單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1056


1#
發表於 11-4-18 14:04 |只看該作者
係咪媽咪會著數D呢.?但係佢又唔係香港人,判比佢,佢又點樣安排個女呢...?


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


46#
發表於 11-4-30 19:29 |只看該作者
回覆 小雄維尼 的帖子

你做咩刷我鞋喎, 又5係同我去玩:;pppp:
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


45#
發表於 11-4-30 19:26 |只看該作者
回覆 kim27224225 的帖子

好多社工都係廢柴

點評

bbbs  絕對同意...  發表於 11-4-30 20:35
catfitfit  嘻嘻...你仲pro過企地啦  發表於 11-4-30 19:27
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 1056


44#
發表於 11-4-30 19:15 |只看該作者
bbbs 發表於 11-4-30 15:50
'呢度真係一個不可多得既平台'------->

雖然我好少喺度留言,但當日幸好比我搵到BK單 ...

多謝你呀...能夠係度相聚都係一種緣份,
有時間咪多D上黎行下,中意既可以比下意見...
唔開心又可以講出黎,揾人傾下,...仲好過你去見社工呀.....


大宅

積分: 2638

畀面勳章


43#
發表於 11-4-30 15:50 |只看該作者
kim27224225 發表於 11-4-29 15:22
我知架啦...(唔使勸下話...)....hehe!!
anyway..我好多謝妳地,呢度真係一個不可多得既平台,
可以給予好 ...

'呢度真係一個不可多得既平台'------->

雖然我好少喺度留言,但當日幸好比我搵到BK單親版,真係幫咗我好多...你都要加油呀!無論結


果係點,盡咗力咪得囉~唔好比太大壓力自己...


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


42#
發表於 11-4-30 15:35 |只看該作者
回覆 kim27224225 的帖子

最緊要你自己咩都放鬆d, 知道嗎? 凡事都有好同壞
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 1056


41#
發表於 11-4-30 11:33 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-29 18:46
凡事用平常心去睇, 你要記住.....結果係點, 5係你做, 就算真係輸既, 你都要開開心心, 因為而家湊個細路5係 ...

係架,湊住佢真係寸步難行,無辦法呀,鬼叫你愛佢咩,
可能係我太執著啦.....畢竟果個都係佢媽咪,
希望香港讀書可以教育到佢成一個明事理既人,
識得分清楚事非黑白.....


大宅

積分: 1056


40#
發表於 11-4-30 11:28 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-29 18:46
凡事用平常心去睇, 你要記住.....結果係點, 5係你做, 就算真係輸既, 你都要開開心心, 因為而家湊個細路5係 ...

係架,湊住佢真係寸步難行,無辦法呀,鬼叫你愛佢咩,
可能係我太執著啦.....畢竟果個都係佢媽咪,
希望香港讀書可以教育到佢成一個明事理既人,
識得分清楚事非黑白.....


大宅

積分: 1056


39#
發表於 11-4-30 11:01 |只看該作者
wayso 發表於 11-4-29 17:32
結果就出,我都唔想講d咩,比到壓力你啦...
不過每件事,都會有正反兩面,所以...
凡事向好方便睇啦....:funn ...

我明白架啦,有時真係要懂得放手,....多謝妳


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


38#
發表於 11-4-29 18:46 |只看該作者
凡事用平常心去睇, 你要記住.....結果係點, 5係你做, 就算真係輸既, 你都要開開心心, 因為而家湊個細路5係簡單既事, 佢讀書=你都要讀, 仲有要好多心機, 佢5向你身邊, 你樂得輕鬆, 轉心做野, 有能力既咪比多d錢佢學野, 同佢去玩, 人心肉做, 你錫5錫佢, 佢會知道既!
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


37#
發表於 11-4-29 17:32 |只看該作者
kim27224225 發表於 11-4-29 15:22
我知架啦...(唔使勸下話...)....hehe!!
anyway..我好多謝妳地,呢度真係一個不可多得既平台,
可以給予好 ...

結果就出,我都唔想講d咩,比到壓力你啦...
不過每件事,都會有正反兩面,所以...
凡事向好方便睇啦....

閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}


大宅

積分: 1056


36#
發表於 11-4-29 15:22 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-29 15:04
我而家有事要出去, 返來先再勸你

我知架啦...(唔使勸下話...)....hehe!!
anyway..我好多謝妳地,呢度真係一個不可多得既平台,
可以給予好多人支持,勉勵同幫助,....(死啦..好感動tim)
希望大家努力...繼續將呢種精神...(好似越講越嚴重,都係唔講啦....)


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


35#
發表於 11-4-29 15:04 |只看該作者
我而家有事要出去, 返來先再勸你
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


34#
發表於 11-4-29 14:59 |只看該作者
回覆 kim27224225 的帖子

我記得喎, 如果真係判左既, 你都要睇開d.....我尋晚都暗示過, 可能個女人第日都會後悔
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


33#
發表於 11-4-29 14:57 |只看該作者
kim27224225 發表於 11-4-29 14:44
5月3日 判,法官會完全依賴份社工報告作指引,即係話...輸左九成!!

打一場官司,唔係輸就係贏,而家仲未知答案,
無論結果係點,都唔好自亂陣腳呀....

閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}


大宅

積分: 1056


32#
發表於 11-4-29 14:55 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-29 14:46
回覆 kim27224225 的帖子

你睇過社工份報告咩?

小雄媽....妳尋晚好似都同我傾左好耐gor lor bor.......mouth:
妳睇番18樓....


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


31#
發表於 11-4-29 14:46 |只看該作者
回覆 kim27224225 的帖子

你睇過社工份報告咩?
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 1056


30#
發表於 11-4-29 14:44 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-29 14:29
回覆 kim27224225 的帖子

判左啦?

5月3日 判,法官會完全依賴份社工報告作指引,即係話...輸左九成!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


29#
發表於 11-4-29 14:43 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-29 14:29
回覆 kim27224225 的帖子

判左啦?

係囉,講到好似判左咁...
閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


28#
發表於 11-4-29 14:35 |只看該作者
kim27224225 發表於 11-4-29 14:24
贏面大係自己以為啫,....而家呢,失望仲大呀!!

你咪亂諗野啦....
壓力咪就係咁黎架囉....
閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo