論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 632


1#
發表於 11-4-14 10:27 |只看該作者
我常常買有機的蔬菜跟雞肉和三文魚給BB吃,可是分量很少又很貴. 晚上我都自己煮全家的菜再留一份給工人, 如果用的是有機食物工人照樣也準備一份. 雞腿一小小隻也要$16,17,自己都捨不得吃,那工人的部份我應該怎麼準備比較好呢? 如果晚餐都我煮,你們都會準備工人的嗎?還是叫她自己煮她的呢?


大宅

積分: 2644

畀面勳章


20#
發表於 11-4-15 09:28 |只看該作者
"如果晚餐都我煮,你們都會準備工人的嗎?還是叫她自己煮她的呢? "

緊係叫佢自己煮..點解你要煮比佢食呀???

點評方方媽媽 我煮,就會煮埋工人份,唔會要佢另外再煮,浪費燃料同時間. 但如果係BB貴價食材,就梗係唔會預佢啦. 唔通BB飲奶,又要比杯工人? 發表於 昨天 16:22 "

可能你煮開飯..所以你會煮埋比佢食..因為我唔係..所以大家既角度唔同..比我感覺係服侍緊佢..


男爵府

積分: 9418


19#
發表於 11-4-14 18:37 |只看該作者
bb多數用有機食物或貴價嘢並由我煮,工人就同我哋食普通食物


伯爵府

積分: 15032

環保接龍勳章


18#
發表於 11-4-14 17:07 |只看該作者
有時, 我都買貴野俾小朋友食, 自己都唔捨得食, 工人都無得食...但係間唔時, 有D"貴"湯, 都會俾佢一齊飲, 但佢都知係貴野, 唔會飲太多都算自律




珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


17#
發表於 11-4-14 16:48 |只看該作者
ferferfer 發表於 11-4-14 11:07
貴野只煮給BB,我成日同佢講先生太太食用都好cheap的,只有BB用貴野!

但我同老公食的,就會照常俾一份她, ...

我都係咁,貴嘢有機嘢俾bb食既,會同姐姐講,連我地自己唔會同bb爭食。其餘既任佢食。


子爵府

積分: 13977

牛年勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-4-14 16:31 |只看該作者
佢識鬼有機定冇機咩, 冇得食就有, 除非全家都係買一樣既野, 唔係既話只係bb食既我地會買好d, 亦只有bb可以食.

我地大人食既野都係一般既野, 所以大家一齊食, 我地連叫下午茶都叫埋佢份, 佢可以4點幾食完7點食再食埋平時一大碗飯另加餸既份量, 佢只在乎量, 唔在乎質. 除非你地全部全面都買有機野啦.
        


水晶宮

積分: 74328


15#
發表於 11-4-14 16:26 |只看該作者
你地真好,無話只肯比D自己唔食既送頭送尾比工人.
又無話限佢只可食一碗飯.
有時,睇到D刻薄工人既post,
都幾鄧D主人慘!
(係,無打錯字,係鄧個主人慘,因為個工人一定報復.飲左幾多加料湯水都唔知.....用左加料洗頭水又唔知....)


公爵府

積分: 28591


14#
發表於 11-4-14 16:10 |只看該作者
我地無分, 大人小朋友都係食同一樣既..無平貴之分.


子爵府

積分: 10764

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 11-4-14 16:09 |只看該作者
我地食野同個工人一樣, 隔夜送都一樣一起食, 唔會黑薄佢.


侯爵府

積分: 20620


12#
發表於 11-4-14 16:07 |只看該作者
如果D食物只係比BB食,我就吾會比工人食,因為我都無得食。
如果係晚餐大家食嘅,我就無所謂 工人都可以食。


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 11-4-14 16:03 |只看該作者
基本上係一様的...
但若樓主個人覺得相對貴重的食物,其實無規定一定要分埋比佢的


大宅

積分: 4240


10#
發表於 11-4-14 14:37 |只看該作者
我都係買貴野俾BB食,自己都唔捨得食,點解工人反而有得食?

一般菜肉,我會分俾工人,通常只會俾多,有時工人會話太多添...總之,佢食得飽...我又唔覺得咁做有問題,我食用品隨時差過佢,隔夜餸都會一樣咁食..


男爵府

積分: 5965


9#
發表於 11-4-14 13:04 |只看該作者
平旳晚飯我煮多..反正都係食一樣既野..冇所謂呢
不過亞仔食既野同佢一定唔會一樣..因為亞仔係食貴野..
而先生太太都係食 cheap 野


大宅

積分: 2644

畀面勳章


8#
發表於 11-4-14 12:42 |只看該作者
"如果晚餐都我煮,你們都會準備工人的嗎?還是叫她自己煮她的呢? "

緊係叫佢自己煮..點解你要煮比佢食呀???

點評

方方媽媽  我煮,就會煮埋工人份,唔會要佢另外再煮,浪費燃料同時間.
但如果係BB貴價食材,就梗係唔會預佢啦.
唔通BB飲奶,又要比杯工人?  發表於 11-4-14 16:22


大宅

積分: 3097


7#
發表於 11-4-14 12:26 |只看該作者
將心比己
總之我地食咩佢就食咩囉

但一向我都另外買開俾bb, 我自己都冇食, 所以都冇咩問題


伯爵府

積分: 15999


6#
發表於 11-4-14 12:20 |只看該作者
prepare different dishes
only my B eats salmon fish ($15/day), eat more expensive eggs ($2.5 each).
i eat cheap food myself with the maid. don't feel gulity, your maid shd understand.


大宅

積分: 4796


5#
發表於 11-4-14 12:14 |只看該作者
我同佢講. 只有小朋友有好野食. 我地大人食什麼, 佢都係食什麼, 例如隔夜野都要食. 不過, 我地唔會變態全部都是 pork 囉, 佢唔食 pork>
:-)  :-?  :-P


大宅

積分: 1740


4#
發表於 11-4-14 11:46 |只看該作者
我一歲B都係食有機疏果、雞柳、和牛、黑毛豬肉、三文魚、乳酪..但我倆公婆就食平嘢! 我會定期去一田或citysuper買BB食糧,番到屋企我會即刻將全部,分好每日份量用保鮮袋成一小包,放上冰箱急凍。然後每日攞一餐份量出來煮比BB食。
而大人的就到街市買一般的餸菜,每日倆公婆+姐姐餸菜錢大約$30-60不等。所以姐姐一定唔會同BB食同一樣嘢!:;pppp: 因為每日份量只係夠BB一餐。如果佢都食有機我中咗六合彩都攪唔掂呀! 因為真係好鬼貴架!


寶石宮

積分: 262641

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


3#
發表於 11-4-14 11:28 |只看該作者
凍肉公司有齊雞牛豬魚菜, you buy the thing for the maid, the price is reasonable.

Tell her don't touch baby's food. Even you don't touch baby's food. That's it. If she ate, you know this thing's heart, you know what to do.


男爵府

積分: 8777


2#
發表於 11-4-14 11:07 |只看該作者
貴野只煮給BB,我成日同佢講先生太太食用都好cheap的,只有BB用貴野!

但我同老公食的,就會照常俾一份她,唔會特別話雞頭雞尾,正正常常咁啦!可能我地鍾意食野,將心比己!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo