FROM CABLE NEWS, RADIO NEWS

http://cablenews.i-cable.com/webapps/news_video/index.php?news_id=340635

[ 本帖最後由 cy101 於 10-8-25 15:18 編輯 ]


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


24#
發表於 10-8-26 01:51 |只看該作者
衰D講, D菲工人挾持人質都慣啦, D hk少主, 咪又係俾佢地挾持住, 家庸果面好多mama都敢怒不敢言啦
等hk d議員仲幫佢地爭取咁多福利:;pppp:
d做得衰既菲工人, 可以既話, 趁而家炒哂佢地啦, 仲忍
佢地吾係衰都吾俾人炒啦, 又吾見我話要炒件印, 我錫佢都黎吾切, 做得好就有人鐘意有得獎
做得吾好, 一個都厭多呀


洋房

積分: 158


23#
發表於 10-8-26 01:44 |只看該作者
咁快就出來開記者招待會話香港的顧主?

佢地拿出來的証據都唔知系唔系真, 只憑個電話裡sms (點証明系佢地顧主send出)? 一兩個菲傭走出來講?

講真以住都有不少顧主呼寃, 話菲傭系工會協助下系法庭上屈佢地.

1. 請過菲律賓女傭的人好多都公認, 菲傭比其它地方的女傭精, 同現實.

2. 菲傭公會同菲律賓駐港領事比起其它國家, 一向都反應好快, 經常找機會去保護佢地權利, 例如請外傭稅, 審議內地傭工, 最低工資事件.

3. 賓妹思想比較複雜, 系灣仔, 尖沙咀晚上留連, 衣著性感, 酒巴, 接客, 釣金龜世,鬼佬, 見好多都系賓妹, 好少印傭, .....

[ 本帖最後由 瘦身熊 於 10-8-26 01:57 編輯 ]


伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


22#
發表於 10-8-25 16:03 |只看該作者
10個被炒菲傭有10個都話自己無辜啦, 以前係咁, 而家更加有籍口, 又俾機會個d 咩工會炒作


公爵府

積分: 28558

分享愛


21#
發表於 10-8-25 15:59 |只看該作者
我估係個工人本身有問題姐, 唔通個雇主炒工人, 話係因為 php呢單news攪到怕左姐姐咩~~


男爵府

積分: 7967


20#
發表於 10-8-25 15:51 |只看該作者
都傻既, 少少野就出來見報, 我係老闆都唔會用佢啦!!
即係等如果個"人", 做D挾持人質既事要求復職???
真係, 用下個腦啦!!
原帖由 nougatbb 於 10-8-25 15:43 發表
佢地要保住個飯碗嘛!


複式洋房

積分: 495


19#
發表於 10-8-25 15:43 |只看該作者
佢地要保住個飯碗嘛!
~ 自由從心而發 ~


象牙宮

積分: 222709

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18#
發表於 10-8-25 15:41 |只看該作者
原帖由 faicherry125 於 10-8-25 15:11 發表
日日都有工人被炒啦, 唔好入哂關康泰呢件事!!
不過政府暫停辦working Visa都應該 or 要考慮下保障我地雇主福利, 唔好幫哂d工人!!
x 2
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 3166

好媽媽勳章 醒目開學勳章


17#
發表於 10-8-25 15:40 |只看該作者
亞菲國公主自己表現唔好,比人炒就乘機賴落件事道,信佢講果個都有問題啦!
我囝囝叫 "小梓駿"、囡囡叫 "小梓妍"


珍珠宮

積分: 41363

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 10-8-25 15:35 |只看該作者
原帖由 faicherry125 於 10-8-25 15:11 發表
日日都有工人被炒啦, 唔好入哂關康泰呢件事!!
不過政府暫停辦working Visa都應該 or 要考慮下保障我地雇主福利, 唔好幫哂d工人!!



agree


男爵府

積分: 7967


15#
發表於 10-8-25 15:32 |只看該作者
用 PATPAT 諗野!!!!!!!!!

原帖由 siulili 於 10-8-25 15:24 發表
炒人唔使原因,補足比佢就得啦,保咩護罩呀!

佢地係多一個借口,話僱主衰,因呢件事而炒佢地,並唔係佢地自已差。

我又唔信佢係好, 個僱主真係會因為呢件事而炒佢囉。

呢個C人菲府D作風真係不知所謂。 ...


男爵府

積分: 5081


14#
發表於 10-8-25 15:31 |只看該作者
大部份香港人都係有真正需要才請工人的, 冇可能因為反菲情緒就炒人的. 呢d說話出自菲傭把口有幾成真, 自己用腦諗


男爵府

積分: 7967


13#
發表於 10-8-25 15:30 |只看該作者
因工作關係, 識D菲律賓人,
佢地成日講大話囉, 講野信1成都中招 !!!!!

原帖由 lady++ 於 10-8-25 15:20 發表
因為呢單野,原本因工人工作表現差想抄,依家都唔敢抄啦!

佢地又多一層保護罩啦,以後可以有持無恐


子爵府

積分: 10495

畀面勳章


12#
發表於 10-8-25 15:29 |只看該作者
比人抄個D菲傭實覺得自己"無辜"
但唔諗下同D低能警察的表現一樣, 叫僱主點包容????
菲傭比人抄吾會覺得自己做錯野...........反省下先,唔好借機話僱主因為佢
同個性"賴"政府一樣用藉口來掩飾己錯,推卸責任!

仇菲而炒--> 個菲傭米可以用依個理由告僱主lor, 撈一筆law


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 10-8-25 15:29 |只看該作者
我唔信 d 傭主會咁唔理性
如果個工人做得好
大家賓主關係又好
點會為呢件事而炒佢呢
唔 la 間既

唔係個個菲律賓人都係衰人既!!


伯爵府

積分: 15556


10#
發表於 10-8-25 15:24 |只看該作者
炒人唔使原因,補足比佢就得啦,保咩護罩呀!

佢地係多一個借口,話僱主衰,因呢件事而炒佢地,並唔係佢地自已差。

我又唔信佢係好, 個僱主真係會因為呢件事而炒佢囉。

呢個C人菲府D作風真係不知所謂。


男爵府

積分: 5323


9#
發表於 10-8-25 15:20 |只看該作者
因為呢單野,原本因工人工作表現差想抄,依家都唔敢抄啦!

佢地又多一層保護罩啦,以後可以有持無恐


珍珠宮

積分: 39766


8#
發表於 10-8-25 15:15 |只看該作者
8 chi


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


7#
發表於 10-8-25 15:14 |只看該作者
係咩原因被炒有邊個知?? 又由邊個把口講出來?

女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


男爵府

積分: 8709

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


6#
發表於 10-8-25 15:14 |只看該作者
日日都有人炒工人架啦, 原因係咪真係因人質事件後被炒先!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo