論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 216


1#
發表於 11-2-16 18:31 |只看該作者
BUN BUN 發難話提供比佢的食物唔值HK$700+,要我比HK$700+Allowance佢自己買嘢食
,請問有條咁既數既咩?要等值既咩?
我一口拒絕, 因為時間同水電煤都要用多D,佢話食唔飽, 但已經白飯任食,佢話餸唔夠, 問佢點解唔出聲, 佢話佢SHY,我應該知佢唔夠,佢鬧得我好好火,佢仲問我點解只可以DRINK ONE COFFEE, 我係買NESTLE 三合一比佢,我話我D朋友都係咁安排比工人 (我第一次請工人),佢竟然話你成日話D朋友咁做,咁你叫你D朋友嚟做呢! 我好ANGRY,佢又唔唸下我都每月出多HK$100比你呢!!


大宅

積分: 1962

畀面勳章


68#
發表於 11-2-21 16:47 |只看該作者
When my bun newly arrived and went to market, she asked me "can I buy coffee?" I replied, " Sure, but pay by your own." I even told her my ex-helper used to buy Nestle and balaba..... Then she would not dare to ask me to buy her anything anymore. Thus, sometimes employers should say "no" or otherwise the helpers would keep on testing your bottom line by keeping on requesting this or that. Sometimes, I will buy her snacks and drinks (not on regularly basis) and she will be very happy as it is out of her expectation.

原帖由 may.bb 於 11-2-21 11:44 發表
唔知bunbun係未都係咁?我之前請印印,不過想阿女學好d英文同聽人講bun識照顧小朋友多d所以轉請bun!佢一嚟就叫我買coffee比佢,我同c6都唔飲嘅,不過都比佢買,佢買咗2樽,我以為有排飲,點知原來每次都要用2樽嘢自己沖嚟飲,好快飲哂 ...


大宅

積分: 1422


67#
發表於 11-2-21 15:57 |只看該作者
原帖由 conniemar 於 11-2-17 13:52 發表
你話俾你個BUN BUN 聽佢嘅表現都唔值$3580, 咁佢又可以可以俾番ALLOWANCE 你呢. 得寸進尺, 太過份



侯爵府

積分: 20939

好媽媽勳章 畀面勳章


66#
發表於 11-2-21 15:55 |只看該作者
佢地真係諗住自己黎嘆世界嗎???


珍珠宮

積分: 39397

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


65#
發表於 11-2-21 15:49 |只看該作者
換人啦! 無野好講


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


64#
發表於 11-2-21 13:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11698


63#
發表於 11-2-21 11:55 |只看該作者
原帖由 wewe 於 11-2-16 22:25 發表
佢咪一樣唔值3580啦, 有無lazy allowance比番我地呀 ...


LIKE :lol


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


62#
發表於 11-2-21 11:48 |只看該作者
never agree to $700:

1) she will still eat your food (like rice and noodles)

2) she will use your gas

3)waste more time preparing her own food and less time doing house work

Ask her to go to agent. She cannot force u to pay food allowance. It is mutual. If she does not have enough meat, give her eggs, frozen chicken wings, frozen meat balls or baked beans. Let her eat as much rice as she wishes and let her have 2 coffees per day.


子爵府

積分: 12534


61#
發表於 11-2-21 11:44 |只看該作者
唔知bunbun係未都係咁?我之前請印印,不過想阿女學好d英文同聽人講bun識照顧小朋友多d所以轉請bun!佢一嚟就叫我買coffee比佢,我同c6都唔飲嘅,不過都比佢買,佢買咗2樽,我以為有排飲,點知原來每次都要用2樽嘢自己沖嚟飲,好快飲哂!之後買3盒一,又係貴嘢,所以之後我買雀x三合一佢飲,一包約一蚊!唔只,佢仲要求買hand cream比佢,仲要指明上一個僱主買比佢嘅hand cream,不過因為佢唔記得咩牌子,最後佢叫我買凡士林比佢,我買咗一大盒比佢!佢真係食好多嘢,飯同餸都比以前印印食多一倍,仲食得多過c6!佢同agent講話食唔飽,我都比佢食少少零食!仲有,佢膝蓋痛,同我講話若痛時,做嘢會慢d叫我唔好話佢唔好嬲佢,我都話ok架!
不過,到我對佢有要求時,例如︰叫佢工作唔好咁嘈、洗碗洗乾淨d、抹玩具唔好用手套時,佢就十分不滿,又話以前個僱主無話過佢洗碗污漕,又話唔覺得自己好嘈!連我就快生bb,想叫佢若我生bb時不放假,我比$$佢,因為我係醫院時,佢可以幫手照顧阿女,佢初時都唔肯,話一定要放假,我話無人照顧阿女時,佢先考慮一會才應承可以唔放一日假要$$!真係佢要求我,我就咩都就哂佢,但到我有要求時就好似要「A」佢咁!!!

[ 本帖最後由 may.bb 於 11-2-21 11:49 編輯 ]


等待驗證會員

積分: 301


60#
發表於 11-2-19 17:15 |只看該作者
原帖由 charlielee 於 11-2-17 11:36 發表
我已經同佢講比多佢果HK$100就用嚟買水果, BISCUIT, CUP NOODLE, 你們話我買好, 或比佢自己買好?


得寸只會尺進
你唔立權威佢只會愈黎愈過譜
我家庭就係一個人板, 依家發展到比佢屈三萬, 上埋法庭

一定唔好比錢 (只會私袋, 跟著又話唔夠)
食物係得咁多, 唔夠就罷就, 你辭職呀!!


子爵府

積分: 13429

好媽媽勳章


59#
發表於 11-2-19 09:33 |只看該作者
非常好!
如樓主要發泡膠盒,我屋企大把,豪畀你個人心不足姐姐!
原帖由 porkchop 於 11-2-17 13:20 發表
平心靜氣同佢講,法例既規定係,如果顧主没有提供膳食,就要比七佰多元的膳食費,並没有要給予同等價值的食物這回事。那僱主提供的食物多過膳食費,佢是否要比番錢僱主。那麼僱主請佢食一两血燕,咪成個月唔駛比飯佢食。同佢講,你 ...
可唔可以喺相簿加相落個人簽名度?


禁止訪問

積分: 3915


58#
發表於 11-2-19 00:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3915


57#
發表於 11-2-19 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


等待驗證會員

積分: 301


56#
發表於 11-2-18 19:23 |只看該作者
原帖由 charlielee 於 11-2-16 18:31 發表
BUN BUN 發難話提供比佢的食物唔值HK$700+,要我比HK$700+Allowance佢自己買嘢食
,請問有條咁既數既咩?要等值既咩?
我一口拒絕, 因為時間同水電煤都要用多D,佢話食唔飽, 但已經白飯任食,佢話餸唔夠, 問佢點解唔出聲, 佢話佢SHY,我 ...


夠佢食就係
法律上無要求要等值


等待驗證會員

積分: 301


55#
發表於 11-2-18 19:22 |只看該作者
原帖由 charlielee 於 11-2-16 19:01 發表
講你地都唔信, 我同老公都唔知出多咗, 係近三個月先發現, 真傻仔


唔小心比多咗, 可以問佢攞番
係佢面前講番呢件事, 話下個月扣番以前比多果部分offset, 問佢同唔同意
我會錄音或錄影整個對話過程, 費事佢將來屈番我轉頭


大宅

積分: 4691


54#
發表於 11-2-18 11:05 |只看該作者
咁你都要話俾佢知呢$100係俾多佢既, 仲有如果佢做得唔好, 隨時扣番(如果contract冇寫).

原帖由 charlielee 於 11-2-17 18:54 發表
扣$100蚊我唔會呢, 照比佢但用於食物上啦, 我孖B係佢手上, 我真係唔可以日日都人叮人咁睇實佢唔出街,搵人肯湊2個B好唔容易, 我想真係要BB去到2-YEAR OLD, 咁佢就真係
可以消失 ...


複式洋房

積分: 216


53#
發表於 11-2-17 18:54 |只看該作者

回覆 52# mylulu007 的文章

扣$100蚊我唔會呢, 照比佢但用於食物上啦, 我孖B係佢手上, 我真係唔可以日日都人叮人咁睇實佢唔出街,搵人肯湊2個B好唔容易, 我想真係要BB去到2-YEAR OLD, 咁佢就真係可以消失


伯爵府

積分: 15536


52#
發表於 11-2-17 17:52 |只看該作者
原帖由 porkchop 於 11-2-17 13:20 發表
平心靜氣同佢講,法例既規定係,如果顧主没有提供膳食,就要比七佰多元的膳食費,並没有要給予同等價值的食物這回事。那僱主提供的食物多過膳食費,佢是否要比番錢僱主。那麼僱主請佢食一两血燕,咪成個月唔駛比飯佢食。同佢講,你 ...


係呀樓主,俾多果$100要stop呀,(俾佢買零食?仲買埋俾佢?晒氣啦,工人唔會appreciate架.)你個工人係時候要俾 color佢睇.

佢黑面你就由得佢啦, 仲有成年至完約, 點忍呀真係.


大宅

積分: 2781


51#
發表於 11-2-17 15:15 |只看該作者
樓主...我覺得個工人得吾到佢(以為應份)嘅嘢....佢會玩嘢....你最好有兩手準備.....
學陶傑話齋傭人國家就係傭人國家...要有做傭人嘅自覺....出左國以為做左公主嘅...請回國再培訓吧......


水晶宮

積分: 72342

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


50#
發表於 11-2-17 14:55 |只看該作者
d工人個個都係人心不足蛇吞象, 就算你比700蚊佢, 佢又要求其他野, 佢地唔會滿足囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo