心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


1#
發表於 11-4-27 17:30 |只看該作者
話說復活節假期, 同佢去咗2次街, 2次都頂到我九彩, 一唔鐘意就黑面背住我, eg1) 同大小姐買衫, 佢問我意見, 我咪話: 都唔係咁好睇, 不過妳鍾意咪買囉! 佢唔like我個答案即時黑面又唔出聲 eg2) 去百x買嘢, c6 唔知講錯d muc我話佢, 大小姐又學我同佢老豆講嘢, 好話我野蠻.

尋晚又同我講阿邊個邊個ga阿爸尊登排隊買咗GEM的演唱會俾佢哋睇, 我心唸, 吓! 之前我問你有無興趣妳又話無, 依家人哋有得睇你又想睇, 我無你咁好氣.

唉! 早知生條頂心x(唔識寫)就一早唔生啦! 好彩之前我無加買一份儲蓄保險, 要不然即刻cut咗佢, 留番d錢自己買嘢好過. 算啦! 俾我呻吓啦!

ps 我個女讀form3, 青少年啦! 都唔知我仲要捱多幾耐.

點評

hinhinandy  年青人進入左反叛期...真係好煩架....我亞仔都係頂到冇命......  發表於 11-6-12 13:26
CINDYC  我女中一, 有時都會黑面, 我同自己講佢係hormone影響, 唔好嬲 ; 另一方面, 請佢立即離開我眼前, 叫佢冷靜同檢討下!  發表於 11-5-15 18:02
ivythepooh  反叛期...真係幾煩...  發表於 11-4-27 17:34


男爵府

積分: 5973


61#
發表於 11-6-23 20:04 |只看該作者
我似我咁, 俾個仔激到想死, 係真架! 佢係粗口爛舌咁回應, 鍾意就唔返學,
中3 啦! 都唔知點算 ?


別墅

積分: 644


60#
發表於 11-6-23 13:22 |只看該作者
其實你個女到呢個年紀都仲細個,青少年諗野實有點反叛....其實佢同你去買衫問你意見,佢都係想你認同佢件衫係靚jei~ 想當年,我呢個年紀都一樣同父母頂到行...不過比d耐性,關心多d就自自然好..千祈唔好只係用物質上既野而令佢地開心.


複式洋房

積分: 466


59#
發表於 11-6-23 06:12 |只看該作者
你都做過女啦
佢唔識尊重你你一定要鬧
仲要狠狠咁鬧
但千祈唔好用錢威脅

我記得我細個唔知做咩鬧情緒
唔理我阿媽

我阿媽勁冷靜咁喝我企係度
佢好理性咁問我想點
同我講道理
話我無原無故咁發人脾氣係唔岩
話我將心比己諗下人地發我脾氣我會點諗

要有好既兒女
除左要有好思想既父母
亦都要識得獎罰分明既父母

請你唔好放棄


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


58#
發表於 11-6-22 17:06 |只看該作者
挨過左~大d就無野~

點評

maywei  但願如此.  發表於 11-6-22 17:55


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


57#
發表於 11-6-22 15:34 |只看該作者
我個囡最近好似乖咗, 無咁頂咀啦! 而且仲買咗個水樽俾我. hehe. 我又買咗條speedo毛巾俾佢, 佢話好鍾意喎, 大家互錫.


大宅

積分: 1422


56#
發表於 11-6-11 16:19 |只看該作者
回覆 Nancy20090615 的帖子

你真忍得, 女依家仲細, 如果第日佢咁話我, 我怕我會忍唔住一巴打堆去.....@@


大宅

積分: 2712


55#
發表於 11-6-5 14:38 |只看該作者
HappyHelena 發表於 11-5-31 11:39
加油AR!! 我果2件都係小一同埋K1, 已經成日比亞仔激到喊....唉, 真係有排捱~~~

我記得之前睇過個佛教故事,內容唔多記得,但大概係叫人唔好將別人犯嘅錯去懲罰自己(即係仔,女,老公做嘢唔啱你心水走去發晒脾4)


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


54#
發表於 11-6-5 07:48 |只看該作者
回覆 Connielai 的帖子

我覺得大部份都好教,但係有D係好難教,我個囡小學開始,讀書功課唔使理,成績KEEP住全級30名之內,到中學就如脫彊野馬,不受控制,大左先難教,鐘意去街,可以去到好夜.呢排又好D,早左返屋企,都會打個電話報平安,關係好左.昨晚兩母女去買餸,佢負責煮.


侯爵府

積分: 20229

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 11-6-2 12:42 |只看該作者
本帖最後由 Connielai 於 11-6-2 12:43 編輯
其實女會吾會易教過仔?


侯爵府

積分: 20229

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


52#
發表於 11-6-2 12:40 |只看該作者
回覆 sukkiu 的帖子

就係囉, 趕完佢走自己又搵/驚餐死,但自己又好激氣,對住佢地,我命都短幾年。


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


51#
發表於 11-6-2 09:51 |只看該作者
Allie 發表於 11-6-2 09:37
回覆 maywei 的帖子

其實最令我驚訝的是: 呢個女仔由細到大都好聽話, 自理能力都好好, 佢父母一直都教得佢 ...
咁同我個囡性格差唔多喎! 希望太陽出d出現就好啦!


男爵府

積分: 6007


50#
發表於 11-6-2 09:37 |只看該作者
回覆 maywei 的帖子

其實最令我驚訝的是: 呢個女仔由細到大都好聽話, 自理能力都好好, 佢父母一直都教得佢好好, 有禮貌, 純品, 負責, EQ又高...... 點都估唔到, 到佢中學時開始反叛, 重愈來愈過份, 佢阿爸當年直情半放棄了. 只係唔知點解過了中五後, 佢又變返正常了, 當然都會頂咀, 但已經有分吋好多了.

所以我都預左要仔女初中的階段係要捱過去, 唯有同自己講, 捱得過橫風橫雨的日子, 太陽就會再出現了.


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


49#
發表於 11-6-2 09:20 |只看該作者
Allie 發表於 11-6-1 20:57
我都好驚, 我個女同個仔只係相差年半, 即係話到反叛期時我要一打二, 諗下都驚. 阿仔而家已經唔係易話為果D ...

依個case又離譜咗d, 換轉係我都唔知以後點面對個囡啦!


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


48#
發表於 11-6-2 08:54 |只看該作者
回覆 Connielai 的帖子

我都試過趕個囝走,又係去左後樓梯,個次驚餐死,猛打電話搵仔,一路話自己好做唔做.


男爵府

積分: 6007


47#
發表於 11-6-1 20:57 |只看該作者
我都好驚, 我個女同個仔只係相差年半, 即係話到反叛期時我要一打二, 諗下都驚. 阿仔而家已經唔係易話為果D, 把口同個腦都快到不得了, 而家有時都頂唔住, 到時點算?!

重有, 我聽過一個真實個案, 話說有日一位父親去應門, 一開門原來係警察搵上門, 話有人報警非法禁錮. 呢個時候佢個女先施施然係房走出來, 話係佢報警的, 因為佢阿爸唔比佢去夜街. 個阿爸嬲到一個字都講唔出!!!!!


侯爵府

積分: 20229

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 11-6-1 12:37 |只看該作者
回覆 Nancy20090615 的帖子

有時好激氣真係想趕佢走。以前大約P.4我又好似你咁趕佢出門口, 跟住開門吾見佢,我老公落街周圍搵佢。搵左半個鐘都搵吾到, 原來佢一直躲在後樓梯。到P.6鬧佢就走去會所, F.1又走遠D, 走去火車站。而家F.2吾敢趕佢走, 怕佢去網吧。但對住D咁既生番, 真係好辛苦。


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


45#
發表於 11-6-1 09:14 |只看該作者
依家d細路真係好難教. 做家長既我哋唯有俾d心機啦! 努力!


瑪瑙宮

積分: 139607


44#
發表於 11-5-31 21:17 |只看該作者
回覆 Connielai 的帖子

佢細時有一次玩陀螺玩到唔食飯又眼超超我好叫佢食飯阻住佢玩, 得果次打佢趕左佢出門口, 但心好驚佢唔知跑左去邊, 但又唔可以咁快打開門, 後來好在佢無行開到.


侯爵府

積分: 20229

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 11-5-31 20:06 |只看該作者
回覆 kooku2004 的帖子

你個小朋友幾大?我都好耐無打過我個仔,之前一打佢就走出街,當時都係p.6,又要周圍搵佢,所以打佢仲衰。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo