親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4798


1#
發表於 11-5-20 20:46 |只看該作者
我想問大家有冇住過台北的懷寧旅館和水美溫泉會館呀, 覺得ok唔ok, 因為我想book這2間酒店呀


大宅

積分: 1795


7#
發表於 11-5-27 11:58 |只看該作者
我住四人房,共住五晚,厠所好舊,清潔就一般,我不敢用佢房嘅杯,好多漬,要自己另外買杯用,但床鋪就乾淨,地點好,搭車超方便,但我下次唔會再住。


大宅

積分: 2735


6#
發表於 11-5-26 21:07 |只看該作者
上個月住過懷寧三人房, 好乾淨, 又方便, 下次都會起到住.


大宅

積分: 3565


5#
發表於 11-5-23 16:56 |只看該作者
回覆 Debbie媽 的帖子

我住過四人房, 3大2小, 都OK, 搭咩車都方便, 又可以shopping.


公爵府

積分: 29459

畀面勳章


4#
發表於 11-5-22 09:32 |只看該作者
本帖最後由 Debbie媽 於 11-5-27 12:56 編輯

我都想訂懷寧,因為我同老公2小朋友同婆婆共5人,想訂四人房,8月平日好似是NT$2680,星期五NT$2980,機票想訂港龍5人共HK$11,705,平過訂PACKAGE,星期一返工,睇下攞假,應該冇問題

比package平$6000

點評

CCC11  酒店機票分開訂平好多,我7月尾過台北分開訂平左HD$600  發表於 11-5-27 09:26


男爵府

積分: 7931

2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 11-5-21 18:18 |只看該作者
我都住過懷寧三人房,OK㗎,近台北車站又近書局街.


男爵府

積分: 8506

熱血勳章


2#
發表於 11-5-21 03:51 |只看該作者
上年住過懷寧的三人房及VIP 歐式套房, 我覺得幾好,近台北車站同台北捷運站,價錢合理


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo