想生BB

跳至

首頁

尾頁
   13


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


1#
發表於 10-12-2 21:22 |只看該作者
我今日做左iui, 仲等緊結果,
今次iui成功提升左老公丁丁質量,
分享下, 俾有需要既jm做個參考~~

老公9月時驗過丁丁,

volume 1.4
Density 47
Motility 57%
Morphology 4%

型態得4%, 醫生話自然bingo機會低,
於是plan做iui + 努力提升老公丁丁質量.

老公開始食: 善存, gnc茄紅素, 冬蟲夏草花膠湯, 冬蟲夏草海蔘湯......+食少左起碼一半煙(但都係介唔晒).

我睇書話羊肉同海蔘對丁丁好好,於是係做iui前幾煲左冬蟲夏草羊肉海蔘黨蔘湯,仲要迫佢連飲幾日+食埋d海蔘同冬蟲夏草.

今日個丁丁report:

volume 1.6
Density 59
Motility 75%
Morphology 13%

連醫生都話佢個report ok,
希望今次成功啦~~


男爵府

積分: 6114


71#
發表於 11-12-31 21:50 |只看該作者

回覆:jennynini 的帖子

Jennynini,
我睇左你個post講丁丁形態,我c6丁丁形態得2,好擔心!見你話成功提升左,邊隻藥好?我今日去屈人寺都無乜適合咁,太多的話老公未必肯食,想睇下邊隻好!
同埋你可否介紹你個中醫俾我?貴嗎?大約幾錢?老公都可以睇嗎?
希望可以幫幫我。




大宅

積分: 1297


70#
發表於 11-12-30 19:08 |只看該作者

回覆:jennynini 的帖子

Thanks!




伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


69#
發表於 11-12-30 11:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jennynini 於 10-12-11 發表

原帖由 Penguin22 於 11-12-30 發表
請問邊度係勝利啊
好出名個個何x超開既輔助生育中心,係中環太子大廈。





大宅

積分: 1297


68#
發表於 11-12-30 01:12 |只看該作者

回覆:成功提升丁丁質量分享~~

Forgot to say congratulations to u jennynini :)




大宅

積分: 1297


67#
發表於 11-12-30 01:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jk121299+於+10-12-11+16:14+

原帖由 jennynini 於 10-12-11 發表
我係醫生寫紙去勝利度驗架,
家計會個d冇咩詳細同冇咁準.
請問邊度係勝利啊




伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


66#
發表於 11-12-28 14:30 |只看該作者
saralok 發表於 11-12-28 10:57
回覆 jennynini 的帖子

你好叻呀!恭喜晒^@^

要返工架, 但我係用電子煲,
放晒材料, 按個制, 就會自動煲,
朝早放, 放工先放海蔘, 煲多陣就有得飲, 好方便.


而且因為得2個人飲, 每次煲, 起碼夠2-3日飲,
我會分開放, 如果預飲剩既會飲多2日,
就將飲剩既分2份, 每次只反熱一份, 咁就冇咁易壞.


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


65#
發表於 11-12-28 14:25 |只看該作者
肯肯ZOE 發表於 11-12-25 12:20
jennynini Hi....
在登記左BK的第一天就已看了你這個topic講關於另一半的丁型態了.
....唉..我都好擔憂架, ...

跟樽上既份量食ja, 唔記得係1粒定2粒/日, 你可以睇返樽身有寫.


大宅

積分: 4558


64#
發表於 11-12-28 10:57 |只看該作者
回覆 jennynini 的帖子

你好叻呀!恭喜晒^@^
我想問,你有沒有做野呀?因為我要返工,如果要煲海參湯,應該要很多功夫,請問你平時點樣煲呢?可否教下我?
thx


別墅

積分: 837


63#
發表於 11-12-25 12:20 |只看該作者
jennynini Hi....
在登記左BK的第一天就已看了你這個topic講關於另一半的丁型態了.
....唉..我都好擔憂架, 而家放返慢少少步伐節奏,逐步改善
係咁那時你老公食gnc蠔皇素每天幾多粒?
祝您生個肥肥白白兔囡囡 :))


男爵府

積分: 9951


62#
發表於 11-12-23 20:46 |只看該作者
回覆 jennynini 的帖子

請問Morphology & Motility 個合格指數係咪 >70%? 我早兩日搵番C6份REPORT, 佢都係70%, 不過係幾年前!

點評

jennynini  我唔記得啦, 但隔離應該有參考值架喎~~  發表於 11-12-28 14:24


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


61#
發表於 11-12-23 15:35 |只看該作者
jennynini 發表於 10-12-3 00:25
醫生都係咁講,
但佢唔肯介, 我都冇辨法......
揮手!!!!


子爵府

積分: 13137


60#
發表於 11-12-22 16:34 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+11-12-21+17:50+我

原帖由 jennynini 於 11-12-22 發表
係呀, 將3個 x 埋 再 x volume,
你老公睇落好似麻麻喎......
係囉!佢總係唔合作,唔早瞓,唔戒口,次次iui前一兩星期開始病,真係好想鬧佢!
但佢係死都唔認錯ga!只係識叫我放鬆!
我就咩都做晒!
跑步、食supplement....
對住佢,我冇符!



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


59#
發表於 11-12-22 12:31 |只看該作者
applebabybb 發表於 11-12-22 11:43
是否(善存A to Zinc),你也有吃善存嗎?還是看中醫調理後自然Bingo,你懷孕有繼續吃中藥安胎嗎?



...

我都間中有食善存, 第一次bingo係iui, 可惜5w3d就流左,
小x後keep住睇中醫調理, 第二個cycle就自然bingo,
bingo後keep住睇中醫安胎到13w先停.


複式洋房

積分: 230


58#
發表於 11-12-22 11:43 |只看該作者

回覆 回覆:jennynini的帖子

是否(善存A to Zinc),你也有吃善存嗎?還是看中醫調理後自然Bingo,你懷孕有繼續吃中藥安胎嗎?




伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


57#
發表於 11-12-22 11:19 |只看該作者
cocogo168 發表於 11-12-22 00:24
請問個羊肉海參湯你地—個星期喝幾多次

我個時係盡量多湯水, 一個星期起碼有3日有湯飲.


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


56#
發表於 11-12-22 11:16 |只看該作者
zarara188 發表於 11-12-21 17:52
哦... 你最後都chose 咗自己生? 好brave 呀!!!
一定得!!! 祝順順利利!!!

想順產呀, 除非個b太大, 又或者有其他問題,
就會轉開刀, 希望大家都一切順順利利


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


55#
發表於 11-12-22 11:15 |只看該作者
zarara188 發表於 11-12-21 17:50
我... ok 啦! 做咗3次囉! 2nd & 3rd 都唔得.
第3次明明有晒反應, 第12日痛到去照, 董醫生仲話子宮入面show ...

係呀, 將3個 x 埋 再 x volume,
你老公睇落好似麻麻喎......

我自然bingo前老公有係政府度check過,
但手頭就冇report, 好記得數量有成9x, 活動力大約70%, 型態 9%.


禁止訪問

積分: 552


54#
發表於 11-12-22 00:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13137


53#
發表於 11-12-21 17:52 |只看該作者
哦... 你最後都chose 咗自己生? 好brave 呀!!!
一定得!!! 祝順順利利!!!

jennynini 發表於 11-12-21 17:45
好耐冇同你傾啦, 你點呀??
希望你好快有好消息啦

I just want to have healthy babies!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo